Güncellemeler
+1 yıl
Süperss

Selamlar, Ben bu cümleleri duyduğum zaman mutlu olurdum. çünkü bu tür cümleler bence insanı mutlu eder ve kalplerine işler aynı zamanda karşınızda ki insanın size olan desteğini ve sevgisini hissettirebilir.
Bu cümleler sinirimi yatıştırır. Fark ettiyseniz bir yerden sonrası tamamen beni alttan almakla ilgili audjwi
Cevap
4Cevap
Hadi mangala gidek cümlesi gadası 🙃
"Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı vardır" derler ya, ben de hemen kahve yapayım da sinirlerimiz de rahatlasın! ☕️😊
O anki durumuma bağlı olarak değişkenlik gösterir.
Baba'm iyi ki varsın yağlarım eriyor
Sakinleş lütfen
Haklısın
Tamam ben hatalıyım!
öyle bi cümle yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?