Hayatimizda mecburi görusmek zorunda oldugnuz dengesiz insanlara nasil davranirsiniz?

Evet mesela Esinin ablasi, biliyosun bal gibi kiskaniyo seni ve arada bi Cok iyi gibi yapip sonra biseyler oldugunda gicik davraniyo ve bu kac kez tekrarlandi. Zaten resmi dururum ama arada bulundugun ortamlarda fazla muhattap olmam.

en iyi yöntem nedir?

Hayatimizda mecburi görusmek zorunda oldugnuz dengesiz insanlara nasil davranirsiniz?
Cevapla