• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Eğer karşı cins sen olsaydın, sevgilinin kaç santim boyunda olmasını isterdin?

кая_кüяеsi
кая_кüяеsi Takip Et
Guru Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
68
Yapay Zekaya Sor

Nerden aklıma geldiyse bu.. 😂😂

Böyle mi olacaktık.😂😂
Böyle mi olacaktık.😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
Ss 🤩
Teşekkürler @livaneli
Eğer karşı cins sen olsaydın, sevgilinin kaç santim boyunda olmasını isterdin?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
14 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • onlyteenage
    onlyteenage Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 557 cevap paylaştı.

    Eğer karşı cins olsaydım kendi boyuma göre kısa veya uzun isterdim. Şu an ki boyuma göre 1,60 isterdim galiba😕

    @BenimHepUmudımVar Neyin kafasını yaşıyorsun dostum?
    Son cevabım da budur sosyopat!!! Kadın olduğum için değil, kötü bir tecrübem olduğu için ama herkesi de kast etmedim. Sınıflandırma yapan da ayrım gözeten de sizsiniz!!!

    1
    2 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      şu an ki boy kaç 😀

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      1,70 😊

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • FilozofKarı
    FilozofKarı Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendi boyuma göre değişiklik gösterir.
    Eğer ben 1.75 boyunda bir erkeksem, 1.60~65 boyunda bir kız tercih ederdim.
    Eğer 1.90 bir erkeksem, 1.70+ bir kız tercih ederdim.

    1.90 erkek yanında, 1.55 kız görmekten midem bulandı. Yakışmıyorlar, kardeşini parka götüren abi gibi görünüyorlar.

    0
    1 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Boyunu da sen seçiyorsun 😀

      Yorumla
  • Degisik_-_
    Degisik_-_ Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Santim mi 😂 kız ne yaptın metre bazında sorsaydın.

    Hiç boy takıntım yok 4 parmak uzun olsun yeter 😂

    1
    14 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Kız sen erkek olucan.. kendinden büyük mü kız istiyon 😀😂

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      +1 yıl

      Hee neden olmasın tüm algıları yıkalım 😄 ( soruyu öyle değerlendirmedim ama asla geri dönemem 😂)

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Yapma kız. Kompleks yaparsın uzun olmaz geri dön çaktırmadan 😂

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      +1 yıl

      Aynı boy diyim bari 😂 ne benden ne ondan

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Neyse böyle olabilitesi daha yüksek. Ama burada benzeşmedik.. Ben minyon isterdim. Ufak tefek alıp kucagımda gezdireyim 😄

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      +1 yıl

      Canım ben normalde temas bağımlısı ve kedi ruhluyum benim sevgi anlayışımı tartışmayalım 😂😂 ama şeyi şey edemedim 😂

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Ben hepsini bişey edip, karar verdim 😂🤣

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      +1 yıl

      Geri dönülmez akşamın ufkundayım 😂😂

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Şimdiki aklın olsa.. 😂

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      +1 yıl

      Yanlış anlamalar üzerine eic 😂 teşekkürler

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Yanlış anlamalara kurban etmem seni 😀

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      +1 yıl

      Sırtımı dayıycak biri 😍 ah canım benim 😂

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      "Sırtını duvardan başkasına dayama" demiş atalarımız. 😀

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      +1 yıl

      Duvar gibi kızsın bak tam güvenecem aklımı çeliyorsun 😂

      Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.

    Şu an ki boyum aynı kalacaksa bir doksan olmalı en azından..

    1
    12 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Hayır.. Patron çıldırdı.. Boyunu da kendin seç benden olsun.. 😂😂

      Yorumla
    • İdentityKa
      İdentityKa
      +1 yıl

      Seçim hakkımız da var 😂 O zaman bir yetmişe bir seksen olsun size zahmet..😂

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Sen yine uzun kalmak istiyon yani 😀😂

      Yorumla
    • İdentityKa
      İdentityKa
      +1 yıl

      Kiminle kıyasladığına göre değişir ya.. 😂

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Benle 🙈

      Yorumla
    • İdentityKa
      İdentityKa
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Gülme 😒😒

      Yorumla
    • İdentityKa
      İdentityKa
      +1 yıl

      Bakış açısı gülümsetti.. 😂 Soruyu sana yöneltirsek?

