- Kişilik & Karakter konusunda 557 cevap paylaştı.
+1 yılEğer karşı cins olsaydım kendi boyuma göre kısa veya uzun isterdim. Şu an ki boyuma göre 1,60 isterdim galiba😕
@BenimHepUmudımVar Neyin kafasını yaşıyorsun dostum?
Son cevabım da budur sosyopat!!! Kadın olduğum için değil, kötü bir tecrübem olduğu için ama herkesi de kast etmedim. Sınıflandırma yapan da ayrım gözeten de sizsiniz!!!12 Yorumla- +1 yıl
şu an ki boy kaç 😀
- +1 yıl
1,70 😊
En İyi Cevaplar
+1 yılKendi boyuma göre değişiklik gösterir.
Eğer ben 1.75 boyunda bir erkeksem, 1.60~65 boyunda bir kız tercih ederdim.
Eğer 1.90 bir erkeksem, 1.70+ bir kız tercih ederdim.
1.90 erkek yanında, 1.55 kız görmekten midem bulandı. Yakışmıyorlar, kardeşini parka götüren abi gibi görünüyorlar.01 Yorumla- +1 yıl
Boyunu da sen seçiyorsun 😀
- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılSantim mi 😂 kız ne yaptın metre bazında sorsaydın.
Hiç boy takıntım yok 4 parmak uzun olsun yeter 😂
114 Yorumla- +1 yıl
Kız sen erkek olucan.. kendinden büyük mü kız istiyon 😀😂
- +1 yıl
Hee neden olmasın tüm algıları yıkalım 😄 ( soruyu öyle değerlendirmedim ama asla geri dönemem 😂)
- +1 yıl
Yapma kız. Kompleks yaparsın uzun olmaz geri dön çaktırmadan 😂
- +1 yıl
Aynı boy diyim bari 😂 ne benden ne ondan
- +1 yıl
Neyse böyle olabilitesi daha yüksek. Ama burada benzeşmedik.. Ben minyon isterdim. Ufak tefek alıp kucagımda gezdireyim 😄
- +1 yıl
Canım ben normalde temas bağımlısı ve kedi ruhluyum benim sevgi anlayışımı tartışmayalım 😂😂 ama şeyi şey edemedim 😂
- +1 yıl
Ben hepsini bişey edip, karar verdim 😂🤣
- +1 yıl
Geri dönülmez akşamın ufkundayım 😂😂
- +1 yıl
Şimdiki aklın olsa.. 😂
- +1 yıl
Yanlış anlamalar üzerine eic 😂 teşekkürler
- +1 yıl
Yanlış anlamalara kurban etmem seni 😀
- +1 yıl
Sırtımı dayıycak biri 😍 ah canım benim 😂
- +1 yıl
"Sırtını duvardan başkasına dayama" demiş atalarımız. 😀
- +1 yıl
Duvar gibi kızsın bak tam güvenecem aklımı çeliyorsun 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
+1 yılŞu an ki boyum aynı kalacaksa bir doksan olmalı en azından..
112 Yorumla- +1 yıl
Hayır.. Patron çıldırdı.. Boyunu da kendin seç benden olsun.. 😂😂
- +1 yıl
Seçim hakkımız da var 😂 O zaman bir yetmişe bir seksen olsun size zahmet..😂
- +1 yıl
Sen yine uzun kalmak istiyon yani 😀😂
- +1 yıl
Kiminle kıyasladığına göre değişir ya.. 😂
- +1 yıl
Benle 🙈
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Gülme 😒😒
- +1 yıl
Bakış açısı gülümsetti.. 😂 Soruyu sana yöneltirsek?
