Evet mesela Esinin ablasi, biliyosun bal gibi kiskaniyo seni ve arada bi Cok iyi gibi yapip sonra biseyler oldugunda gicik davraniyo ve bu kac kez tekrarlandi. Zaten resmi dururum ama arada bulundugun ortamlarda fazla muhattap olmam.
en iyi yöntem nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hiç bir şeye mecbur değilim. Kim olursa olsun rahatsızlık duyduğum her insandan kaçarım.
Bende öyle yapiyorum ama dedigim gibi aile den biri ve mecbur illlaki görusucem arada
Öylesi durumlarda geçici olmak üzere gerektiği gibi davran boş ver...
Öyle uapiyorum onun disindada muharrap olmuyorum pek
En güzeli...
En sebmedigim sosyal medyamda her paylasimlarimi görebiliuo görsun arada ama onun disinda istemiyorum iste özel gun o bu yapmak muhattap olmak
Sosyal medya önemli değil ama özel hayatın önemli tâbi ki adı üzerinde özel...
Öyle tabi anlatmam ben sirlaeimi gelicek planlarimi falan paylasimlarimi az tutuyorum o insanla
Mesafeli davranıyorum..
Nasil oliyo o nasil hissettiriyosunuz? Örnek olarak ayda 2-3 sefer görmek zorunda olan?
Örnek olarak bizde esimle 3 ay evlilik öyle aramizda kucuk bisey kutladik. Grubumuz var annelerle, orada okuyo okuyo görumcem bi Allah mutlu etsin Daim etsin falan 0 zaten bugune kadar hep bi tuhaf zorla gereksiz samimiyet hissediyorum o kiskancligi, yasca buyuk olsa bile. Cok örnekleti var ben yinede esim icin görusuldugunde mesafeli iyi davraniyorum ama okafar kesinlikle seviyorum karakterini
Eşimin annesi ve teyzesi maalesef mecburen
Anladim ama karakrerinide ortaya koyup boyun egmiceksen onlara nasil davranirsin
Görmezden geliyorum
Aynen en iyisi umirsamamak
Ama öyle zorluyorlar ki bazen
Iste kaliteyi korumak gerek
Teyzesi tam bir yiyici
Tahmin edebilirim, bizde esimle 3 ay evlilik öyle aramizda kucuk bisey kutladik. Grubumuz var annelerle, orada okuyo okuyo görumcem bi Allah mutlu etsin Daim etsin falan 0 zaten bugune kadar hep bi tuhaf zorla gereksiz samimiyet hissediyorum o kiskancligi, yasca buyuk olsa bile. Cok örnekleti var ben yinede esim icin görusuldugunde mesafeli iyi davraniyorum ama okafar kesinlikle seviyorum karakterini
Konuşabilir miyiz biraz
muhattap olmamayi tercih etmek daha iyi
Ama arada mecbur muhattap olmak zorundasin
soguk olcan
Iste komple soguk olmuyoda resmi duruyorum Benle konusmadikca benfe dazla konusmiyorum oda zaten görusuldugunde. Onun disunda pek öyle telefon mesaj muhattap degilim
tamam
Neden kıskansın
Bir cok sebebi var. Cekemiyor kesinlikle
Zorunda değilsinnnnn
Mecbur aile ortamlarinda arada görusmek zorundasin neyseki görusme yogunlugnu azalttim hepsiule cubku huzur bozan tipler
Evliliğinizi inceleyelim mi
Kaliteni koru
Öyle oyuzden resmi duruyorum özel hayatimla ilgili anlatmiyorum gelicek planlarimi vs p meaafeyi jerzaman hissettiriyorum saygili olsamda. Neden? Cubku fazlasiyla tihaf insanlar ve cahiller
Aşırı derecede
Saygidizmiuom yuzlerine? Hayir ama görusme yogunlugnu azalttim Esimin tum kardeslerinin tiplandigni bildigim gunler özelikle gitmiyorum arada gidiyorum okadar kaynanamada 2 hartada 1 okadar
muhattap olmam
Ama ister istemez konusmak zorundasin azda olsa sosyal medyada var ordan mesela Sadece yakin arklarimin paylasimlarini görebilicegne defistiricem
yahu meraba meraba dışında konuşmam
En iyiysi bende öyle