Cam tabak ta mı porselen tabak ta mı yemek yemeyi seviyor sunuz :>)?

ben camda seviyorum , çok elit geliyo :D tabağın içi gözükücek abi :>) e tabisi porselenle de yediğim oluyor.

paşabahçe demek ne kadar gerzekçe olurdu dimi :D
Cam tabak ta mı porselen tabak ta mı yemek yemeyi seviyor sunuz :>)?
Cevapla