Selam, 💯 Hepimiz hayatlarımızda bir şeyler deniyoruz, hedeflerimiz ve hayallerimiz oluyor. Bunların bir kısmını başarıyoruz, bir kısmını ise başaramıyoruz. peki sizin çok denemenize rağmen asla başaramadığınız bir başarısızlık var mı?

Selam, 💯 Hepimiz hayatlarımızda bir şeyler deniyoruz, hedeflerimiz ve hayallerimiz oluyor. Bunların bir kısmını başarıyoruz, bir kısmını ise başaramıyoruz. peki sizin çok denemenize rağmen asla başaramadığınız bir başarısızlık var mı?

Sınava son bir yıl kala yeterince çalışmama rağmen ikinci sınavın olduğu günfazla heyecan ve gerginlikten erken çıkmak zorunda kalmıştım. Tek hayalim Çanakkale'de psikoloji okumaktı. Ama şu an çalışıyorum, ha bir yandan cidden çok güzel. Çünkü güzel bir yerde çalışıyorum ve saygınlığım var. Bu sene de sınava gireceğim ama ne olursa olsun Çanakkale'ye gidemeyeceğim ve psikolojide okuyamayacağım. Türkiye'nin durumu yüzünden işte çalışıp bu meslekle ilgili bir şey okuyacağım, yükselmek için. Sanırım şu ana kadar ki en büyük başarısızlığım buydu.. Ha sorsan daha çok var da yakın zamanda beni en çok etkileyen olaydı bu. Tüm gün ağlamıştım aralıksız ve ailem bilerek yaptığımı düşünüyordu :d
Çok başarısızlık yaşadım. şu an da yaşıyorum. Birçok kez yaşıyorum. İçimi dökmek istiyorum ama dokemiyorum. Kimsecikler yok sanki. Boslugun içine düşmüşüm. Ha burada anlatıyom ama umarım rahatsiz etmiyorumdur. Şahsen herkesin bir arkadaşı, sırdaşı var. Lan ben fark etttim benim hiç yok. Kimseye derdimi anlatamıyorum. Belki de en büyük başarısızligim bu. Cok şey var ama bu kadar yazdım. Zaten yazsam nolacak kimsenin umrunda değil. Olmasın zaten, olsa şaşarım.
Hahahahshah. Lan yazdım o kadar sadece beğenip gitti. Sagol ya.
Umarım seni çok seven birini bulabilirsin 🌸
🙏😊
Barışın soruma gelip millete tahminde bulunmaması 😂😂
:D :D abla bulundum daha yazıyorlar mı da
Abla nereden çıktı ya ağız alışkanlığı :D :D
Abla sensin 😂😂
Leennn senin adının yanında ne yazıyo 😄
Bu arada baktım hepsine görüş atmışım eksiğim yok hiçte 😂
Fenomen yazıyor 😎 :D
Havalara bak seeennnnn o kadar eleştirdin fenoları al sende oldun 😄
Kim ben mi? hatırlamıyorum hayır eleştirmedim :D :D hep derdim fenomenlik güzel bir şey diye.
Yaw he he 😄 hadi hayırlı olsun artık sende bol bol sövülen taraftasın 😂
Olsun ben alıştım zaten hakaretlere :D :D takmıyorum hiç birini.
Artık cilalı bunlar 😂😂 sevindim adına hemen ikinciliği iste
Yok benim için bir tane yeterli fazlasında gözüm yok 😂😂
Bu bir lanettir doyamazsın 😄
Birden değil birden fazla başarısızlık yaşadım aslında. Buda diğerlerinden daha fazladır diyemem. Herkesin kendine göre ufak tefek yanılgıları ve başarısız girişimleri vardır. Önemli olan bunlardan ders alıp ona göre hayatımıza devam edebilmek.
Cevap
13Cevap
Oo Barış tebrik ederim fenomenliğini🌾😂
Teşekkür ederim abla fark etmişsin 😂🙏🌺
Bende daha alışamadım abla fenomenlik tacına 😂😬 iyi ki geldin ☺️
Teşekkür ederim abla 😂 LaBelleIndifference ve Bgyontar değerli adminlerim saolsunlar ilgilendiler gerçekten. 🙏
Daha öncede. Bir soru sordun eic seçince silinmeyeceğini bilmiyordum sorumu "soru formunda değil " şeklinde şikeyt edebilir misini? ↗ Barıs buna bakmadıysan bakarmısın. bakmadıysan
Öncelikle tebrikler barış fenomenligin hayırlı olsun 👏🙂 evliligimi kurtarmak için gerçekten çok sabretmeme rağmen kurtarmayı başaramadım ama iyi ki de başaramamışim hayatında başaramadığı bişey için sevinen mutlu olan huzur bulan tek insan benimdir belkide
Teşekkür ederimm ✨🤗
Barış bugün bende senin yorumlarına benzer yorum yapacağım umutsuz ve uzun bu hayatta hiçbir duygusal konuda başarılı olamadığımı düşünüyorum sevgi önemli şey ben bunu elde edemedim ya da ettiremedim
Umarım gerçek sevgiyi bulabilirsin knk <3
İstemem artık :((
Arkadaşım, dostum yok çünkü hiçbiri benim gibi huysuz, sinir bozucu birine tahammül edemiyorum hak veriyorum hakikaten. Beni kim ne yapsın ki...
