ben camda seviyorum , çok elit geliyo :D tabağın içi gözükücek abi :>) e tabisi porselenle de yediğim oluyor.
paşabahçe demek ne kadar gerzekçe olurdu dimi :D
paşabahçe demek ne kadar gerzekçe olurdu dimi :D
acıkınca porselenmi cam mı oldugunu fark edemiyorum ama genllikle cam oluo :)
aç ken sen , sen değilsindir diyosun yani :>)
cam tabak :)
Ricam Dasın :>)
Cam tabak hiç görmedim. değişik bir fantazi olurdu sanırım
cam tabak en iyisi ya :))
dimi aynen :D
Cevap
4Cevap
İlginç bir soru. Tebrikler :)
Teşekkürüm Desin usta :>)
Ben acikinca hic farketmiyo :D
bu da bir tercih biçimi tabi :D
Cam tabak :)
zevklisin kutlarım :>)
Porselen daha şık görünüyor.
Direk tencereden yalayarak yiyorum abi, çok hoş
porselen
bence cam dene , bak yaşın ilerlemiş , bu yaşta cam tabakta yersen ufkun genişler :>)
hımm çok şirin :>)
Porselen...
hımm yakışır kabir cik :>)
Naber? Nerelerdesin sen...
ben burdayım da , sen yoksun
Bulamıyoruz birbirimizi dostum...
aynen sağlık olsun. kendine iyi bak , iyi günler.
Hoşçakal.
Porselen
Porselen
Tencereden :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar