Sizin allahta her belayı size veriyor sizde ondan yardım istiyorsunuz. Başka milletw kötü bir şey oluncada gelak oluyorşar diyorsunuz allahınızda sizde acayipsiniz mozaşist gibisiniz
0
9 Yorumla
Soran
+1 yıl
Dediklerinde doğruluk payı 0 alakası dahi yok yani bizim inancımıza gore imtihan dünyası bu geçici dünyada hiçbir şey kalıcı değil en mutlu animizda geçecek en kötü animizda gececek bu dünya gelip geçici gelen bela değil. Onun içinde gizli hayır vardır bunu kimse bilemez
Doğruluk payı neye gmrs sıfır. Doğruluk yanlışlık bir olay yok. Gördüğümü söyledim. Refa sürenlere niye müsibet yokta hep size var? Hayır başka milletin başına gelince adı helak oluyorda size gelince sınav vs oluyor
Soran
+1 yıl
Bilmediğin okadar çok şeyler varki refah dediğin Dünyalık şeyler huzur ve mutluluk getirmez çünkü insanın kalpi hasta olur insan her haline şükretmeli Sendeki derdi nimet sayanlar var bir sürü örnek verebilirim bunu sen ya da ben hayır mi şer mi bilemeyiz Allah bilir kimin ne çektiğini kimse bilemez kimse anlayamaz dışarıda yüzü gülen kendi içinde çok ağlayan insan var
Ya sen kimsinde kendini aşırı bilgili karşı tarafl bilgisiz sanıyorsun. Size bir laf öğretmişler papağan gibi aynısını sürekli tekrar ediyorsunuz. Size o cümleleri kalalayanlar gününü gün ediyor. Din satıcılarınızın refahıda ne hikmetse yüksek oluyor hep siz sürünüyorsunuz. Dünyalık şeyler huzur ve mutluluk getirir kendini kandırma. Refah seviyesi yüksek bir ülkede yaşamak düzgün bir çevreye sahip olmak kaliteli yaşamı alacak kadar maddi gücün olması sağlık konusunda bile paran yoksa sürünürsün. Hedeflerine ulaşmak istediğin yeri gezmek almak bunların hepsi insanı mutlu eder. O yüzden geç bu dünyalık mutluluk yok vs laflarını. Konu kimin ağladığı değil sizin allahınızın size sürekli bela vermesi. Aman laftan anlayan biri değilsin aynen
Soran
+1 yıl
Abla ben kerpiç 2 odada büyüdüm evin penceresi dahi yoktu tuvalet ve banyo disardaydi ... Hep helal yoldan çalışa çalışa çok şükür durumum iyi ben sizin gibi isyan etmedim şükrettik azim ettik Parayla satın alınmayacak maneviyat var Kalp Allah yonelmedikce dünyanın en güzel en iyi yere dahi gitsen boş Çok şükür bazı olaylara Allah yaklaştım Ondan gidecek bir kapı yok dünya değerli olsaydı Allah tarafından kafirler dahi yaşamazdi
Soran
+1 yıl
Hep olumsuz yaşadıkça vardır bundada bir hayır dedik Allahin dedigi olur dedik herzman
Senin okuduğunu anlamada sıkıntın mı var. Ben bir konu hakkında yakınmadın konuşmak için boş boş konuşuyorsun resmen. Kafiler gayettr güzel yaşıyor yalnız. Siz niyeyse allah verdi diyip sürünüyorsunuz. Ya üf sıktın cidden her haşta dini görüş yapıyorsun. Allahınız bildiğin sadist sizde mazoşistsiniz resmen bu kafayla devam edin aman ya senle mi uğraşıcam. Allahıx daha çok sınasın sizi arşa ulaşırsınjz
Soran
+1 yıl
Allah sana iman nasip etsin.
