Hayatınıza ve kararlarınıza burnunu sokan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Şahsen mutluysam başkasının hayatına bakmam. İnsanların bir önerisi olabilir ama sürekli hayatım adına fikir veriyorsa, eleştiriyorsa ya kıskanıyordur ya da orada eksiktir…

Bir insan neyden çok bahsediyorsa, o şey, aslında onda eksiktir; yerli yersiz neyi yüksek perdeden eleştiriyorsa, kendisi, aslında o şeyin ta kendisidir. Her şeyin fazlası, aslında bastırılan diğer şeylerin göstergesi.

Hayatınıza ve kararlarınıza burnunu sokan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla