
Bazı kadınlar dışarıdan bakıldığında çok naif ince görünüyor ama en ufak bir eleştiride neden çirkef taraflarını göz önüne koyup küfür ederler

Bazı kadınlar dışarıdan bakıldığında çok naif ince görünüyor ama en ufak bir eleştiride neden çirkef taraflarını göz önüne koyup küfür ederler
Bazen insanların sabrı taştığın da edebilir. Bunu normal karşılarım. Çünkü bazı insanlara ulaşamayıp, mundar diyen kişilerin gınası gelebiliyor. Bunun kadın olmasına gerek yok. Bizim beyler de yine aynısını. Karalama kampanyası
Bu işte eziklik psikolohisi daha çok. yani beni de mesela yerinde eleştirirlerse teşekkür ederim ama tutup da bana hakaret ediyorsa o zaman çirkinleşirim. ama bazıları normal eleştiri de kaldıramıyor
Hayatım boyunca küfür etmedim, haklı ya da haksız yere kimse beni eleştiremez şahsıma karşı haddini aşan kişilere küfür etmeden de haddini bildirmeyi iyi bilirim.
Küfür dışında öfkemizi, eleştirimizi ifade edecek bir çok yol vardır, bir kadına asla ama asla yakıştırmıyorum o tarz bir üslubu.
👏👏👏👏
Cevap
1Cevap
çirkef bi tarafım var ayrıca güzel küfür de ederim :D neden bu özelliklerimi gerektiğinde kullanmayayım ki
Sen kufurdemi ediyon 🙊🙊🙊
Hee bilmiyon mu 😅
Yoooo 😇
Senin bilmediğin bir şey mi var 😂
Bilmemm 🤣🤣
Eleştiri aldığı zaman öpücük beklemiyorsunuz herhalde gayet normal bir davranış
Küfürde edilmez ama ayıp
Kimse küfretmese iyi olur ama erkek ediyorsa kadın da edebilir. Ayrıca sinirlendiğinde bile sakin kalan biri çok yücedir. Herkes olamaz. Sinirlendi ve tepki verdi diye kimse suçlanamaz
Bir insanı en güzel sinirliyken tanırsın diye boşa dememişler
Normal bir davranış ama eğer karşındaki hanımefendi daha kaba ve sert bir şekilde bunu yaptıysa nefret ettiği ve onda özgüvensizliğe sebep olan noktasından vurmuşsundur. Veya sadece sana gıcık oluyordur
Kendilerini korumak ne ara cirkeflik oldu?
Sen kimsin de milleti eleştiriyorsun?
Teyzecim dur Bi sakin ol yaranmi var niye gocundun sen birden
Yorum yapıp geçiyorum sakin
Sakin olması gereken biri varsa bence sensin birden Celallendin sanki yapma teyzem tansiyonun falan çıkar maazallah deymez deymez
İlk cümleme geldi konu yine içimi görüyor musun da celallendin dedin ki
Teyzecim bence konuyu kapatalım ne dersin
Kaldıramaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?