İkisi arasında çok fark olduğunu düşünüyorum. Bazı insanlar kendisini her şeyden ve herkesten soyutlayarak yalnız olduğunu hissedebiliyor.

Ekstra
İkisi arasında çok fark olduğunu düşünüyorum. Bazı insanlar kendisini her şeyden ve herkesten soyutlayarak yalnız olduğunu hissedebiliyor.

Ekstra
Yalnızlığı tercih ediyorum genel olarak, böylesi daha çok huzur veriyor ama istediğim zaman kalabalıklaşabiliyorum. Etrafımda yakın olduğum insalar nasıl bir yapıda olduğumu biliyor ve ona göre davranıyor, onun için en yakınlarım zaten.
Kendime daima ayırdığım bir alanım vardır, diğer türlüsü çok bana göre değil.
Yalnızlık bence de iki kısma ayrılıyor biri varlık anlamında diğeri ise ruhsal bir boyut sadece yanlız isen sadece yanlız sındır ama gerçekten yanlız isen herseyinle ruhen bedenen yapayanlızsındır... kendimi gerçekten yanlız hissediyorum etrafim kalabalık ama içimde dört duvar...
Yalnız değilim. Ben sürekli akıl danışılan, fikri sorulan biri oldum sosyal çevremde. Günlük hayatta o yüzden yalnız kaldığım bir 30 dakika bile anımsayamıyorum.
Gitgide eksiliyoruz. Hayattan sevdiğimiz herhangi biri ayrıldığında ya da bizi terk eden olduğunda ama bir şekilde eksik kalıyoruz. O boşluğu tamamlayacak bir varlık zor bulunur. Herkes empatiyle yaklaşmiyor
Cevap
9Cevap
Yalnızım
İki şekilde de yalnızım ben.
Kalabalıklar içinde yalnızım
Diğerinin cozumu çok
Benimkinin çözümü yok
Ben hiç bir zaman yalnız hissetmedim yalnız değildim ben hep anlaşılmamış hissettim...
Çevremde kimsenin olmadığına göre Evet yalnızım
Her şekilde de yalnız olmak zorundayım... Tercih değil...
Ailemle yaşıyorum ama konuşmuyorum aynı evin içinde yalnızım
İsteyerek yalnız kalanlardanım, kimseye tahammül edemiyorum çünkü..
Düşüncelerim yanlız ruhum yanlız ama kulaklağımdan duyduğum bir ses "yanlız değilsin " diyor sese mi inanayım kalbime mi?
Yalnız hissediyorum
Yalnız hissetmiyorum, sevdiklerim var.
Yalnız değilim, yalnızlığı tercih ediyorum.
Yalnız hissediyorum, yalnız değilim
Yalnız değilim
Yalnızlıkla bütünleşmiş bir haldeyim
Yalnız değil tek başımayım
Yalnız kalmak istiyorum gibi
Gerçekten yalnızım
Yalnız hissediyorum
Gerçekten yalnızım
Yalnız hissediyorum hissettiriyorlar
Gerçekten yalnızım
Yalnız hissediyorum
ikincisi o da bazen
Yanlız hissediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?