Stresinizi neyle/nelerle atabiliyorsunuz?

Eskilerin her şeyi güzel olduğu gibi stresi atma, stresten uzaklaşmak adına kendilerine verdikleri motiveler de çok güzelmiş arkadaşlar... Birkaçı şöyle misalen ;
~Rızkı Allah'tan bileceksin. Ondan başkasına boyun eğmeyeceksin.☺️
~"Ya nasip! "diyeceksin. Nasibinde varsa gelir seni bulur zaten.😌
~"Ya sabır!"diyeceksin, vakti gelmeden açmaz hiçbir çiçek.🌸🌸🌸
~" Bu da geçer ya HU" demeyi bileceksin, aldığın nefes bile geçmiş gitmişken, bir şeylere fazlaca takılıp kalmayacaksın. ☘️
~Elinden geleni yapıp ona sığınacaksın. Ondan gayrısını yorgunluk, ondan gayrısı hüzün.🐣

Peki siz kendinize gelmek adına neler yapıyor ya da nelere ihtiyaç duyuyorsunuz? Ya da o an ne duymak size kendinizi daha iyi hissettiriyor geçtiğiniz ruhsal karmaşadan?
Stresinizi neyle/nelerle atabiliyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
§ ☘️⭐
Stresinizi neyle/nelerle atabiliyorsunuz?
Cevapla