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Ben 1.85 olurdum.. Ve minyon mini mini bişey isterdim. Kucaklayıp dünya turu yaptırırdım ona.. Ayaklarını yerden keserdim. 😄😂

      Yorumla
    • İdentityKa
      İdentityKa
      +1 yıl

      Minnacık.. Hem çok yer de kaplamaz.. At cebine gitsin.. 😂😂

      Yorumla
    • İdentityKa
      İdentityKa
      +1 yıl

      Mersi kar küresi.. 🙂

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Rica identity.. 😊

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

37

Cevap

45

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.

    Ben türk kızları gibi boya takıntılı değilim bu yüzden de boya göre seçmiyorum kalbe karaktere göre seçiyorum her zaman için

    0
    0 Yorumla
  • CoffeeAndCoffee
    CoffeeAndCoffee Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    1.68’lik bir erkek olsam 1.50’lik kız isterdim herhalde 😂

    2
    1 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      185 olsan 😄

      Yorumla
  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Yürürken ayaklarıma dolanacak kadar kısa, bakarken boynum tutulacak kadar uzun olmasın yeter.. 😄

    2
    22 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Erin senden kısa olabilir mi yanee.. 😀

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Erin derken.. 😄

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Soru tam tersiymiş ya.. 😄
      Kısa istemem..

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Ne kadar uzun istiyon. 😄
      Ne verelim ablamıza.. 😂

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Benden 1.85 ver gelsin.. 😄

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Yanlış anlayan tek ben değilmişim.. 😅

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      @TatlıKızzzz34 yanlış anlayan tek siz değilsiniz.. 😂

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Boyun kaç ta 185 istiyon bakim 😀

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      İfşa edemem kendimi.. 😅

      Yanlışlık bir şey yok.. Şu an karşı cins olsaydım o boylarda olsun derdim.. 😄

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Minyatür kızlar 85 derken laf ediyonuz yaa ondan şeyettiydim 😀

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Ay ne mutlu.. 😄😄 Sonra kendimden uzun hatun olacaktı yanımda.. 😅😅

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Minyatürler belli ettiler kendilerini.. 😄

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Ben değilim. TSU yum ben bi kere tamam mı 😀😂

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      @Kar_küresi çok haklısın.. 😄

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      @tiryakinimtiryakin sakladığım bir şey değildi ki belli edeyim.. Ben halimden çok memnunum.. 😅

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Utanma da yok.. 😅

      TSE'ye uygunsun yani.. 😄
      Tiryaki Standartları Enstitüsü.. 😂

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Niçin utanalım.. 😄 Utanılacak neyi var.. 😄

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Nokta kadarsınız ya hani.. 😅

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Sen bize kurban ol.. 😄 Nokta kadar falan değilim.. 😅

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Nokta heee..
      Cümleyi bitiren de o. Kendi küçük etkisi büyük.. O olmadı mı nerden başlayıp nerde biteceğinizi bilmiyorsunuz 😎
      TSU yu da nerden nere bağladın yuhh diyorum 😂

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Yav he hee.. Yine Edebiyat paramparça.. 😄

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Sen ne anlarsın.. 😏

      Yorumla
  • TatlıKızzzz34
    TatlıKızzzz34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Yok yok istemem böyle birini.. 😄 Yanında çocuğu gibi kalırım.. 😅😅 Benden uzun olmalı ve fit olmalı.. Aksi olunca mümkün değil.. 🤣🤣 Düşünmek bile istemiyorum.. 😅

    2
    5 Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Ay ben soruyu yanlış anlamışım.. 🤣🤣

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Doğrusunu de çabuk 😂

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Kadın dediğin miyon tipli olur.. 😄 Benim gibi fit bir delikanlının yanına yakışır dimi.. 😅😅

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Kesinlikle. 😂 Bende 160 tan yukarda olmasın 🤪

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Aynen bende de öyle.. En az 15-20 cm fark olmalı arada.. 🤣🤣

      Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    ne kadar uzun olursam olayım minyon isterdim mesela 1,60 miniminicik 😬 kendimi kayırmadım şu an aa 😂😂

    1
    3 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Beni de kayırmadın 😂
      Boyumuzda bir zevkimiz de 😀😀

