- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBen genelde karşı cinsin en çok serseri peşinde koşmasına sinir oluyorum
21 Yorumla- +1 yıl
Evet o çok kötü.
En İyi Cevaplar
+1 yıl•Kendilerini ilah sanmaları
•Yakın erkek arkadaşları olması ve o benim kardeşim gibi demeleri
• Ne yaparsak yapalım hoşlandığımızı anlamamaları veya anlamaz'dan gelmeleri abi çomar mısın nasıl göremiyorsun
•Oldukça güzel olmalarına rağmen ben çirkinim diyerek boş yapmaları (sözlüm de dahil buna seneye evleniyoruz hâlâ sen beni nasıl seviyorsun ya çirkinim aptalım hem güzel olsam senden önce de sevgilim olmaz mıydı ailem bile sevmiyor beni diyor en son çok kötü kavga edicem aw)12 Yorumla- +1 yıl
Normalde sevdiğime laf ettirmem zaten gereken de bu ama aynı fikirdeyim ve haklısın
- Kişilik & Karakter konusunda 557 cevap paylaştı.
+1 yılBazı erkekler varya hani her şeyi ben bilirim kafasında, en büyük acıları ben yaşadım siz ne anlarsınız diyen tipler, kendi kibir ve çok bilmişliklerinde boğulan erkekler bir sigara yakıp iki parmak arasına yerleştirince tüm dünya onların düşmanıymış gibi takınan artistik tipler, kaba dayı tipler hiç hoşlanmam varya. Ne arkadaş, kimler ne acı yaşıyor da gıkı çıkmıyor bu tipler ayy😒😒😒
60 Yorumla
+1 yılMaddeler çok aslında aklıma gelen bazıları: kendilerini bulunmaz Hint kumaşı sanmaları , araba hastası erkek (onlara göre araba dünyanın en güzel şeyi) bide arabanın içinde son ses şarkı açmaları yok mu ucuz hareketler bunlar çoğunluğu kıro genel demeyelim de...
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
+1 yılAnladıkları şeyleri anlamamış gibi yapıp safa yatmalarına
20 Yorumla
+1 yıl
Herkezi herseyi aynı sanmalari
Onlara göre herkes sıradan olmalı her erkek pembe giymeli falan filan. Fötr sapkayla paltoyla gezdim diye adım züppe oldu. alak oldu kasinti oldu ben ata mın inkılabından kazanmışım bu hakkı sen kimsin?
Ellerindeki askeri üs gibi olan telefonlardan milletle uğraşmaları bizim canım kesim erkeklerin de bunların köpeği olması evet köpeği en çirkininin ayağını öpmek için 10 bin kişi bulurum ben kızlar da haklı kendilerini ilah mevkine yukseltmede
endini arabalardan bile üstün gören kizlar var. (Önümdeki bmw 118d araca yol verip benim
murat 131 in önüne atlayıp öyle bana bakarak duran evet DURAN kiza laf söyleyince arabadan millet indi dedi noluyo lan kızı mi dovecen diye dedim bende abi hindistandaki inekler gibi dikilmesin ozaman 39 yaşında bu araba yaşına bile hurmet etse tekerini öper)10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılErkeklerin tüm huyları bireysel, kendi karakterlerine, kişiliklerine özgü bence. Bu sebepten genelleme yapmam.
84 Yorumla- +1 yıl
Evet.
- +1 yıl
Tamamdır.
- +1 yıl
Sağol teşekkürler 🙏🙂
- +1 yıl
Rica ederim 🙂
Kendi yaptıkları şeyleri anında unutup bizim yaptıklarımızı asla unutmamaları.
Daima kendilerini haklı görmeleri.
Sinirlenmeyeceklerine dair söz verip ağzımızdan laf almaları ama yine de tabii ki sinirlenmeleri.
