Şu hayatta en çok kimlerle dalga geçtikçe kendine gelirsin, sevmediklerinle mi, sevdiklerinle mi, alabildiğine kendinle mi?

#selamgençlik

#Kendime takılmaya bayılıyorum bi de en çok sevdiklerime... Ya sence dalga geçmenin en keyifli hâli hangisi?

#tubasueda
Şu hayatta en çok kimlerle dalga geçtikçe kendine gelirsin, sevmediklerinle mi, sevdiklerinle mi, alabildiğine kendinle mi?
Şu hayatta en çok kimlerle dalga geçtikçe kendine gelirsin, sevmediklerinle mi, sevdiklerinle mi, alabildiğine kendinle mi?
Cevapla