    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      +1 yıl

      eeheheh yaşasın 1,60 kadınlar 🤪

    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Yaşasınlar tabiii.. İdeal Türk kadını 60 olur bilemedin 65 yukarısı ideal olmaktan çıkar 😂

  • TokEvinAçKedisi_
    TokEvinAçKedisi_ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Ben kesin 185ten fazla olurdum sevgilimin de 170üstü olmasını isterdim 😃

    2
    4 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Evde defile yaparsınız 😀

      Yorumla
    • TokEvinAçKedisi_
      TokEvinAçKedisi_
      +1 yıl

      Ay keşke 😃

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Var bi hayalimiz diyorsun 😂

      Yorumla
    • TokEvinAçKedisi_
      TokEvinAçKedisi_
      +1 yıl

      Şu halde sadece hayal 😬

      Yorumla
  • YanlızAdam412
    YanlızAdam412 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Nasi yaaani şimdi kızın boyunumu söyliyim erkeğin mi

    1
    2 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Sen kız olsaydın sevgilin olan erkek beyefendisi kaç olurdu 😀

      Yorumla
    • YanlızAdam412
      YanlızAdam412
      +1 yıl

      170 ideal

      Yorumla
  • Pikauv
    Pikauv Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 30
    +1 yıl

    Nefes alsın yeter 🤪

    2
    2 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Bi anlık bile olsan kafa yapıyor değil mi 😂😂

      Yorumla
    • Pikauv
      Pikauv
      +1 yıl

      Hahhaaa evet onların kafasını yaşıyor insan hashjd

      Yorumla
  • Hanjinx
    Hanjinx Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 33
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Şu an karşı olarak kendimi düşünemedim ya :D

    1
    4 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Dene yahuu 😄

      Yorumla
    • Hanjinx
      Hanjinx
      +1 yıl

      Yok yok utandım. :D

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Biz bakmıyoz kapadık gözümüzü 😂😂

      Yorumla
    • Hanjinx
      Hanjinx
      +1 yıl

      :D :D :D

      Yorumla
  • Ayabasanmaymun s
    Ayabasanmaymun Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Benden çok kısa olmasını istemezdim herhalde ama erkek olsam farklı düşünme ihtimalim söz konusu

    2
    0 Yorumla
  • dogatpll
    dogatpll Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    öcük ile böcük gibi olmak istemem bir kaç santim kısa olsun yeter

    1
    0 Yorumla
  • hARDER_
    hARDER_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Hayal ederken bile kendimi kız olarak düsünemedim 😃

    1
    0 Yorumla
  • MehmetAliAltun
    MehmetAliAltun Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    boyuma yakın isterdim 160 falan olup da en az 180,190 olsun istemezdim yani SBDJDJDJDJS

    1
    0 Yorumla
  • UzaydakiTırtıl
    UzaydakiTırtıl Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Benden şöyle birkaç cm kısa olsun yav. Uzun olmasın. 😂

    1
    0 Yorumla
  • WUNDERWAFFE__
    WUNDERWAFFE__ Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Meşhur o tren o tünele nasıl girecek sorusu geldi aklıma 😁

    1
    0 Yorumla
  • ErDeMtheLazy
    ErDeMtheLazy Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok uç uzunluk veya kısalık söz konusu değilse boy kriter değil

    1
    0 Yorumla
  • MissFilozof
    MissFilozof Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 94%
    +1 yıl

    Ben 1,70 boyundayım o yüzden 1,50-1,60 arası kız isterdim. Türk erkekleri gibi 1,70 boyumla "Kösünlüklö 1,60'dan uzun olmolo" demezdim, haddimi bilirdim 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Muzluupuding
    Muzluupuding Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    170ten aşağısi kurtarmazdi. Şahsen 170ten aşağı olan kadınları kadından saymıyorum. Kendimi de kadından saymıyorum

    0
    0 Yorumla
  • cilgin_kartal
    cilgin_kartal Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 84%
    +1 yıl

    Karımın 1.70 olmasını çok isterdim gittim canım gibi 1.55 boyunda kısacık bir kızla evlendim nasıl yaptım bunu vend ebilmiyorum çok pişmanım

    0
    0 Yorumla
  • BenimHepUmudumVar
    BenimHepUmudumVar Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 69%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı.

    Kadınlar 1.80den uzuna Allah diye tapar, 1.80den kısayı Şeytan diye taşlar. Mevzu budur. Gerisi hikayedir.

