Eskilerin her şeyi güzel olduğu gibi stresi atma, stresten uzaklaşmak adına kendilerine verdikleri motiveler de çok güzelmiş arkadaşlar... Birkaçı şöyle misalen ; ~Rızkı Allah'tan bileceksin. Ondan başkasına boyun eğmeyeceksin.☺️ ~"Ya nasip! "diyeceksin. Nasibinde varsa gelir seni bulur zaten.😌 ~"Ya sabır!"diyeceksin, vakti gelmeden açmaz hiçbir çiçek.🌸🌸🌸 ~" Bu da geçer ya HU" demeyi bileceksin, aldığın nefes bile geçmiş gitmişken, bir şeylere fazlaca takılıp kalmayacaksın. ☘️ ~Elinden geleni yapıp ona sığınacaksın. Ondan gayrısını yorgunluk, ondan gayrısı hüzün.🐣
Peki siz kendinize gelmek adına neler yapıyor ya da nelere ihtiyaç duyuyorsunuz? Ya da o an ne duymak size kendinizi daha iyi hissettiriyor geçtiğiniz ruhsal karmaşadan?
Barış Manço'nun şöyle bir şarkısı vardı. Gerçekten güzel bir motivasyon ve derin anlama sahipti.
Allah bütün kullara rızkını dağıtırken Kimi sırtüstü yatar, kimi boşta gezerken Kul Ahmet erken kalkar, haydi ya nasip derdi Kimseler anlamazdı, ya nasip ne demekti
Ben maalesef çok derin bir inanca sahip bir insan değilim. Fakat isterdim. Nefes alabilmek, attığın her adımın kıymetini bilmek çok çok önemli. Ben spor yaparak, kitap okuyarak ya da bir şeyler izleyerek stresimi atabiliyorum.
Ah o zamanların güzelliği.. Her insanın okuduğu, düşündüğü, sevdiği ve kalpten inandığı o güzel dönem... Ben stresimi sözsüz melodilerle atıyorum. Kıyam bi-nefsihi gibi ilahi ezgiler ruhuma hitap ettiğinden kendime gelirim bu sayede
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Ben genel olarak film dizi izliyorum ya da sigara içiyorum sadece, başka bir şey stresi atmama yardımcı olmuyor çünkü ya da bazen arkadaşım ile konuşuyorum kitap okuyorum veya spor yapıyorum bunlarda bana iyi gelen şeyler oluyor
Stres bol olunca yöntemler de bol oluyor.🥲 Kahve ve şarkının üstümde terapi etkisi var, yanı sıra yemek yemek ya da bol bol çikolata kemirmekte aynı şekilde ve evcil kuşum var, onunla ilgilenmek her şeyi unutturuyor.🎈
atamıyorum ki millet bana sarıo stresini atmak için saçma sapan bir kavga ediyorlar benle çok sinirleniyorum sakinliğimi koruyarak kendi kendime kimseyi kırmadam stresimi atıcak şeyler yapıyorum müzik dinliemek filana ama kesmiyor