Yeni bir sayfa açmanın gerekliliğini hisseder ya insan bazen. Bu karar her şeyi düzeltebilir mi? Peki ya nasıl daha mutlu kılar? 🍃

Yeni bir sayfa açmanın gerekliliğini hisseder ya insan bazen. Bu karar her şeyi düzeltebilir mi? Peki ya nasıl daha mutlu kılar? 🍃

Hayır, yeni bir sayfa açmak her şeyi düzeltmez. Yeni bir sayfa açmak, sorunlarla yüzleşmek yerine sorunları atlamak veya ertelemek anlamına gelebilir. Bir sayfayı yeniden başlatmak, bir sorunu veya zorluğu çözmeden önce yapılan bir değişiklik olabilir. Sorunun nedeni çözülmediği takdirde, yeni bir sayfa açmak geçici bir çözüm olabilir ve sorunun tekrar ortaya çıkmasına neden olabilir.
Sorunlarla başa çıkmak, zorluğun üstesinden gelmek için gereken adımları atmak anlamına gelir. Bu adımlar, sorunun nedenini ve sonucunu anlamak, olası çözümleri değerlendirmek, uygun bir strateji belirlemek ve çözüm yolunu uygulamak gibi şeyleri içerebilir. Bu süreç, sorunun kalıcı bir şekilde çözülmesine yardımcı olabilir.
Elbette bazı durumlarda, yeni bir sayfa açmak çözümlenecek bir sorunun bir parçası olabilir. Ancak, çözümlenmeyen sorunları geçiştirmek yerine, sorunlarla yüzleşmek ve onları çözmek daha uzun vadeli bir yaklaşımdır. Sorunlarla yüzleşmek, kendimizi ve hayatımızı geliştirme fırsatları yaratabilir ve hayatımızdaki gelişimi sağlayabilir.
Öncelikle sorun gerçekten kalite teşekkür ederim.
Evet güzel bir hayatin başlangıcidir. Bende vazgeçmem gereken birinden daha dün vazgectim. Inan bana doğrusu bu. Hayatımdaki stres seviyesi bir nebze olsun azaliyor.
Ayrıca bugün bir arkadaşımdan çok güzel bir teklif aldım ve arkadasliklarimi doğru seçmeye başladığım için çok mutluyum.
Geçmiş te artık hayatımızda bitmeli bence çünkü zararını sadece biz ödüyoruz.
Ben de teşekkür ederim bu güzel cevap için. Evet, çok haklısın. Geçmişi geçmişte bırakmayıp bugünümüze yük edince olan gerçekten de bize oluyor. Senin adına çok mutlu oldum. 💖
Ne demek rica ederim. Çok zor oluyor ve inan bana gün içinde bir kaç defa içim sizladi ama kafanda devamlı mantıklı düşünmeye zorlamalisin çünkü diğer türlü yeniden başa sararsin
Bugün şöyle bir söze denk geldim. Çok hoşuma gitti. "Gerçekler acıdır ama iyileştirir. Yalan ise ağrı kesicidir. "
Kendimize karşı bile yalan söylememek lazım. Acı gerçeklerle iyileşmeyi yeğlemek en mantıklı olanı. Teşekkür ederim yorumun için. 🌸
Ne demek 3 aydır kafamda bitiremedigim biri vardi. Aslında 1 ayda kabul ettim ama fotoğraflarını görmek canımı acıtti sonra kabul ettim geç te olsa.
Zaten ben arkadaşlığını bu sebepten bitirmiştim biliyor kendisi de. Ama iyilesmem fotoğraflarını gördüğüm için uzun sürdü
Bilemeyiz bazen açılan yeni sayfa binbir çeşit güzelliği beraberinde getirir bazen ise sadece bir hata olur.
