AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Ben keşke işim olsa da erken uyansam diyorum kolay gelsin abla ☺️☺️
Sağol kardeşim. En sevilen üye sorusunda bir tek sana beğen butonuna bastım, değerini bil… Çok düzgünsün. Allah işini hayatını yoluna koyar merak etme. Dileklerin dileklerimdir🍀🍀🍀
Teşekkür ederim abla o senin güzel düşüncen, sende çok değerlisin eskilerden beri gördüğüm üyesin 🌸☘️ aynı güzel dilekleri ve fazlasını diliyorum senin için..
İşimi severek yaptığım için öyle dertlerim olmuyor. :D
Hadi ordan:)) Uyumak, kendine vakit ayormak, gezmek tozmak mı çalışmak mı?
Saat 01:00 08:00 arası zaten uyuyorum.
Köpeğimi çişe çıkarıyorum.
saat 10:00 mesaim başlıyor.
6:30 da çıkıyorum, spora gidiyorum. Oradan gezmek istersem, aracıma binip geziyorum.
Akşamları evde yemeğimi yapıyorum (airfryer sağ olsun :D ), bakım yapıyorum, kitap okuyorum, film izliyorum... Daha nasıl bir hayat isteyeyim ki?
Bunların içinde sevdiğim bir işim var. Gitmek bana eğlence gibi geliyor. :D
Hayatınızı dolu dolu yaşıyorsunuz ama her şeye yetişmek sizi yormuyor mu?
@Behavaha Yetişmeye çalışmıyorum ki, zaten plan ve program belli olunca ve alışınca normal geliyor.
Uykunuzu nasıl alıyorsunuz. Alışkanlık ama. Ben işte çalışmadığım halde üstümden kamyon geçmiş gibi yorgun oluyorum...
@Behavaha 6-7 saat uyku bana yeterli geliyor. Geceleri uyumadan önce ZMA takviyesi alıyorum. Uyku kalitesini arttıran en önemli etken magnezyumdur. Odamın ışıkları ve perdeleri kapalıdır, zifiri karanlıkta uyurum. Asla telefon ya da televizyon ışığıyla uykumu kalitesizleştirmem.
Ben tv veya telefona bakıyorum ama onun dışında neredeyse karanlık bir odada uyuyorum. Pencereli aydınlatan sokak lambasını saymazsam.
@Behavaha Bütün insanlar televizyon, bilgisayar ya da cep telefonu ışığına maruz bırakıyorlar kendilerini... Led ekranların tümünde insan gözünün görebildiği yüksek ışık gücüne sahip mavi ışık isimli çok zararlı bir spektrum mevcuttur. Buna maruz kaldıkça uykunuzdan aldığınız verim düşük olur.
Eh bunların yanında protein, sağlıklı yağlar, vitaminler gibi beslenme koşulları da uykunuzun kalitesini ve verimliliğini belirler.
Gençler artık özele mi geçseniz. Yorumları okumadım gerçekten ama okunabilir burda☺️☺️☺️ Malum sürekli ileti geliyor bir de, yaşlı bir insanım ben, yormayın beni😂😂😂
Yazdıklarınız çok bilgilendirici teşekkür ederim.
@Behavaha Rica ederim. :)
@Lemean Sen de kendine yaşlı deyip, mevzudan sıyrılmaya çalışma... :D
Şimdi üstad, tamam kendi çapımızda spor yapıyoruz, fitiz de ama profil fotonu görünce spor salonundaki hoca geldi aklıma, çok yorucu programlar veriyordu, kaçasım geldi yalan değil☺️
İşte her sertifikası olan hoca olamıyor maalesef... :D
Sabah olsun da ise giderken sevgilimle kavusayim diye hemen uyuyanlardanim
🧿🧿🧿
Uyuyunca gün boşa geçmiş gibi geliyor, biraz daba günü yaşamak istiyorsun. Doğru mu
Değil. Uyursam hemen sabah olur, sabah işe gitmeliyim diye uyumuyorum:)
Uyumayınca da sabah olacak, saat aynı zaman aynı 😇
Hissedilen, farkında olunan zaman farklı ama…😂
Bir korku hissetmedim desem yalan olur. İşe gitmemek için bunu yapan... 🙄😅
Tanıdık bir yorumcu gibi geldin yine:) Cümlelerden:) Sevmiyorum bu gizli üyeleri bu yüzden… Ne var bu soruda gizli olacak mesela?
Sana ya da soruya özel değil. Alışkanlık ve böyle olmasını seviyorum. 😊
Bir kaç sorumda da yorumun var değil mi? Cümlelerin tanıdık derken haklıydım sanırım:)
Sanırım. Belki.. yaşı yaşıma yakın kişileri takip ediyorum. Daha güzel sorular görüyorum. Yazarak ifade etme yeteneğim kötü. Bazen ses kaydı atıyorum. Sen gizli sevmiyorsun ben gizli olmayı seviyorum. Burada anlaşamadık😅 sevmediğin şeyi yaşatmamak adına yorum yapmam sanırım 😊😇
☺️☺️☺️Ses kaydını da dinlemedim geçen farkındaysan:) Canımız sağolsun karşılıklı… İyi geceler…
Sormadan atmam zaten 😊 saygısızlık gibi geliyor. Olgunlugun5 taktire şayan. Söz denk gelirsem soruna gizlenmicem. Takip etmediğim için denk gelirmiyim bilmihorim. İyi geceler💐
Sabah olsa da sevdiğim beye kavuşsam diye hemen uyuyorum, işe gitmek bahane ❤️
Çalışıyor olsam bu saatte 50. ruyami görüyor olurdum
Hayır hayır abla sabah olsun gidelim Hatay maraş unutma unutmayalım
Açıkçası işe gitme motivasyonu kendimde bulamıyorum. Ne vaktinde uyumasını bilirim, ne de vaktinde kalkmasını. Uyumadan işe gitme günlerimde var.
ben de her hafta farkli i piskloji oluyor ya vardiyali olunca iş siz şimdik işe giderken ben eve giyorum gece işe gelmek icin
Ben uyku tutmayanlardanım.
Aksine sabah olsun da işe gideyim diyorum
Benim işim bile yok ki...
Keşke yarın da 1 Mayıs olsa. ,😁😁
😂😂😂
Yaş 32. Yaşlandık canımız istemiyor işe gitmeyi 🥴🥴🥴
İşe keşke gidebilsem:(
İzindeyim 😄😄
Aynen ya kim çıkardı bu iş olayını
Hayattan bıkmış biri olarak evet 😀
Aynen öyle bu tatil kesmedi
tamda Şu an o vardi aklimda 😁
Keşke yarınları düşünmeden rahatça uyusak
Aynen ya zaten uykuda yok
Severek çalışıyorum
Hadi ordan:)) Uyumak, kendine vakit ayırmak, gezmek tozmak mı çalışmak mı?
Işimi yaparken dediklerinide yapıyorum desem 🤟❤️🤣
☺️☺️☺️☺️Ne mutlu sana o zaman:))
ahh keskeeyaa ıkı lafın belını kırımak pusursuca rahatca konusabılmek ne kadar guzel olurdu
Sabah olsa da ise gitsek diye bakıyoruz bizz
tam aksine
Aynen
Yoo aksine
Eveeeeett
Tabi bu biraz isle alakali sevmediğin işi yapiyorsan
Benim öyle bir derdim yok
Mecbur kalkıyoruz