    0
    18 Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Attığın taşlar böylesine sert olduğuna göre, bu boy aralığına girmiyorsun dostum yanlış mıyım😅😂

      Yorumla
    • BenimHepUmudumVar
      BenimHepUmudumVar
      +1 yıl

      Mesele benim ne olduğum değil kadınların ne olduğu yakında 1.90 erkeklere de kısa deyip onlara da cüce muamelesi yapacaksınız... 😂😂😂 Azgınlık, arsızlık ve aygırlık siz kadınların Allah diye taptığı 3 kutsal değeriniz olmuş hepinize bravo... 👏👏👏

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Allah'a benzetme lafını bu kadar çok kullanma ya rahatsız oldum. Ayrıca biz hep kötüye denk geliyoruz ama boy ile azgınlığın bağlantısını da anlamadım.

      Yorumla
    • BenimHepUmudumVar
      BenimHepUmudumVar
      +1 yıl

      Hanımefendi kadınların güce tapan bir kitle olduğunu bilim de kabul etti bunun adını da hipergami koydu siz uzunlara yüz verip şımarttıkça onlar azdı. Herşeyi anlayıp anlamazdan gelmeyin.

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Bilime değil ama sizin kafanızda oluşturduğunuz teze karşıyım. Hayatımda karşılaştığım en iğrenç, pislik insan bir hobbit boyundaydı. Benden daha kısa, özgüvensiz bir pislikti. Yani bunun ne boyla, ne şımartmakla, ne de özgüvenle bir alakası yok!

      Yorumla
    • BenimHepUmudumVar
      BenimHepUmudumVar
      +1 yıl

      Kadın olduğunuz için sizden kısa olan herkesi hobbit ve pislik olarak gördüğünüzü itiraf ettiğiniz için teşekkürler. Bir kadının daha gerçek yüzünü sayenizde görmüş olduk.

      Yorumla
    • DişiAslanlarDiyârı
      DişiAslanlarDiyârı
      +1 yıl

      Ne biçim bir benzetme bu?

      Yorumla
    • BenimHepUmudumVar
      BenimHepUmudumVar
      +1 yıl

      Benzetme yok gerçek bu.

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Boş ver uğraşma bununla

      Yorumla
    • DişiAslanlarDiyârı
      DişiAslanlarDiyârı
      +1 yıl

      @onlyteenage beni engellemiş birde sanki suçlu benim.

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Hiç sorma beni de engellemiş😂😂😂 Sanki kadın kolları başkanıyla konuşuyor. Ne eleştiri yapsak, tüm kadınlara ithafen laf çakıyor.😂😂😂

      Yorumla
    • DişiAslanlarDiyârı
      DişiAslanlarDiyârı
      +1 yıl

      @onlyteenage amaaan b eyinsiz a ptal 😃

      Yorumla
    • BenimHepUmudumVar
      BenimHepUmudumVar
      +1 yıl

      @DişiAslanlarDiyârı çok ayıp hakaretler bunlar...

      Yorumla
    • BenimHepUmudumVar
      BenimHepUmudumVar
      +1 yıl

      kısa boylu erkekleri ne kadar aşağılarsanız aşağılayın bizim de duygularımız hislerimiz hassasiyetlerimiz var

      Yorumla
    • BenimHepUmudumVar
      BenimHepUmudumVar
      +1 yıl

      işte sizin bu zalimliklerinizden ötürü yalnızlık çok güzel...

      Yorumla
    • DişiAslanlarDiyârı
      DişiAslanlarDiyârı
      +1 yıl

      Sen, birkaçının yaptığı a ptallığı hepimize kesmen çok mu güzel iltifat oluyor?
      Kız kimseyi aşağılmamış sen o kadar çok kadın düşmanı olmuşsun ki kim ne derse düşmanlik güduyorsun.

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Sayende kendimi 30 yaş yaşlanmış gibi hissediyorum. Ya arkadaşım kimsenin kısa boylu erkeklere laf attığı ya da nefret güttüğü yok!!! Bak canım bu senin zayıf nokta olarak kabul ettiğin bir şey olduğu için bu konu da fazla alınganlık yapıyorsun. Tamam seni kırdıysam yanlış anlaşıldıysam özür dilerim ama ne ben ne de diğer ponçik dediğin gibi sana dış görünüşün hakkında bir hakarette bulunmadık. Sen çok alınganlık yapıyorsun.

