Boy yok
Kilo yok
pos yok
saç beyazliyor
yuz lekeli
zeka yok
yetenek yok
tip yok
giyim tarzi yok
zenginlik yok
ozguven yok
diş sarı
arkadas cevresi yok
Soylesenize bir insan bunlara sahipken neden daha fazla yaşamalı?
Boy yok
Kilo yok
pos yok
saç beyazliyor
yuz lekeli
zeka yok
yetenek yok
tip yok
giyim tarzi yok
zenginlik yok
ozguven yok
diş sarı
arkadas cevresi yok
Soylesenize bir insan bunlara sahipken neden daha fazla yaşamalı?
Ruhun var kardeşim ona iyi bak bedenine de iyi bak diş sarılığı gider yüzdeki lekeler zamanla gider geçim için para kazanılır ama olduğun yerde durursan bunların hangisi niye olsun? Kendini sev bir yerden adım at kimse de mükemmel değil ayrıca
Ben seni çeki düzen verirdim hayatımdaki insanları hep değiştiririm cünkü sanada yapardım birşeyler giyimdir şudur budur hep karışırım ben kendime göre birini yaratırım kendi karakteri iyi olanı kendime göre yaratırım😃
olmuyo be ablam
Cevap
3Cevap
ya da istediklerini elde etmek icin daha büyük bir firsat değilmi kanka, neden yaşiyim diyorsun işte bu yüzden çabalamalısın çünkü kaybedecej birşeyin yok
En azından hayattayız be abi bu da bişey
olmamayi dilerdim dostum
Saçma saçma konuşma kardeşim hayata tutunmak için daha çok çabalamak için nedenlerin var o yüzden çabala. git spora yazıl, spor sana hem görünüş hem özgüven hem çevre sağlar
aşırı garip ve tutarsız bir şey olmuş
maalesef
tip değil fikir ve kalp mühim
insanlara baglı olma
Bence öl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?