Hiç böyle bir düşüncen oldu mu?
Bir masalın çizgi filmin içinde yaşamak ister miydiniz?
Hiç böyle bir düşüncen oldu mu?
Bir masalın çizgi filmin içinde yaşamak ister miydiniz?
Evet bazen insan köşeye sıkıştığında ya da çözümsüz kaldığında Bunu yaşamak isteyebiliyor Ama genelde masal dünyasına geçiş yapmak isteyen insanlar çaresiz olan umutsuz olan mutsuz olan kişiler oluyor
Biraz öyle biraz değil
mutlu olupta oraya gitmek isteyenler de var mesela ben
Eninde sonunda etkisi var bunun
Olabilir kötü bir ruh halindeyken huzursuzken üzgünken masalların çizgi filmlerin huzurlu olduğu düşüncesiyle oralarda olma isteği olması açısından böyle düşünülebilir
Aslında bu da bir çıkış yolu insanlar genelde mutsuz olduğu zamanlarda bir şekilde ruhunu ferahlatmak kafasını ferahlatmak ve güzel düşünceler içerisine girmek için farklı şekilde çıkış Yolları arar senin çıkış yolunda bu yani bir şekilde ruhunu dinlendirir bir şekilde bu konuda nefes almış olursun
Keşke böyle bir şey mümkün olsaydı gerçek yaşama geri dönmek isterdim yinede ama zor zamanlardan geçerken üzgünken masalsı çocuksu bir dünyada olmak isterdim dediğin gibi en azından nefes alacak yerim olurdu kendimi ait hissettiğim bir dünya belki hayal dünyasında yaşıyor gibi düşünüyorumdur ama üzgünken huzursuzken hep bir başka dünyaya sadece benim bildiğim bir masalın içine gitmek istiyorum
Neden bu ruh halindesiniz Yani sizi mutlu eden şeyler yok mu Hep mutsuzluk içerisinde mi devam ediyor hayatınız yani Evet ya ben burada mutluyum bu beni mutlu eder dediğiniz bir şey yok mu hayatınızda
maalesef içinde bulunduğum ruh halinde bu soruya şu anlık yok cevabını verebilirim Umudum hep Allaha bağlıdır ama kötü hissediyorken üzgünken insanın gözü dünyayı ve güzellikleri göremiyor
Yaşınız kaç Evli misiniz neler yaşadınız daha bu ruh halindesiniz şu an
mutluluk tercihtir iradeyle yönetilebilir. 21. yüzyıl insanı bu idrakten yoksundur.
Değilim
Anladım
😔😞
Yaşınız kaç ne işle meşgulsünüz öğrenci falan mısınız
Bu kısımda yazmayım bunları sizinle bir alakası yok
adam pes etmiyor aga
iletişim kurmak istiyor adam tanışın işte
Anladım Yani buradan Yazmak istemiyorsunuz Tamam gizliden çıkayım oradan yazın
Anlamadim
diyor ki gizliden çık senle tanışalım diyor
Buradan yazamayacaksan özelden yazabilirsin demek istedim
Yazılmayacak bir şey olduğundan değil hem uzun olmasın burası hemde yinede bir soru sordum ya sorununda dışına çıkılsin sorudan uzaklasilsin istemedim herhalde
Anladım sizin kararınız Tabii ki nasıl isterseniz
Az önceki siz miydiniz
Evet ne oldu ki
Kayboldu ben öyle sandım gibi oldu
Çünkü tekrar hesabı Gizledim istersen Tekrar açayım
Bulamadim
Tamam ciktm
Cevap
4Cevap
Ben istemem ama benim dayimin oglu var o da istemiyor
Şirinler çizgi dizisinde yaşamak isterdim. Sonra tüm şirinleri yerdim.
Hacı gercekelr acı da olsa gercek daha iyidir
Evet deneyimmlemek isterdim
Kral Şakir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?