      Yorumla
    • DişiAslanlarDiyârı
      DişiAslanlarDiyârı
      +1 yıl

      @onlyteenage 👏👏👏

      Yorumla
  • theastro
    theastro Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Sarıldığımda kulağım kalbine gelecek kadar

    1
    2 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Ama bu çokk romantik. Sen kız olma, seni üzerler.. 😀

      Yorumla
    • theastro
      theastro
      +1 yıl

      Bu şekilde de üzüyorlar 🥲

      Yorumla
  • ButcherBlaviken
    ButcherBlaviken Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 92%
    +1 yıl

    Yani 1.97 kadın olmak hiç istemezdim ya :D

    1
    1 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Boyunu kendin seç.. 😀

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    En az 168.

    1
    6 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Senin boy kaç olacak 168 kızsa 😀

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      180+ olurum ben ya hssjaj

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Boyu boyuma diyon yanii.. 😀

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Eh mümkünse :D totosu yere yakından korkarız

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Deme kız.. Benim ki çokta uzak değil yere 🤣

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Ben demedim :D büyüklerimiz öyle demiş djddj

      Yorumla
  • isterimolur
    isterimolur Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    170 olmasink isterdim

    1
    3 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Sende boy kaç olacak o 170 se 😀

      Yorumla
    • isterimolur
      isterimolur
      +1 yıl

      175 olurdum erkek olsaydım

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Ondan daha kısa görünürdün ki 😀

      Yorumla
  • seficisleri
    seficisleri Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl

    Hiç düşünmedim

    1
    1 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Düşün diye sordum ya zaten. 😀

      Yorumla
  • Jagras
    Jagras Takip Et
    Master Yaş: 44
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Karşı cinsim zaten ben :D

    1
    4 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Kadın olsaydın?

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      ben niye kadın oluyorum sen ol :D :D

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Ben oldum, sıra sende 😂

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      İpli don giymem ama bak. Rahatsız edici duruyor.

      Yorumla
  • kleopatra17
    kleopatra17 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 492 cevap paylaştı.

    Ben erkek olsam affetmezdim kimseyi boy kiloya bakmam nefes alsın yeter 🥰🥰🥰

    0
    0 Yorumla
  • Salihydnxyz
    Salihydnxyz Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 83%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Bu fotoğrafa bakınca herkesin aklına tek bir şey geliyor sjsjsjsjjs

    0
    2 Yorumla
    • nisabnnl
      nisabnnl
      +1 yıl

      Şşş sus😂

      Yorumla
    • Salihydnxyz
      Salihydnxyz
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • yedi_ekim
    yedi_ekim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    euzu billahi mineşşeytanirracim bismillahirrahmanirrahim! Töbe Töbe gece gece…

    0
    0 Yorumla
  • gururlufakir
    gururlufakir Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 95%
    +1 yıl

    benim boyumda olsun tatdından yenmezdi jsjsjs

    0
    1 Yorumla
    • hkntrader41
      hkntrader41
      +1 yıl

      Tatlısın yani🙃

      Yorumla
  • MasalsızKaldım
    MasalsızKaldım Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Boyum erkeklere göre daha kısa olurdu. 160 isterdi₥

    0
    0 Yorumla
  • ProducerT
    ProducerT Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Ben insanı kalbine göre ayırırım fiziğine göre değil...

    0
    0 Yorumla
  • Ultra_Phoenix
    Ultra_Phoenix Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Ben 1.70 filan olurdum, sevgilim de 70-80 arası falan olurdu.

    0
    0 Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.

    4 metrenın altında ki erkekler de kendine erkeğim demesin 😂
    Benden az uzun olsun kafî

    0
    0 Yorumla
  • IchBin_Buse_
    IchBin_Buse_ Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Minyon isterdim herhalde

    3
    0 Yorumla
  • novel
    novel Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 12,5b cevap paylaştı.

    Benden çok aşırı uzun olsun istemezdim sanırım.

