Arkadaşlar ben Kör müyüm, Kimse bana bakmaz mı, insanların dedikleri 😔?

Arkadaşlar soruya geçmeden önce benim sağ gözüm. 9 buçuk, Sol tam 10 Gözlük kullanıyorum gözlükle net görüyorum, Ama o gözlüğü çıkarınca o kadar bulanık görüyorum ki... özellikle geceleri... kulaklarım öyle değil gittiğim hastanede kulakları en iyi duyan kişilerden biri bendim ama keşke gözlerim de öyle olsaydı... gözlük kullanıyorum. Ve bugün bir arkadaşıma (Babası imamhatipte okuduğu için ona bu soruyu sorma ihtiyacı duydum) ve ona dedim ki "Benim gözüm net görmüyor biliyorsun Benim gözüm net görmediği için Yani gözlüksüz net görmediği için Kur'an-ı Kerim'i net okuyamıyorum göremiyorum halbuki o kadar çalıştım. Net göremediğim için Allah bana günah yazıyor mudur? Babandan bilgilisindir sen" dedim o da dedi "Allah senin belanı bu dünyada vermiş. Ne kadar çok Günah işlediysen daha doğrusu ne kadar büyük bir günah işlediysen 8 yaşından beri böyle birisin. Arkadaşlarım arasında en berbat gören sensin. Arkadaşlarım arasında sen hariç kimse gözlük takmıyor. Keşke sende onlar gibi olsaydın. Bayadır içime dert olmuştu söyleyemiyordum iyi ki sordun." Dedi gülerek. O an şakaya vurarak cevap verdim ama o kadar ağrıma gitmişti ki bu söz. Eve geldiğim de 5 Saat 15 dakika aralıklarla ağladım. Yoldan geçen biri olsa takmam ama 16 senelik arkadaşım söylüyor bunu. Çok ağrıma gitti bu söz. Bunu söyleyen sadece o da değil sağ gözümle sol gözümün numaralarını söylediğimde çevremdeki herkes söylüyor bunu. 😔
Güncellemeler
+1 yıl
24 yaşındayım 25 olacam bu arada detayda söylemeyi unutmuşum Hakkınızı helal edin
Arkadaşlar ben Kör müyüm, Kimse bana bakmaz mı, insanların dedikleri 😔?
Cevapla