Soran
+1 yıl
Başınada bir olumsuz olay dert geliyorsa sevin Allah sevdigi kuluna dert verir hem günahın dökülür hem maneviyatın artar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Sizin allahta her belayı size veriyor sizde ondan yardım istiyorsunuz. Başka milletw kötü bir şey oluncada gelak oluyorşar diyorsunuz allahınızda sizde acayipsiniz mozaşist gibisiniz
Dediklerinde doğruluk payı 0 alakası dahi yok yani bizim inancımıza gore imtihan dünyası bu geçici dünyada hiçbir şey kalıcı değil en mutlu animizda geçecek en kötü animizda gececek bu dünya gelip geçici gelen bela değil.
Onun içinde gizli hayır vardır bunu kimse bilemez
Doğruluk payı neye gmrs sıfır. Doğruluk yanlışlık bir olay yok. Gördüğümü söyledim. Refa sürenlere niye müsibet yokta hep size var? Hayır başka milletin başına gelince adı helak oluyorda size gelince sınav vs oluyor
Bilmediğin okadar çok şeyler varki refah dediğin Dünyalık şeyler huzur ve mutluluk getirmez çünkü insanın kalpi hasta olur insan her haline şükretmeli
Sendeki derdi nimet sayanlar var bir sürü örnek verebilirim bunu sen ya da ben hayır mi şer mi bilemeyiz Allah bilir kimin ne çektiğini kimse bilemez kimse anlayamaz dışarıda yüzü gülen kendi içinde çok ağlayan insan var
Ya sen kimsinde kendini aşırı bilgili karşı tarafl bilgisiz sanıyorsun. Size bir laf öğretmişler papağan gibi aynısını sürekli tekrar ediyorsunuz. Size o cümleleri kalalayanlar gününü gün ediyor. Din satıcılarınızın refahıda ne hikmetse yüksek oluyor hep siz sürünüyorsunuz. Dünyalık şeyler huzur ve mutluluk getirir kendini kandırma. Refah seviyesi yüksek bir ülkede yaşamak düzgün bir çevreye sahip olmak kaliteli yaşamı alacak kadar maddi gücün olması sağlık konusunda bile paran yoksa sürünürsün. Hedeflerine ulaşmak istediğin yeri gezmek almak bunların hepsi insanı mutlu eder. O yüzden geç bu dünyalık mutluluk yok vs laflarını. Konu kimin ağladığı değil sizin allahınızın size sürekli bela vermesi. Aman laftan anlayan biri değilsin aynen
Abla ben kerpiç 2 odada büyüdüm evin penceresi dahi yoktu tuvalet ve banyo disardaydi ...
Hep helal yoldan çalışa çalışa çok şükür durumum iyi ben sizin gibi isyan etmedim şükrettik azim ettik
Parayla satın alınmayacak maneviyat var
Kalp Allah yonelmedikce dünyanın en güzel en iyi yere dahi gitsen boş
Çok şükür bazı olaylara Allah yaklaştım
Ondan gidecek bir kapı yok dünya değerli olsaydı Allah tarafından kafirler dahi yaşamazdi
Hep olumsuz yaşadıkça vardır bundada bir hayır dedik
Allahin dedigi olur dedik herzman
Senin okuduğunu anlamada sıkıntın mı var. Ben bir konu hakkında yakınmadın konuşmak için boş boş konuşuyorsun resmen. Kafiler gayettr güzel yaşıyor yalnız. Siz niyeyse allah verdi diyip sürünüyorsunuz. Ya üf sıktın cidden her haşta dini görüş yapıyorsun. Allahınız bildiğin sadist sizde mazoşistsiniz resmen bu kafayla devam edin aman ya senle mi uğraşıcam. Allahıx daha çok sınasın sizi arşa ulaşırsınjz
Allah sana iman nasip etsin.
Başınada bir olumsuz olay dert geliyorsa sevin Allah sevdigi kuluna dert verir hem günahın dökülür hem maneviyatın artar