"Aldığın her nefesin, sana verilen her günün kıymetini bil sevgili kendim"

Ya siz?
"Aldığın her nefesin, sana verilen her günün kıymetini bil sevgili kendim"

Ya siz?
"Kendinin, değerinin ve zamanın farkına var. Boş yere kimseye nefesini de, vaktini de, hayalini de harcama. Susmasını öğren, sabretmesini bil. Haddini aşma, mesafeni bozma" mevzu bahis kendi olunca insanın susası gelmiyor..
Aman adamım, bin kere de düşsen çukura, bin kere de çamura batsan, Allah'tan yüz çevirme.. Çamurun da Rabbi O (cc)..
Ve sen evlat, Allah'ın en sevdiğini sen de sev.. O'nunla (asm) aydınlat karanlığını..
Ailen, çocukların, sevdiklerin.. Allah dışında kimi merkezine koysan yetmiyor. Yetemiyor. Hep ve sadece O
Cevap
5Cevap
Hayat bir araba. Gidebildiğin kadar yoldan git.
Ben kendime nasihat vermezdim çünkü kendim ile alakalı olan şeyleri zaten biliyorum
Sakin ol her şey geçti geçiyorda seni hiç yarı yolda bırakmayan biri var. Ona güven ve kalk.
Sen ne yaparsan yap yine hicbisey yolunda gitmiycek
Berkay derdim "Her ihanet sevgiyle başlar." 💯
Seni dinlerdim 😊
Değerlerini bir hiç uğruna heba etme derdim..
Dün dünde kaldı biz bugüne bakalım derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?