- +1 yıl
Ben 1.85 olurdum.. Ve minyon mini mini bişey isterdim. Kucaklayıp dünya turu yaptırırdım ona.. Ayaklarını yerden keserdim. 😄😂
- +1 yıl
Minnacık.. Hem çok yer de kaplamaz.. At cebine gitsin.. 😂😂
- +1 yıl
Mersi kar küresi.. 🙂
- +1 yıl
Rica identity.. 😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBen türk kızları gibi boya takıntılı değilim bu yüzden de boya göre seçmiyorum kalbe karaktere göre seçiyorum her zaman için
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yıl1.68’lik bir erkek olsam 1.50’lik kız isterdim herhalde 😂
21 Yorumla- +1 yıl
185 olsan 😄
+1 yılYürürken ayaklarıma dolanacak kadar kısa, bakarken boynum tutulacak kadar uzun olmasın yeter.. 😄
222 Yorumla- +1 yıl
Erin senden kısa olabilir mi yanee.. 😀
- +1 yıl
Erin derken.. 😄
- +1 yıl
Soru tam tersiymiş ya.. 😄
Kısa istemem.. - +1 yıl
Ne kadar uzun istiyon. 😄
Ne verelim ablamıza.. 😂 - +1 yıl
Benden 1.85 ver gelsin.. 😄
- +1 yıl
Yanlış anlayan tek ben değilmişim.. 😅
- +1 yıl
@TatlıKızzzz34 yanlış anlayan tek siz değilsiniz.. 😂
- +1 yıl
Boyun kaç ta 185 istiyon bakim 😀
- +1 yıl
İfşa edemem kendimi.. 😅
Yanlışlık bir şey yok.. Şu an karşı cins olsaydım o boylarda olsun derdim.. 😄 - +1 yıl
Minyatür kızlar 85 derken laf ediyonuz yaa ondan şeyettiydim 😀
- +1 yıl
Ay ne mutlu.. 😄😄 Sonra kendimden uzun hatun olacaktı yanımda.. 😅😅
- +1 yıl
Minyatürler belli ettiler kendilerini.. 😄
- +1 yıl
Ben değilim. TSU yum ben bi kere tamam mı 😀😂
- +1 yıl
@Kar_küresi çok haklısın.. 😄
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin sakladığım bir şey değildi ki belli edeyim.. Ben halimden çok memnunum.. 😅
- +1 yıl
Utanma da yok.. 😅
TSE'ye uygunsun yani.. 😄
Tiryaki Standartları Enstitüsü.. 😂 - +1 yıl
Niçin utanalım.. 😄 Utanılacak neyi var.. 😄
- +1 yıl
Nokta kadarsınız ya hani.. 😅
- +1 yıl
Sen bize kurban ol.. 😄 Nokta kadar falan değilim.. 😅
- +1 yıl
Nokta heee..
Cümleyi bitiren de o. Kendi küçük etkisi büyük.. O olmadı mı nerden başlayıp nerde biteceğinizi bilmiyorsunuz 😎
TSU yu da nerden nere bağladın yuhh diyorum 😂 - +1 yıl
Yav he hee.. Yine Edebiyat paramparça.. 😄
- +1 yıl
Sen ne anlarsın.. 😏
+1 yılYok yok istemem böyle birini.. 😄 Yanında çocuğu gibi kalırım.. 😅😅 Benden uzun olmalı ve fit olmalı.. Aksi olunca mümkün değil.. 🤣🤣 Düşünmek bile istemiyorum.. 😅
25 Yorumla- +1 yıl
Ay ben soruyu yanlış anlamışım.. 🤣🤣
- +1 yıl
Doğrusunu de çabuk 😂
- +1 yıl
Kadın dediğin miyon tipli olur.. 😄 Benim gibi fit bir delikanlının yanına yakışır dimi.. 😅😅
- +1 yıl
Kesinlikle. 😂 Bende 160 tan yukarda olmasın 🤪
- +1 yıl
Aynen bende de öyle.. En az 15-20 cm fark olmalı arada.. 🤣🤣
+1 yılne kadar uzun olursam olayım minyon isterdim mesela 1,60 miniminicik 😬 kendimi kayırmadım şu an aa 😂😂
13 Yorumla- +1 yıl
Beni de kayırmadın 😂
Boyumuzda bir zevkimiz de 😀😀 - +1 yıl
eeheheh yaşasın 1,60 kadınlar 🤪
- +1 yıl
Yaşasınlar tabiii.. İdeal Türk kadını 60 olur bilemedin 65 yukarısı ideal olmaktan çıkar 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılBen kesin 185ten fazla olurdum sevgilimin de 170üstü olmasını isterdim 😃
24 Yorumla- +1 yıl
Evde defile yaparsınız 😀
- +1 yıl
Ay keşke 😃
- +1 yıl
Var bi hayalimiz diyorsun 😂
- +1 yıl
Şu halde sadece hayal 😬
+1 yılNasi yaaani şimdi kızın boyunumu söyliyim erkeğin mi
12 Yorumla- +1 yıl
