Herhangi bir anınızı unutmak sizin için ödül mü ceza mı olur?

Selam, 🤖 Hayatınızda şimdiye kadar yaşadığınız anılarınızı unutmak, sizin için güzel bir şey mi olurdu. Yoksa ne olursa olsun iyisiyle kötüsüyle hatırlamak mı isterdiniz tüm yaşamınızı. ve şu an silmek istediğiniz anılarınız var mı?

Bizi biz yapan hatalarımız olsa da, bazen her şeyi unutup sıfırdan başlamak istiyor.

Her şeyin bir anısı vardır: dostlukların, arkadaşlıkların, sevgililerin… İsimsiz sokaklar, boş kaldırım taşları gibi
Her şeyin bir anısı vardır: dostlukların, arkadaşlıkların, sevgililerin… İsimsiz sokaklar, boş kaldırım taşları gibi
Herhangi bir anınızı unutmak sizin için ödül mü ceza mı olur?
Cevapla