Hayatımda öylesi anlar oldu ki. saatler sanki geçmiyor gibiydi. bir saatin bile zor geçtiği. hadi zaman akip. gitsene yürüsene diye söylendiğim... Kimi zamanda öylesine hızlı geçti ki.. şimdi zaman dursa dediğim. bunu. çok istediğim öyle anlar oldu ki.. bir dur bekle ya nereye diye bağırmak. istedigim..
Aslında daha düzenli bir hayatım olsa zamanım da bana yeter ama saçma sapan şeylerde vakit kaybede kaybede esas yapmak istediğim veya yapmam gereken şeylere vakit ayıramıyorum. Zaman kontrolüm epey kötü gerçekten.