“Kötü biri değilim” diyen insandan mı en çok korkmamız gerekir?

Kendini çok karakterli sanabilirsin çünkü her yaptığın kötülük için sana cazip gelen bir kılıf uydurursun, sonra da ben iyi biriyim kötü değilim deyip kıvırıyorsun 😄 Bir insan söz vermeden vaatler vermeden önce bir düşünmeli ben bunun üstesinden gelebilir miyim? Tutarsız davranıp, bahaneler uydurup hatta hüküm vererek iyi insan olmazsın ancak karaktersiz ve kötü biri olursun!

Boş ver üzüldü sansınlar, biz keyifle kahvemizi içelim 😄☕️
Boş ver üzüldü sansınlar, biz keyifle kahvemizi içelim 😄☕️
“Kötü biri değilim” diyen insandan mı en çok korkmamız gerekir?
Cevapla