
1. MonAmi pastel boya seti. Hele o 48'lik koca boya seti olanı vardı. Sanki Picasso olacak jfjfjf
2. LC Waikiki giyinenler. Hele o poşeti görünce vaay bee demeden edemiyordum.

1. MonAmi pastel boya seti. Hele o 48'lik koca boya seti olanı vardı. Sanki Picasso olacak jfjfjf
2. LC Waikiki giyinenler. Hele o poşeti görünce vaay bee demeden edemiyordum.
LC Waikiki olayı bende de vardı cidden nasıl bir mahzunluktu o hiç unutmam. Bir de güne gittiğimiz bi gün 😃 gün sahibi hanım sosisli sandviçler hazırlamıştı bütün çocuklar yerken annem zararlı diye bana izin vermemişti yiyemediğim için acayip hüzünlenmiştim. Daha sonra ısrar edip aldırdım yıllar sonra, ben zafer kazanmış gibi yiyorum, tadı bu kadar sası bi şey yediğimi hatırlamam, çocukluk işte 😅
Yeni gıcır gıcır ayakkabı kardeşim. Şimdi düzinelerce alsanda o çocukluğunda ki isteği unutturmuyor sana.
Lastik ayakkabı, elde ya salçalı ya da tereyağlı ve şekerli ekmek...
Hey gidi çocukluğum.
Cevap
4Cevap
Waikiki ye katılıyorum 😂
didl miydi neydi onu biriktirmek :D
Evlenmek hala öyle
Waikiki olayı bende yok o zamanlar daha özeldi sanırım :) bilmiyorum öyle aşırı bir zenginlik belirtisi olarak belirlediğim bişey yoktu sanırım
Almanya'dan gelen fotoğraf makineleri ve bilgisayar sahibi olmak.
Arabalı kalemtıraş. :D
Beslenme çantasında muz görmek 😂
UNO oyuncağı olanlar 😄
LCW giyenler
yenı kıyafet gıymek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?