Öyle deme abla senin gibi arkadaşım olması için neler feda ederdim... onlar değerini bilmemiştir senin
Gerçekler abla 🙏✨
Sanırım ilişkilerim. Çoğu insan başarı veya başarısızlık olarak görmüyor tabi. Ama ben kariyerden yana başarısızlık bilmem de ilişkilerimde hep aynı sorunu yaşıyorum.
Kimsen hoşlansam olmadı. Benden hoşlananları ben sevemedim. Bu başarısızlık mı bilmem
Hadi iyisin fenomen olmuşsun hayırlı olsun. :))
Ben başarısızlık sevmiyorum illaki olmuştur hayatımda kimse 4x4 değil sonuçta.
Teşekkür ederim abi :))
barış fenomen olmuşsun hayırlı olsun neyse sanırım en büyük başarısızlık kendim
Teşekkürler
Kick box a yazıldım 12 yaşında ama dayak yedim hep. Her yerim morarınca bıraktım. Hiç bu kadar başarısız hissetmemiştim hayatımda. Sonra gidip tekvandoya yazıldım onda başarılı oldum en azından. Yoksa kendime olan tüm güvenimi kaybederdim.
Bugüne kadar başaramadığım nir durum olmadi şükür..
umarım her zaman istediklerini başarırsın abla hayırlısı olsun :))
O kanka hayırlı olsun fenomen olmuşsun😃 en son bıraktığımda normal sade üyeydin
Teşekkür ederim kanka :D
Dil ögrenmeme rağmen birazda para biriktirmeme hala Amerika'ya gidememek 😂
Olur knk bir gün :D
İnş ya kanka
Benim felsefede başarısızlık diye bir şey yok. Yokluktan, daha Kavunda vitamin halinden)) milyonlarca spermin arasından birinci gelmişiz. Ordan başlıyor başarı serüvenimiz.
Büyük bir makina arızasını tüm yetenek ve bilgilerimi kullanmama rağmen üretime hazır hale getiremedim, Şirketim İtalya'dan uzman getirdiğinde gözümden kaçan minik bir sorunu görememem
En büyük mü bilmiyorum ama Polis imtihanını geçemedim çok istiyordum aslında polis olmak. Artık başka bir meslek yapıyorum
Benim için en büyük başarısızlık sınav sorusunda olan 1 soruyu yanlış yazmamdı. 1 soru için sınavdan geçememiştim.
Hayatımda hiç bir şeyi başarısızlik olarak görmem ki denedim ve olmadı derim bir sonraki şeye geçerim bu benim movitasyonum
Çok büyük bir başarısızlık yaşamadım ya.. bu hafta 3 kilo vericem diyip 1 kilo vermişimdir anca
En büyük başarısızlığım sanırım liseye giriş sınavında istediğim puanı alamamaktı...🥺
Ekonometri sınavlarında boş kağıt vermek herhalde 📊
Bana göre en büyük başarısızlığım üç kez sınava girdiğim halde ehliyeti alamamak
Borsada büyük bir miktar para kaybettim, ama kardan zarar gittiği için fazla üzülmedim
Konuya ne taraftan baktığına bağlı. Bazen başarısızlık da bir başarıdır. O deneyim de bize birşeyler kazandırır. Denemeye bile cesaret edemeyenleri düşünürsek…
Ben okulda hep başarısız oldum ne yaptıysanı kendimi toparlayamadım sonra dalga geçtiler bi kaç kişi bende okulu bırakıp açık ügretime geçtim 😣
Barııış🥹tebriklerr✨✨
Teşekkürler ✨✨
Bir dersten 3 kez kalmam sayılır mı 😅😬
Sayabiliriz kesinlikle :D
Beşir'e yakalanmak
Barış sen fenomen olmuşsun yeni fark ettim hayırlı olsun.
Eyv kardeşim
Bariiss fenomen olmussun tebrikler 💫
Teşekkür ederim ✨✨
Bu ülkede yaşamak.
Daha ne olsun?
Aa tebrik ederim fenomen olmuşsun
Teşekkürler :)
?
kendimi kaptırıp fazla hayal kurmamdi sanırım
Ehliyeti tekte alamamak.
Zengin doğmamam
Başarısızlık değil ama şanssızlıklarım çok var.
Doğru insana denk gelememek herhalde 🙄😂
Hala yurt dışına gidememiş olmam ve çok fazla var.
İşeyerek duvarı delemedim halen mesela.
Bu dünyaya gelmek ya
Senin yaşadığın en büyük başarısızlık ne?
Sanırım oy veremememdi...
Sevgilimin olmaması
Bazı şeyler anlatılmıyor
Bulamadım😅😅
Sinab
Doğmak
Hiçbir şeyi başaramadım. Komple hepsi
Bir dönem en dibi gordum
yok.
YKS yi 3 yıldır kazanamamak
Oo fenomen olmuşsun tebrikler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?