
Bu aralar her renkten takılıyorum galiba, ama yine maviye karşı ayrı bir duygum var😅💙

Bu aralar her renkten takılıyorum galiba, ama yine maviye karşı ayrı bir duygum var😅💙
Ben kendime en çok mor rengi yakıştırıyorum çünkü güçlü bir renk benim için bunun dışında da en çok siyah renk giyerim siyah beyaz gibi renkler genelde her renk ile uyumlu sade renkler oluyor.
Siyah Jean hastalığı var bende.. Onun dısında tshirtlerde baskısız tek renk sevıyorum.. Aynada siyah ile uyumuna bakıyorum kafamda okey alırsa oyle cıkıyorum.. Ceket olarak blazer ya da siyah parlak deri ceket.. Ayakkabıda favori rengim süette kahve sporda beyaz
Siyahı bende erkeklere çok yakıştırıyorum 😍
Tesekkur ederim o sizin güzel bakışınız 🌷
☺️☺️
Cevap
33Cevap
Siyah, mavi, gülkurusu.
Beyaz tenli olduğumdan mütevellit çoğu rengi yakışırırlar. Ben de en çok siyah, Mavi'nin her tonu, mat renkleri yakıştırıyorum.
Gümüş ve griyi renk olarak çok severim ama yakisanlar siyah , lacivert
Lacivert, yeşil ve mavi tonları çok yakışıyor bana
Açık tenli olduğum için patlıyor
Çoğu rengi kendime yakıştırırım. Ama daha çok siyah, beyaz, gri ve bordo.
Mavi yeşil beyaz kırmızı bej krem kahverengi pudra pembe fuşya mürdüm eriği lila
Pudra tonlarını yakıştırıyorum ama koyu tonları daha çok kullanıyorum.💁🏼♀️
Kahverengi kıyafetimden tut makyaja kadar hep kahverengi😂
Çok severim ben de kahveyi.
Kadınlara çok yakışıyor gerçi erkeklere de aynı şekilde.
Beyaz tenli olduğum için daha çok koyu renker. Kendime en çok siyahı yakıştırıyorum
mavi rengi favorim
sonra beyaz geliyor..
Mor, yeşil ve siyah üç aşkım.
Beyaz, Beyaz, Beyaz.
Siyah beyaz kombin
Mavi beyaz kombin
Kahverengi beyaz kombin
her türlü beyaz :)
Siyah
Gri
Beyaz
Siyah fovorim. Lacivert, yeşil, kırmızı ve renk karışımı giysileride yakışıyor..
Kırmızı bi de elbisem var efsane oluyorum 🤪bence bana kırmızı çok yakışıyor
Koyu yeşil ve tonları bana çok yakışıyormuş.
Öyle söylüyor çevremdeki insanlar
Açık tenliyim bu yüzden mavi yakışıyor pembe tonları da hoş.
beyaz tenliyim sarı saçlıyım cıvıl cıvıl açık pembe lila tarzı renkleri yakıştırır herkes, ama ben toprak tonları ve yeşilin tonlarını giymeyi seviyorum en çok
Siyah açık ara önde
Zindan siyahı , füme ve mavi
Siyah, bordo..
Siyah hayallerim gibi
Kırmızı siyah beyaz biraz da sarı
Mor renk olarak takılmam ama kahve rengi sevmem açık giyerim
Beyaz tenli isen yakışır bu dediğin renkler
@Zevkli_Temas evet
Beyaz tene açık renkler çok güzel yakışır o yüzden kesinlikle katılıyorum sana.
Açık ten kadını daha çekici yaptığı kadar giyimde çok önemli o yüzden açık renkleri tercih etmelisin daima
Siyah, buz mavisi ve kırmızı
Kırmızıdan vazgeçemiyorum ❤️
Siyah bordo ve haki yeşil
Pembe ve mor benim rengim 😊
Siyah
Kırmızı
Lila
Siyah giyince çok seksi oluyorum
Güzele her renk yakışır
Siyah ve mavi seviyorum ben 🙂
mavi ve kırmızı
Renkler;
gözlerimizin gördüğü kadar güzeldir,
anlayana.
Bana hiçbir renk yakışmıyor
Siyah, bej, gri, mavi...
Mor and mavi jdjds
Siyah severim. Mavi de yakışıyor.
Mavi ve gri çok yakışıyor
Beyaz yeşil. Siyah çok yakışır
Beyaz, mavi, kırmızı
Koyu ve beyaz. Bu ara yeşile taktım ama
Siyah, beyaz ve mavi / Lacivert
Siyah
Mor , Fuşya , pembe, bordo , kırmızı😏
Siyah
Kirmizi sanirim
Sarı laciverti
Siyah renk degil ama siyah diyim
Pembe 💗
Siyah.
Haki.
Siyah, krem
mavi kesinlikle
Kırmızı renk
Siyah. Zaten aşık olduğum tek renk
sarı
💛❤️
Siyah
Turuncu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?