Ama kişinin kendi hür iradesi ile "evet bu hayat benim ve ben bu kararın kendim için iyi olacağını düşünüyorum" duruşu, bazen yere düşürüp tökezletse de çoğu zaman "iyi ki"lerin başlangıcı oluyor 🦋
Evett kesinlikle...🥺💖💖
Sanırım tanışıyoruz di mi hamfendi 🤭
Ahahaha sksjshd kimim tahmin et 👻
Aniden hesap kapatma perileri kendine uğrayan eski kahvelikalp olsan gerek 🤭
Daha çok hesap kapatma değil de isim değiştirme perileri geldi 😂 İsim değiştirme özelliği olsaydı yeni bir hesap açmak durumunda kalmazdık 😂 Kalmazdik diyorum çünkü arkamdan bir perilenmiş daha getirdim sjshshs @masalsizkaldim
Ben de o kervana katılanlardanım, bundan önceki hesabımın ismini hiç sevmiyordum 🤭 Eh o zaman yeniden hoş geldiniz çiçek hanımlar 🌸🦋
Masalsı bir diyardan gelen iki minik periyiz biiz 🤭
Hoş bulduk efeniiim 🤍🌸
@MasalsızKaldım bizi bu diyara getirdikleri için masalsız kaldı bu kız 😂
ama o isimde güzeldi bence yani dini ve edebi bir manası vardı tabii bu isimde ayrı güzel ve hoşbulduuk 🍁 He ya dızladılar masalımıı
Senin söylediğin hesabımın kullanıcı adını seviyordum😌 benim bahsettiğim sinsigillerden. Onu kısa bir süre kullandım ama sonradan hemen sildim. Yoksa ilk hesabımın yeri bende farklı 😌
@MasalsızKaldım
Doğru, onu bilmiyordum zaten de önceki çok güzeldi. Ne olduğumuzu hatırlıyorduk yeniden...
Evet benim için de yeri farklı 🥺 Bak akşam akşam bana da hesabı sildirme perilerini getirteceksin 🤭 Neyse bu hesabımda da mutluyum kimse tanımıyor en azından
Bence bir şeycik olmaaz sende peri olup yeniden uçuverirsin. Ama nasıl memnunsan öyle olsun. Hem tanınmamak en güzeli 🤭
Önemli olan yeni bir sayfa açma kararı değil ki, eski sayfada yazacak yer kaldı mı? Tamamen o sayfayı olumlu veya olumsuz doldurup bitirdin mi? Bunlar önemli. Yeni bir sayfa açma isteği diğer sayfayı koparıp attıktan sonra mümkün, yazacak yeri kalmadıysa, o sayfaya geri dönme ihtimali yoksa.
Kesinlikle çok doğru. O sayfada olumlu olumsuz yazılan her şey bitmeli ki yeni sayfaya geçilsin zaten. Dönüşü olmayan bir yeni sayfadan bahsediyoruz burada da.
Aynen tatlım 💁♀️
Teşekkür ederim tatlım ♥️
Rica ederimm 💛✨️
Cevap
7Cevap
Eski sayfalar karıştırılmayacaksa, yeni bir sayfa açmaz herkese iyi gelebilir.
Eh yani o zaman niye yeni sayfa? 😂
Evet kılar ama geçmişe dair her şeyi sileceksen olumsuz insanları hayatından çıkaracaksan
Çok doğru.
Herşeyi düzeltmez mutluda etmez sadece umut verir, mutlu olma ihtimalin artar. Her nereye gidersen git her ne yaparsan yap kalbini değiştirmedikçe sen yine aynı sensin...
Her şeyi düzeltemez ama insanı değiştirebilir. İnsan değişirse, dünyası da değişir. Bence farklı bir perspektif katar insana ve bu da beraberinde yeni mutluluklar getirir
Eski meselelerden alınması gereken dersler alındıysa ve kaçılmıyorsa birşeyden, yeni bir sayfa ilaç gibi gelecektir.
Kapattığın sayfa çık kötü ise elbette yeni beyaz sayfa seni mutlu kılar daja önceki seçimlerine dikkat ederek açarsan daha da güzel olur
İnsan hatalarının farkına varır ve daha iyisi için sağlam bir adım atar bu yüzden yeni sayfa 📄 açmak iyi gelir insana
Düzeltir yeni bir sayfa iyi gelir sil baştan başlamak gerek
Olduğu gibi kalsın düzeltme çabasına girmiyorum artık
Bir önceki sayfayı dolu dolu yaşadıysan açtığın sayfaya izi geçer. Mutlu kılma noktasında bir ferahlık verse de sonucu bilemez insan
gecmiste yasadiklarini unutur üstüne cizgi cekersen, yeni bir sayfa evet mutlu kilar.
Deneyerek göreceğiz. Ama bu konuda mutluyu₥
Mutluluk bulaşıcıı 👻
Havadan mutluluk kaptıysak demek ki 🥳
Hep kapmak lazım sjsjdhs
Hazırsan hiç durma..
🥺💜💜
Evet, bende tam o dönemdeyim.
Hayırlısı olsun 🌸
Teşekkür ederim 🧘🏻♀️🤍
Mutluysan acmıssın doğrulmuşsun demekki
Sabirla düzenilir hersey
Farklı dünyaya mı transfer oluyorsun
Evleniyormsn ne yeni sayfsı?
Evlenmiyorum hayır 😂
Kilar tabi
Düzeltir
Zor olsa da düzeltir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?