
Konu bana büyü mü yaptın dedim çünkü bir hoca sende büyü var dedi geçen senede o yalvarmisti kovmuştum onu konu açılmışken biraz dayanamadım sövdümde🤣🤣🤣


Konu bana büyü mü yaptın dedim çünkü bir hoca sende büyü var dedi geçen senede o yalvarmisti kovmuştum onu konu açılmışken biraz dayanamadım sövdümde🤣🤣🤣

Ne olursa olsun ikinizin konuşmaları da iğrenç eğer yaşlar doğru ise daha da iğrenç insanlar ne olursa olsun birbiri ile bir yaşanmışlık varsa böyle konuşmamalı bence haklı olabilirsiniz ama bu size hakaret etme aşağılama hakkını vermez.
Çok haklısın ama ben bunu niye yaptım kendi direk asagilar gibi konuşuyor bunu yapmasa bende gerçekleri yüzüne vurmaya meraklı değilim sürekli beni böyle asgiliyan oydu zaten ama pişman olup yazandw oydu bu adam çok değişik sana anlatamam görmen lazım
Ama sanki bu yaptıklarını kaldıramamış gibisin. Gerçekten insan psikolojisine çok fazla ilgim olduğu ve okuduğum için söylüyorum kesinlikle yanlış anlamayın. Karşındaki insan ile bir daha görüşmeyeceğini düşünüp bari içimde kalmasın diyerek yazılmış mesajlar bunlar. Fakat okuduğum kadarıyla karşıda ki kişiden daha çok siz umursuyorsunuz yani demem o ki en çok takan ve kırılan siz olacaksınız.
Öyle oldum başta zaten bidaha kimseye guvenememe sebebim oydu.
Ama artık takmaktan değilde son zamanlarda şüphelendim üzerimde büyü olduğunu düşündüm ve bu sürekli fake hesaplardan ulasiyodu ve geçen sene pişman olup benimle evlemek istediğni dile getirdi bende onu ret ettim çünkü önceden giden oydu amacım onun bana donmesi asla degildi
Konumuz ile alakası yok ama bence bu mesajları buraya atma sebebiniz haklı olduğunuzu insanların destekleyip size söylemesi. Çünkü insanların böyle zamanlarda haklı olduklarına inanmaya çok ihtiyaçları vardır. Büyü konusuna gelecek olursak bu karakterde umursamaz ve mantıksız konuşmalar yapan bir insanın büyü yaptıracağını zannetmiyorum. Hoca öyle söyledi diye inanmayın derim ben doğru da olabilir tabi ki ama piyasada aşırı şekilde dolandırıcı insan bulunmakta
Peki o bu şekil beni aşagilamasina yorumun ne geçen senede yalvardı ona dönmem için kedi gibiydi buna yorumun ne
İnsanlar duygu değişimlerinde olabilirler bunun sebebi büyük ihtimalle ulaşamamak. Ulaşılması imkansız şeyleri ne kadar azimli olursan ol belirli bir süre sonra bırakırsın. Fakat o süre geçtikten sonra gelse özellikle erkek beyni için söylüyorum sadece kullanmak geçer aklından. Çünkü içinde ki sevgi değil hevesdir heves de bildiğimiz üzere ulaştığımız anda biter. Yani ona söyleyecek pek bir şeyim yok senden çok saygılı konuşmuş diyemem veyahut yaptığı hareketler takdire şayan da diyemem.
Çok mantıklı yorumlarınız birde bana evde kalmış demesi 4 sene onun yüzünden zaten kendime zor geldim onun yüzünden insanlardan kaçtım çünkü yine onun gibi birine denk gelirim diye korktum bana böyle demesi zoruma gitt. Ve sadece 25 yaşındayım kendisi 40
Yorumlar bana ait değil aslında okuduğum psikoloji kitaplarına ait bir kaç bilgi. İnsanlar hayatının aşkını aramak ile hata yaparlar zaten. Çünkü aşk aranarak bulunacak bir şey değildir. Aşk beklenmedik zaman da beklenmedik bir an gelir. Yoksa aşk diye bir şey olmaz. Gerçek aşkta, üçüncü kişilere yer yoktur. Kişinin aklında da kalbinde de hayatında da sadece aşık olduğu kişi vardır. Sadakat ve güven gerçek aşkın meyveleridir. Bunun dışında tutku ve şefkat da gerçek aşk ile birlikte hissettiği duygular arasında yer alır. Yani zaten en başta siz birbirinize şefkat ve tutku hissetmediğiniz için çirkinleşebiliyorsunuz. O yüzden gerçek aşk diye tabir ettiğimiz aşk hakkını burada harcamamışsın. İkincisi kim ne derse desin yaşlar arasında ki fark 3'ü geçince ortaya dönemsel problemler girer. Olması çok zormuş yani.
Evet bu şahis perişan bir halde olduğu halde diğer insanları hep ezme peşinde bende şöyle yorumluyorum kendinde bulduğu kusurları başlarına atarak rahatmaya çalışıyor
Amaç bir şey değil ne kadar aciz bir insan olduğunu görsünler biz kızlar arasında bir erkeğin malligi esprisi var aslında kızlara tek aricaktim ama rast gele atım dedin
Hangisi
Hahahaha pardon
Ben anladım ya ama gerçekten bu adamdan tiksiniyorum yani diyebilirsin zoruna gittiği için v. s fakat benim zoruma yıllar için gitmişti zaten Allah belasını vermiş perişan halde acısını bu şekilde insanlardan çıkarıyor. Sadece tek öğrenmek istediğim büyü konusunda idi. Geçen sene bana yazıp evlenelim dedi pişmanım dedi dünyada tek erkek kalsan artık olmaz deyip engel atmıştım onu altinda olsa bu saatten sonra istemicegimi çok iyi bilir
Cevap
2Cevap
Bana ayrıldıktan sonraki bu iletişim şekli çok çirkin geliyor
Bunu sadece karaktersiz olanlar yapar
Ikinizin de tavrı içindi bu yorumum
Canım ben bunu boş yere demedim beni aşagilayan bir insana ne demeliydim
Şu ayıda ne buldun Allah aşkına nasıl kesişti yolunuz mk😂
Yemin ederim benim şansım yok ve benden 15 yaş büyük kendisi sansizligim denk geldi 🤣
büyüye inandığınıza göre ikiniz de çöpsünüz zaten
Ne alaka ya büyü var sonuçta üstelik bu gizli arıyordu gizli faked b falan yazıyordu korkudan resmimi profil yapmıyorum
Bence seviyorsunuz siz birbirinizi
Hahaha sevmekmi tiksiniyorum ondan
Tiksindiğin insanı engellersin olur biter.
Ya ben ağzından laf almaya çalışıyordum çünkü üzerimde büyü var galiba ve ondan suphelendim benden intikam için yapmış olabilir diye son zamanlarda kendimi pek iyi hissetmiyorum sürekli uyku sorunu yaşıyorum haliyle bence o bir şey yaoti çünkü sürekli gizli aramalar vardı fake hesaplar bana yaziyordu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?