Güncellemeler
+1 yıl
Aktivite yapıyorum ama o sıkıntı hissi beni kivrandiriyor
İlaç kullanıyorum ama nedense pek mutlu ettiği rahatlattigi yok sanırım ssri lere geri dönüş yapacak bu gidisle
dua ne sizi ne beni kurtarırır. kurtarırsa siz kendi kendinizi kurtarırsınız.
başta depresyonun kalıcı bir şey olmadığını, atlatılabilir olduğunu bilin. iyi olmaya çalışın ve o yönde kanaat getirin. psikolojik bir rahatsızlık olduğu için, rahatsızlık, tamamen hastanın zihnine bağlıdır.
Cevap
2Cevap
Dua edelim kardeşim sende et kendine namazını kıl elini aç herşeyi Allah a anlat rahatlarsın onun emirlerini ilimlerini oku tedavi olursun.
Dua ile olmaz, kendinde bitiyor. Psikolojik rahatsızlıklar zihni güçlü tutamadığın için oluşuyor zaten.
Rabbim sifa versin insallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?