Erkekler, Gerçekten merak ediyorum burada sapık olmayan erkekler de var mı?

Yani şuraya girip bir şey yazılmıyor ne bu böyle biraz kendinize gelseniz iki kitap okusanız bir makale okuyup fikir sahibi olsanız bir hobi edinseniz ölür müsünüz zaten kendinizi geliştirseniz kızlar da sizi beğenir yani sapık sapık mesajlar atarak olmuyor. Ülke bunlar yüzünden gelişmiyor bence

Erkekler, Gerçekten merak ediyorum burada sapık olmayan erkekler de var mı?
Cevapla