İşe gitmeden önce kahvaltı yapmaya çalışan ben, hafta sonuna az kaldı dayan. 


Uyandığım gibi bir şeyler yemek benlik değil. Tüm eğitim hayatımı öğle yemeğine kadar hiçbir şey yemeyerek geçirdim. Bu saatten sonra değişir mi bilemem
Son bir haftaya kadar bende aynı senin gibi kahvaltısız hayatıma mutlu mesut devam ediyordum. Ta ki dün açlıktan gözüm kararana kadar.😅
Haftaiçi evet ama haftasonu uzun uzadıya kahvaltı yapmayı severim
Hayır gelmiyor da uyandığım gibi bir şeyler yiyemiyorum kahvaltı yapmam genelde sek bir kahve sadece.
Aynen öyle, kalkar kalmaz kahveyle sigara içiyordum ne güzel. Espresso mu içiyorsun?
Filtre içiyorum ben
Cevap
1Cevap
Uyandıktan en az bir saat sonra kahvaltı yaparım. Çay hatrına bir iki lokma yerim bir şeyler.
Evet ama bugün baya erken uyandım o yüzden yapıp giderim
Zor olsa da ihmale gelmiyor, afiyet olsun şimdiden.
Teşekkürler
En az 1 saat geçmesi lazım.. Yoksa midemin kapıları açılmıyor..
Sabah kahvaltılarını sevmediğimden yapmıyorum öğlen yiyorum genelde
Senin kedin bile senden iyi yer şimdi 😊
Fatmolli benden bile az yiyor, kemirip kemirip bırakmayı seviyor o da. Yarıdan fazlası tüy bebeğimin. 😊
Fatoş un midesi neki 😊az kilo alsın ele avuca da gelmez severken
hayır sabah çok yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?