Bazen öyle insanlarla tanışıyoruz ki, “bu nasıl bir frekans bu nasıl bir uyum bu nasıl bir çekim” deriz. Gel görki genelde bir kişinin frekansı değişiyor ve o kişiyle muhabbetiniz, ilişkiniz bitiyor. Bunlar aslında hep frekans meselesidir 😄 sizinle aynı frekansta kalabilen insanlarla olun✌🏼linke tıkla devamını oku
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Bir kişi eğer benimle aynı frekansta kalmak istiyorsa önce ilk olarak kafa dengi olmalıdır yani beni anlayan beni seven değer veren ve aynı karaktere benzeyen biri olmalıdır bunların dışında bir de o kişi ile samimi olmamız lazım o zaman zaten çok iyi anlaşabiliyoruz. ben genelde içten ve cana yakın olduğum için beni anlayan insanlar ile çok iyi anlaşıyorum hayatımda sürekli.
Ya öyle olduğunda ençok konuşan ben oluyorum. Bi sıkıntım mı var. Ben anlattıkça anlatıyorum oda psikolog gibi dinliyo. Dinledikçe bakıyorum daha anlatmışın. Ya bi iki de sen söyle. Belkide anlattıklarımı kesmek mi istemiyo. Güzel geldiği hoşuna gitti için devam etsinn mi istiyo. Aynı benim anlatmak hoşuma gittiği gibi
Yaşam tarzları bakış açıları farklı olunca frekanslar tutmuyor birde insanların önyargıları var ve bunlar da bir kişiye yaklaşımımızi hızlandıran etkenler sonra o kişinin beklediğimiz gibi biri olmadigini görünce frekans kopuyor benim hayatımda öyle dış görünüşüme göre yaklaşan kişileri hayal kırıklığına ugratiorum🤣🤣
Karakterimiz uyuşmalı.. Huyu huyuma suyu suyuma olmalı.. Yerine göre davranmayı bilmeli.. Ben deliyken deli olmalı.. Bazen çocuklaşıp didişmeli, bir nevi aynaya bakıyor gibi hissetmeliyim.. Frekansımız her daim aynı olmalı..