Utangaç erkek hakkında düşünceleriniz nedir? Kızlar utangaç erkekleri nasıl görür?

Yeni tanıştığımda özellikle çok utangaç davranıyorum, kızların gözlerinin içine bakıp uzun konuşamıyorum bile. Efendi biriyim. Açıldıktan sonra tanıdıktan sonra normale dönüyorum.

Kızlar beni nasıl görür? Düzgün temiz efendi diye hoşlarına mı gider? Yoksa özgüvensiz ezik olarak mı?

Utangaç erkek hakkında düşünceleriniz nedir? Kızlar utangaç erkekleri nasıl görür?
Cevapla