Sen kız olsaydın sevgilin olan erkek beyefendisi kaç olurdu 😀
- +1 yıl
170 ideal
Nefes alsın yeter 🤪
22 Yorumla- +1 yıl
Bi anlık bile olsan kafa yapıyor değil mi 😂😂
Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Şu an karşı olarak kendimi düşünemedim ya :D
14 Yorumla- +1 yıl
Dene yahuu 😄
- +1 yıl
Biz bakmıyoz kapadık gözümüzü 😂😂
- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
s +1 yılBenden çok kısa olmasını istemezdim herhalde ama erkek olsam farklı düşünme ihtimalim söz konusu
20 Yorumla öcük ile böcük gibi olmak istemem bir kaç santim kısa olsun yeter
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Hayal ederken bile kendimi kız olarak düsünemedim 😃
10 Yorumla
+1 yılboyuma yakın isterdim 160 falan olup da en az 180,190 olsun istemezdim yani SBDJDJDJDJS
10 Yorumla
+1 yılBenden şöyle birkaç cm kısa olsun yav. Uzun olmasın. 😂
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılMeşhur o tren o tünele nasıl girecek sorusu geldi aklıma 😁
10 Yorumla
+1 yılÇok uç uzunluk veya kısalık söz konusu değilse boy kriter değil
10 Yorumla
+1 yılBen 1,70 boyundayım o yüzden 1,50-1,60 arası kız isterdim. Türk erkekleri gibi 1,70 boyumla "Kösünlüklö 1,60'dan uzun olmolo" demezdim, haddimi bilirdim 😂😂
00 Yorumla
+1 yıl170ten aşağısi kurtarmazdi. Şahsen 170ten aşağı olan kadınları kadından saymıyorum. Kendimi de kadından saymıyorum
00 Yorumla
+1 yılKarımın 1.70 olmasını çok isterdim gittim canım gibi 1.55 boyunda kısacık bir kızla evlendim nasıl yaptım bunu vend ebilmiyorum çok pişmanım
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılKadınlar 1.80den uzuna Allah diye tapar, 1.80den kısayı Şeytan diye taşlar. Mevzu budur. Gerisi hikayedir.
018 Yorumla- +1 yıl
Attığın taşlar böylesine sert olduğuna göre, bu boy aralığına girmiyorsun dostum yanlış mıyım😅😂
- +1 yıl
Mesele benim ne olduğum değil kadınların ne olduğu yakında 1.90 erkeklere de kısa deyip onlara da cüce muamelesi yapacaksınız... 😂😂😂 Azgınlık, arsızlık ve aygırlık siz kadınların Allah diye taptığı 3 kutsal değeriniz olmuş hepinize bravo... 👏👏👏
- +1 yıl
Allah'a benzetme lafını bu kadar çok kullanma ya rahatsız oldum. Ayrıca biz hep kötüye denk geliyoruz ama boy ile azgınlığın bağlantısını da anlamadım.
- +1 yıl
Hanımefendi kadınların güce tapan bir kitle olduğunu bilim de kabul etti bunun adını da hipergami koydu siz uzunlara yüz verip şımarttıkça onlar azdı. Herşeyi anlayıp anlamazdan gelmeyin.
- +1 yıl
Bilime değil ama sizin kafanızda oluşturduğunuz teze karşıyım. Hayatımda karşılaştığım en iğrenç, pislik insan bir hobbit boyundaydı. Benden daha kısa, özgüvensiz bir pislikti. Yani bunun ne boyla, ne şımartmakla, ne de özgüvenle bir alakası yok!
- +1 yıl
Kadın olduğunuz için sizden kısa olan herkesi hobbit ve pislik olarak gördüğünüzü itiraf ettiğiniz için teşekkürler. Bir kadının daha gerçek yüzünü sayenizde görmüş olduk.
- +1 yıl
Ne biçim bir benzetme bu?
- +1 yıl
Benzetme yok gerçek bu.
- +1 yıl
Boş ver uğraşma bununla
- +1 yıl
@onlyteenage beni engellemiş birde sanki suçlu benim.
- +1 yıl
Hiç sorma beni de engellemiş😂😂😂 Sanki kadın kolları başkanıyla konuşuyor. Ne eleştiri yapsak, tüm kadınlara ithafen laf çakıyor.😂😂😂
- +1 yıl
@onlyteenage amaaan b eyinsiz a ptal 😃
- +1 yıl
@DişiAslanlarDiyârı çok ayıp hakaretler bunlar...