    0
    0 Yorumla
  • duygusalkaktüss
    duygusalkaktüss Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    hahaha benim boyumdan 10 15 cm uzun olmasını isterdim

    1
    2 Yorumla
    • Derinderenişko
      Derinderenişko
      +1 yıl

      Neden ki

      Yorumla
    • duygusalkaktüss
      duygusalkaktüss
      +1 yıl

      Yani karşı cins sen olsaydın diyor normal bence 10 15 cm

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Hahahaa, bizdeki durum da biraz buna benzer gibi 🙈 ben 1.67 sevgilim 2m 😝 bazen onu opucem diye boynum tutuluo resmen 😬😬🥰

    0
    0 Yorumla
  • AltınYaprakS
    AltınYaprakS Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Uzun olmasını isterdim.

    1
    2 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Ne kadar uzun senden de mi uzun olsun 😀

      Yorumla
    • AltınYaprakS
      AltınYaprakS
      +1 yıl

      Yakın boylarda.

      Yorumla
  • MrsCanselll-_
    MrsCanselll-_ Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 24
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 933 cevap paylaştı.

    Minyon olsun isterdim

    1
    0 Yorumla
  • ecemsiz
    ecemsiz Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 43%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 471 cevap paylaştı.

    Benden uzun olmasını isterdim

    1
    0 Yorumla
  • Holababy
    Holababy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 93%
    +1 yıl

    Huyu huyuma olsunda gerisi pekte öenmli değil 😅😅

    1
    0 Yorumla
  • charmsture
    charmsture Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Kendimden biraz kısa olmasını isterdim

    1
    0 Yorumla
  • burc_u
    burc_u Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    1.55 ve üstü tüm kızlar olurdu 😄

    1
    0 Yorumla
  • meftun35
    meftun35 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    Karşı cins olmayı düşünemedim hocam 😂😂

    1
    0 Yorumla
  • Benchbas
    Benchbas Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    185 erkek isterdim hdhdhsjjd

    1
    0 Yorumla
  • Asil-Bey
    Asil-Bey Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Boyu boyuma değil huyu huyuma olsun yeter

    1
    0 Yorumla
  • Mkocbas
    Mkocbas Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Benden 2 3 santim fazla

    1
    0 Yorumla
  • carsngirls
    carsngirls Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    155 cm olsun. 😂

    2
    2 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Erkek mi napcan ki onu yüzük emanetçisi mi 😂

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Haa ben yanlış anlamışım, 190 falan isterdim. 😂

      Yorumla
  • hastylerdurden
    hastylerdurden Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    buraya herkes kendi boyunu yazıyor sanırım. 188

    0
    0 Yorumla
  • lidyaaa2
    lidyaaa2 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    çok kısa olmasını istemem ya belki kafası çeneme gelecek kadar çok tatlı bi boy farkı olurdu🤍

    0
    0 Yorumla
  • seerrtteeerrkek
    seerrtteeerrkek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Fotoya baktimda çok abes bir görüntü adamın y... hı kızın boyu kadar 😂😂😂😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Kenanmiroğlu33
    Kenanmiroğlu33 Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben 189 olduğum için 170 iyi benim için 😁🤓

