
İşi falan geçtim canım hiçbir şey yapmak istemiyor
Alışveriş bile yapasım gelmedi
KS nin bile tadı yok sorularda boğuldum
Daraldım bunaldım
Napsam geçer?

İşi falan geçtim canım hiçbir şey yapmak istemiyor
Alışveriş bile yapasım gelmedi
KS nin bile tadı yok sorularda boğuldum
Daraldım bunaldım
Napsam geçer?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Mizah yeteneği iyi olan arkadaşlar edininiz.
Aynı hisleri bende yaşıyorum maalesef. En sevdiğim şeyler bile tatsız geliyor bana. Sadece uyumak istiyorum.
Canım sıkılınca genelde telefonda, televizyonda birşeyler seyrederim. Ama çoğunlukla kedime sarılırım, onunla oyun oynuyorum.
Bunu kendine yazıyorsun dimi ben öyle yapıyorum :D
Ahahahha yok o kadar delirmedim😂 ama arada kendime notlar gönderiyorum🤭
Aa çok ayıp delilik değil ki bu baya rahatlama seansı halı saha gollerimi kendime atıp açıp sıkılınca izliyorum :D :D
O zaman ben bi deneyeyim😇
Hayhay, iyi geleceğine eminim :)
rahatlat kendini kafan dağılır
Derdin ne yahu.
Dertler derya olmuşşşş
Sandala kürekçi lazmmi?
Genelde balık tutmaya giderim