Hiç kimseye güvenmiyorum, herkesin bir şeyler sakladığını ve kimsenin kimseyi sevdiğini düşünmüyorum bu normal mi?

en ufak bir meseleyi bile kendim hallediyorum kimseye güvenmiyorum bu bir hastalık mı

Hiç kimseye güvenmiyorum, herkesin bir şeyler sakladığını ve kimsenin kimseyi sevdiğini düşünmüyorum bu normal mi?
Cevapla