Hayatta neolursa olsun asla vazgeçmeyin umutunuzu Hayırlısı elbet nasip eder hiç sizin umutunuzu oldu hayalleriniz oldumu?


Nurelifalev sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bu tam beni anlatıyor, ama daha yeni gittiği için, çok içim yanıyor çok, gitme diye yalvardım ama şimdi dönse sevinecekmiyim emin değilimBen Allaha bana huzur ve mutluluk ver diyor dum belki duam kabul oluyor dur
İnşallah olur kendime inanmıyorum olacakmı bilmiyorum benimde canım yanıyor hayallerime
Dönse sevinicekmisin sevdiğimi bıraktı seni kusura bakma soruyorumda söylemek istemiyorsan boş ver
Çok sevinemem çünkü madden ve manen çok yıprartı, kinci değilim ama acılarım ancak geçinceye kadar
Ben sil baştan başlamak isterdim her zaman.
Yeniden basla
Barış
Gidenin arkdasından su gelene bir bardak kahve içeriği yine su boşversene Aynı senaryonun farklı karakterlerde farklı konularla işlenmiş hali gibi hayat.
Sonu incir reçeli gibi bitiyor..
Evet aynen dogru
Eski bakkal defterleri gibi hayat sil baştan 😁
Çok komiksin
😊😊
İsmin ne senin
Ne oldu yanlış bir şey mi dedim yoksa
İstanbuldamı oturuyorsun
İstanbul
Altkaynarca
Trabzon
tamam
İsmin ne
Evli değilim neden sordun
Size bir şey sorabilir miyim
Ben resim sergisi yeri arıyorum desteklemek istermisin alt kaynarca da arıyorum bulurmusun
Yok denemedim bakacakmısın ismin ne senin
İsminiz nedir
Elif
Kaç yasındasın
Ben 30 yasındayım
Kaç defa yeniden ayağa kalkabilirim ki daha? Ki bu saatten sonra bnce na mumiun.
Na mümkün
Neden olur belki
😟😖
Çok zor
İstanbuldamı yasıyosun
Hayır.
Olsun olmadı olumsuz oldu
Nasıl yani?
Anlamadım
Sergi yeri soracaktım size olmadı olumsuz oldu
Anladım. Bilmiyorum.
tamam
Umudum da oldu hayallerim de. Umudum tükendi ama hayallerim hala dipdiri...
İnşallah oda olur
Evet oldu.
Sil bastan başladım hayatı
Sil bastan basladın hayatı
Çok saçma bir söz
Soruyu bilemedim diye öyle söyledim bence
Soruyu bilenedin diye öyle söyledin
Fotodaki sanat eseri sen misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?