- +1 yıl
kısa boylu erkekleri ne kadar aşağılarsanız aşağılayın bizim de duygularımız hislerimiz hassasiyetlerimiz var
- +1 yıl
işte sizin bu zalimliklerinizden ötürü yalnızlık çok güzel...
- +1 yıl
Sen, birkaçının yaptığı a ptallığı hepimize kesmen çok mu güzel iltifat oluyor?
Kız kimseyi aşağılmamış sen o kadar çok kadın düşmanı olmuşsun ki kim ne derse düşmanlik güduyorsun. - +1 yıl
Sayende kendimi 30 yaş yaşlanmış gibi hissediyorum. Ya arkadaşım kimsenin kısa boylu erkeklere laf attığı ya da nefret güttüğü yok!!! Bak canım bu senin zayıf nokta olarak kabul ettiğin bir şey olduğu için bu konu da fazla alınganlık yapıyorsun. Tamam seni kırdıysam yanlış anlaşıldıysam özür dilerim ama ne ben ne de diğer ponçik dediğin gibi sana dış görünüşün hakkında bir hakarette bulunmadık. Sen çok alınganlık yapıyorsun.
- +1 yıl
@onlyteenage 👏👏👏
Sarıldığımda kulağım kalbine gelecek kadar
12 Yorumla- +1 yıl
Ama bu çokk romantik. Sen kız olma, seni üzerler.. 😀
+1 yılYani 1.97 kadın olmak hiç istemezdim ya :D
11 Yorumla- +1 yıl
Boyunu kendin seç.. 😀
u +1 yılEn az 168.
16 Yorumla- +1 yıl
Senin boy kaç olacak 168 kızsa 😀
- +1 yıl
180+ olurum ben ya hssjaj
- +1 yıl
Boyu boyuma diyon yanii.. 😀
- +1 yıl
Eh mümkünse :D totosu yere yakından korkarız
- +1 yıl
Deme kız.. Benim ki çokta uzak değil yere 🤣
- +1 yıl
Ben demedim :D büyüklerimiz öyle demiş djddj
+1 yıl170 olmasink isterdim
13 Yorumla- +1 yıl
Sende boy kaç olacak o 170 se 😀
- +1 yıl
175 olurdum erkek olsaydım
- +1 yıl
Ondan daha kısa görünürdün ki 😀
+1 yılHiç düşünmedim
11 Yorumla- +1 yıl
Düşün diye sordum ya zaten. 😀
Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Karşı cinsim zaten ben :D
14 Yorumla- +1 yıl
Kadın olsaydın?
- +1 yıl
Ben oldum, sıra sende 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 492 cevap paylaştı.
+1 yılBen erkek olsam affetmezdim kimseyi boy kiloya bakmam nefes alsın yeter 🥰🥰🥰
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılBu fotoğrafa bakınca herkesin aklına tek bir şey geliyor sjsjsjsjjs
02 Yorumla- +1 yıl
😂😂
euzu billahi mineşşeytanirracim bismillahirrahmanirrahim! Töbe Töbe gece gece…
00 Yorumla
+1 yılbenim boyumda olsun tatdından yenmezdi jsjsjs
01 Yorumla- +1 yıl
Tatlısın yani🙃
+1 yılBoyum erkeklere göre daha kısa olurdu. 160 isterdi₥
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ben insanı kalbine göre ayırırım fiziğine göre değil...
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılBen 1.70 filan olurdum, sevgilim de 70-80 arası falan olurdu.
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
+1 yıl4 metrenın altında ki erkekler de kendine erkeğim demesin 😂
Benden az uzun olsun kafî00 Yorumla
+1 yılMinyon isterdim herhalde
30 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 12,5b cevap paylaştı. Benden çok aşırı uzun olsun istemezdim sanırım.
00 Yorumla
+1 yılhahaha benim boyumdan 10 15 cm uzun olmasını isterdim
12 Yorumla- +1 yıl
Neden ki
- +1 yıl
Yani karşı cins sen olsaydın diyor normal bence 10 15 cm
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılHahahaa, bizdeki durum da biraz buna benzer gibi 🙈 ben 1.67 sevgilim 2m 😝 bazen onu opucem diye boynum tutuluo resmen 😬😬🥰
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılUzun olmasını isterdim.
