Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Hayır bence güneş daha güzel ama ben nedense ay ışığını çok seviyorum ayni ayın kendisini değil de ay ışığı vurduğu zaman gece çok güzel oluyor. mesela parkta ya da sokakta özellikle zaman geçirirken yürürken ya da dolaşırken geceleri huzurlu ve sessiz sakin olduğu için de ayı seviyorum. ama uydu olarak sevmem.
Ay tüm ihtişamını geceye saklar, karanlığı aydınlığıyla var eder.. Güneşin varlığı ise ayın güzelliğini ortaya çıkartır. Her ikisinin de ayrı güzellikleri var, ayırmak mümkün değil.
Aşkım ay bir kere aldığı ışığı yansıtır yani gerçek bir ışık kaynağı değildir. Kumaşında yok yani jajjsjak nasıl güzel olsun? Umut güneştedir ay geceye mahkumdur