    0
    28 Yorumla
    • Derinderenişko
      Derinderenişko
      +1 yıl

      Sen aranan kansın

      Yorumla
    • Kenanmiroğlu33
      Kenanmiroğlu33
      +1 yıl

      Yok hiç kanıma girme, 😁😁

      Yorumla
    • Derinderenişko
      Derinderenişko
      +1 yıl

      😳🤣 Gel buraya

      Yorumla
    • Kenanmiroğlu33
      Kenanmiroğlu33
      +1 yıl

      Çıkış ne tarafta acaba 😁😁

      Yorumla
    • Derinderenişko
      Derinderenişko
      +1 yıl

      🤣 Sana kapalı

      Yorumla
    • Kenanmiroğlu33
      Kenanmiroğlu33
      +1 yıl

      Tünelmi kazacaz o zaman 😁😁

      Yorumla
    • Derinderenişko
      Derinderenişko
      +1 yıl

      🤣 Aaaa ayıp ya yicm mi seni ben

      Yorumla
    • Kenanmiroğlu33
      Kenanmiroğlu33
      +1 yıl

      Önce tuza yatır biraz kartlasmisim ben 😁😁😁

      Yorumla
    • Derinderenişko
      Derinderenişko
      +1 yıl

      🤣🤣🤭 Bak ya ne diyor

      Yorumla
    • Kenanmiroğlu33
      Kenanmiroğlu33
      +1 yıl

      Ama öyle yiceksen söylim 😁😁

      Yorumla
    • Derinderenişko
      Derinderenişko
      +1 yıl

      Böyle uzun ve yakısıklı olmanın bedelidir 🤭🤪

      Yorumla
    • Kenanmiroğlu33
      Kenanmiroğlu33
      +1 yıl

      Uzunuz ama yakışıklık sıfır göz yanilmasi hepsi 😁😁

      Yorumla
    • Derinderenişko
      Derinderenişko
      +1 yıl

      Ben yanılmam

      Yorumla
    • Kenanmiroğlu33
      Kenanmiroğlu33
      +1 yıl

      Burayı çok işgal ettik hanımefendi ayıp olacak soruyu atana

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Ayıp olmaz. Sohbetin keyfine bakın..😀

      Yorumla
    • Derinderenişko
      Derinderenişko
      +1 yıl

      Kenan 🤪 neredesin ya göremiyorum cok uzunsun

      Yorumla
    • Derinderenişko
      Derinderenişko
      +1 yıl

      Teşekkür ederiz 🤣🤪 xper yetmedi sohbete

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      @Derinderenişko tamam işte burada edin bana ayıp olmaz 😂

      Yorumla
    • Derinderenişko
      Derinderenişko
      +1 yıl

      Adam gitti 🤣

      Yorumla
    • Kenanmiroğlu33
      Kenanmiroğlu33
      +1 yıl

      Burdayım burada 😁😁

      Yorumla
    • Derinderenişko
      Derinderenişko
      +1 yıl

      Özelden niye konusamıyoruz ki biz 😒

      Yorumla
    • Kenanmiroğlu33
      Kenanmiroğlu33
      +1 yıl

      Xp yetersizmis hep amerikanin oyunu bunlar 😁😁😁

      Yorumla
    • Derinderenişko
      Derinderenişko
      +1 yıl

      E napıcaz sabaha kadar burdan mı 🤣

      Yorumla
    • Kenanmiroğlu33
      Kenanmiroğlu33
      +1 yıl

      Yok senin ordan devam edecez 😁😁😁

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Naptınız kavuştunuz mu 😀😂

      Yorumla
    • Kenanmiroğlu33
      Kenanmiroğlu33
      +1 yıl

      Beni bırakıp gitti 😁😁

      Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Fazla naz aşık usandırdı..😂

      Yorumla
    • Derinderenişko
      Derinderenişko
      +1 yıl

      😀🤣 Biraz öyle oldu

      Yorumla
  • EsrarengizMatmazel
    EsrarengizMatmazel Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 68%
    +1 yıl

    176 olsun isterdim

    1
    0 Yorumla
  • Memoo00007
    Memoo00007 Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    155 :D

    1
    2 Yorumla
    • кая_кüяеsi
      кая_кüяеsi
      +1 yıl

      Sen kadın olsan 155 erkek mi isterdin?

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      olabilir :D

      Yorumla
  • sevdalinnka
    sevdalinnka Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 70%
    +1 yıl

    Ben uzun erkek sevmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Sanalsevapp
    Sanalsevapp Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    1. 70 olsun isterdim

    0
    0 Yorumla
  • asddsa07
    asddsa07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Benim boyumda yani 190

    0
    0 Yorumla
  • Beliz_inquiring33
    Beliz_inquiring33 Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Boy çok önemli değil bence

    0
    0 Yorumla
  • MarstakiJupiter
    MarstakiJupiter Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 72%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 936 cevap paylaştı.

    Ben 1.83 üm oda 1.80 üstü olabilirdi 😄

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (22)
Devamını Gör(67)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Eğer karşı cins sen olsaydın, sevgilinin kaç santim boyunda olmasını isterdin?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilinizin boyunun kaç olmasını isterdiniz? 11 cevap verildi
Sevgilinizin boyunun kaç olmasını isterdiniz? 35 cevap verildi
Sevgilinizin boyunun kaç olmasını isterdiniz? 12 cevap verildi
Sevgiliniz olacak kişinin boyunun kaç olmasını isterdiniz? 29 cevap verildi
Partnerinizin boyunun kaç olmasını isterdiniz? 20 cevap verildi
Boyunuz kaç? eşinizin ya da sevgilinizin boyunun kaç olmasını isterdiniz? 16 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