12 Yorumla- +1 yıl
Ne kadar uzun senden de mi uzun olsun 😀
- +1 yıl
Yakın boylarda.
- Kişilik & Karakter konusunda 933 cevap paylaştı.
+1 yılMinyon olsun isterdim
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 471 cevap paylaştı. Benden uzun olmasını isterdim
10 YorumlaHuyu huyuma olsunda gerisi pekte öenmli değil 😅😅
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılKendimden biraz kısa olmasını isterdim
10 Yorumla 1.55 ve üstü tüm kızlar olurdu 😄
10 YorumlaKarşı cins olmayı düşünemedim hocam 😂😂
10 Yorumla185 erkek isterdim hdhdhsjjd
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Boyu boyuma değil huyu huyuma olsun yeter
10 YorumlaBenden 2 3 santim fazla
10 Yorumla
+1 yıl155 cm olsun. 😂
22 Yorumla- +1 yıl
Erkek mi napcan ki onu yüzük emanetçisi mi 😂
- +1 yıl
Haa ben yanlış anlamışım, 190 falan isterdim. 😂
+1 yılburaya herkes kendi boyunu yazıyor sanırım. 188
00 Yorumlaçok kısa olmasını istemem ya belki kafası çeneme gelecek kadar çok tatlı bi boy farkı olurdu🤍
00 Yorumla
+1 yılFotoya baktimda çok abes bir görüntü adamın y... hı kızın boyu kadar 😂😂😂😂😂
00 Yorumla
+1 yılBen 189 olduğum için 170 iyi benim için 😁🤓
028 Yorumla- +1 yıl
Sen aranan kansın
- +1 yıl
Yok hiç kanıma girme, 😁😁
- +1 yıl
😳🤣 Gel buraya
- +1 yıl
Çıkış ne tarafta acaba 😁😁
- +1 yıl
🤣 Sana kapalı
- +1 yıl
Tünelmi kazacaz o zaman 😁😁
- +1 yıl
🤣 Aaaa ayıp ya yicm mi seni ben
- +1 yıl
Önce tuza yatır biraz kartlasmisim ben 😁😁😁
- +1 yıl
🤣🤣🤭 Bak ya ne diyor
- +1 yıl
Ama öyle yiceksen söylim 😁😁
- +1 yıl
Böyle uzun ve yakısıklı olmanın bedelidir 🤭🤪
- +1 yıl
Uzunuz ama yakışıklık sıfır göz yanilmasi hepsi 😁😁
- +1 yıl
Ben yanılmam
- +1 yıl
Burayı çok işgal ettik hanımefendi ayıp olacak soruyu atana
- +1 yıl
Ayıp olmaz. Sohbetin keyfine bakın..😀
- +1 yıl
Kenan 🤪 neredesin ya göremiyorum cok uzunsun
- +1 yıl
Teşekkür ederiz 🤣🤪 xper yetmedi sohbete
- +1 yıl
@Derinderenişko tamam işte burada edin bana ayıp olmaz 😂
- +1 yıl
Adam gitti 🤣
- +1 yıl
Burdayım burada 😁😁
- +1 yıl
Özelden niye konusamıyoruz ki biz 😒
- +1 yıl
Xp yetersizmis hep amerikanin oyunu bunlar 😁😁😁
- +1 yıl
E napıcaz sabaha kadar burdan mı 🤣
- +1 yıl
Yok senin ordan devam edecez 😁😁😁
- +1 yıl
Naptınız kavuştunuz mu 😀😂
- +1 yıl
Beni bırakıp gitti 😁😁
- +1 yıl
Fazla naz aşık usandırdı..😂
- +1 yıl
😀🤣 Biraz öyle oldu
+1 yıl176 olsun isterdim
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yıl155 :D
12 Yorumla- +1 yıl
Sen kadın olsan 155 erkek mi isterdin?
- +1 yıl
olabilir :D
+1 yılBen uzun erkek sevmiyorum
00 Yorumla
+1 yıl1. 70 olsun isterdim
00 YorumlaBenim boyumda yani 190
00 Yorumla
+1 yılBoy çok önemli değil bence
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 936 cevap paylaştı.
+1 yılBen 1.83 üm oda 1.80 üstü olabilirdi 😄
00 Yorumla - Devamını Gör (22)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 