Kişilik & Karakter Şu hayatta en çok kimlerle dalga geçtikçe kendine gelirsin, sevmediklerinle mi, sevdiklerinle mi, alabildiğine kendinle mi? tuba-sueda Takip Et FenomenMaster Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor #selamgençlik#Kendime takılmaya bayılıyorum bi de en çok sevdiklerime... Ya sence dalga geçmenin en keyifli hâli hangisi?#tubasueda Şu hayatta en çok kimlerle dalga geçtikçe kendine gelirsin, sevmediklerinle mi, sevdiklerinle mi, alabildiğine kendinle mi? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Alacabulaca Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Sevdiklerimle dalga geçince, onlarla uğraşınca mutlu oluyorum 😂 Beni bir tek onlar tanır çünkü. 2 0 Yorumla
Dazzle_ Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 96% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 759 cevap paylaştı. Kendime ve sevdiklerime. Sevdiklerime de takılmayı sevdiğim için. 1 0 Yorumla
TokEvinAçKedisi_ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı. Kendime ve sevdiklerime takılmayı çok severim. Onlar da bana kızmaz ayak uydurur 😌 1 0 Yorumla
bLaestus Takip Et Xper 6 Yaş: 39 , eic 89% +1 yıl Sevmediklerime karşı kör sağır oluyorum. Kendime ve sevdiklerime. 1 0 Yorumla
StarWarsPrensesi Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Mizah anlayışı olanlarla hepsi güzel olabilir 😀 1 0 Yorumla
Mario45 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Galatasaray ve Fenerliler ile 😄 1 0 Yorumla
Carlosroberto Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Sevdiklerime takılırım arada. Yüzleri gülsün diye. 1 0 Yorumla
CptSimonRiley Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl AKP'lilerle dalga geçmeyi severim. 1 0 Yorumla
nedennnFASULYE Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 97% +1 yıl şaka kaldırabilen bir çevren olması hoş 1 0 Yorumla
u MustiEmre Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı. Sevdiklerimle elbette 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Sevdiklerimle dalga geçince, onlarla uğraşınca mutlu oluyorum 😂 Beni bir tek onlar tanır çünkü.
Kendime ve sevdiklerime. Sevdiklerime de takılmayı sevdiğim için.
Kendime ve sevdiklerime takılmayı çok severim. Onlar da bana kızmaz ayak uydurur 😌
Sevmediklerime karşı kör sağır oluyorum. Kendime ve sevdiklerime.
Mizah anlayışı olanlarla hepsi güzel olabilir 😀
Hayatın kendisiyle.
Galatasaray ve Fenerliler ile 😄
Sevdiklerime takılırım arada. Yüzleri gülsün diye.
AKP'lilerle dalga geçmeyi severim.
şaka kaldırabilen bir çevren olması hoş
Sevdiklerimle elbette
Sevdiklerime
Bende kendime takilirim
Dostlarımla beraber