Kendi çıkarları için bizi kullanıp sonra yine bizi suçlu hissettirmeleri.20 Yorumla
+1 yılSevmediğim çok şey var. Resmi görünce bunu atasım geldi ‽

Çocuk adam 12 Yorumla- +1 yıl
+1 yılOhaaa banamı bu gönderme bebek😅
Karşı cins diye genelliyemem.. akrep ve oglak burcu olan karşı cinslerle benim derdim😅. Tripleri gururları...216 Yorumla- +1 yıl
Sana gönderme değil de seni de kapsıyor sanırım sjsj
- +1 yıl
Çocuk çocuk işler😅😅
- +1 yıl
Darth Vader'la şaka olmaz shsjs
- +1 yıl
He he heeeeeee🧟♀️
- +1 yıl
😅😅😅
- +1 yıl
La ilahe illallahhh 😅😅
- +1 yıl
😂
- +1 yıl
Yaaaa😅😅
- +1 yıl
Kılıcını kırarım bak uzay boşluğundaki roketin içindeki siyah maskeli m@nyak😅
- +1 yıl
Elin yanar dokunma 🤪
- +1 yıl
Ben zaten yanmışım😅
youtube.com/shorts/7UX4JrTqIGk?feature=share - +1 yıl
Aga be
- +1 yıl
Yaa sen ne kral dostsun😅 pişman oldum diyorum üzülüyorsun🤗🤗 sen reddedilice ben gülmüstüm.. hakkaten ama çok komikti😅😅
- +1 yıl
Yani trajikomikti evet
+1 yılHer şeyi ben bilirim kafasında olanlara vurasım geliyor.
31 Yorumla- +1 yıl
Sjsj sakin ol.
Galiba ilk defa bir soruna denk geldim. Karşı cinsin beni sinir eden bir huyu yok yani hiç denk gelmedim
13 Yorumla- +1 yıl
Takip etsen görürsün sjssj
- +1 yıl
😂
+1 yılVermediği erkek kalmayıp ondan namuslusu yok gibi davrananlara
24 Yorumla- +1 yıl
Ne kadar doğru söylemişsin shshshs örnek güzel
- +1 yıl
Namusun bacak arasıyla alakası yok zaten ama bunu savunanlar herkesle yatmış oluyor
- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇok kaba konuşması beni sinir eder böyle dobra dobra konuşması, ağzından küfürü eksik etmemesi.
Narsistliğin, egonun dibine vurmuş olması.
Toplum içerisinde ki saygıyı aşması, saygısız ve rahatsız edici şekilde tavır göstermesi.20 Yorumla
+1 yılKarşı cinsin trip atması küsmesi bence dişil özellikler ve bunları yapması çileden çıkmama yetiyor
13 Yorumla- +1 yıl
Ateşe ateşle karşılık 😅
- +1 yıl
Hıı aynen bir de benim kelimelerime karışması var 🙄🤦
- +1 yıl
O kötüymüş evet
Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Sürekli kendi egosunu düşünüp; dişarda başka bir kişiliğe bürünüp evde başka davranması. Yabancı birinin yanında beyfendi kesilmesi "harbiden öküzün önde gideni olduğunun bilincinde olmasına rağmen böyle davranması sinir bozucuu...
10 Yorumla
+1 yılömrümde kimse bana çocuk demedi 17 yaşımdayken bile sanırım ben olgunlukla doğmuşum 😀
15 Yorumla- +1 yıl
Kızlara demiyorlar zaten kızlar erkekler diyor.
- +1 yıl
çocuklaşıyorsunuz çünkü
- +1 yıl
Siz sanki çok olgunsunuz da.
- +1 yıl
değil miyiz 😀
- +1 yıl
Değilsiniz.
+1 yılKüfür eden, erkek fatma gibi davranan kızlar en ama en iticisi. Kadın kadın gibi olmalıdır. Erkek de erkek gibi. İkincisi de aşırı derecede egoist ve insanlara tepeden bakan karakterdeki hatunlar benim sinirimi tavan yaptırıyor bilader.
10 Yorumla
+1 yılBirinden hoslanıyorum o kişi bilmiyor bekliyorum gelsin hoşlandığını söylesin diye nerde erkekler bu ancak kızları üzsün başka bir şey yapmazsın sevdiğim insanı sinirliyim hoslandım azaltı soguttum unutamıyorum nasılsa unutcam hiç fikrim yok
10 Yorumla
+1 yılMakyaj yaptiginda kendini dunyanin en guzel kizi sanmasina.
11 Yorumla- +1 yıl
O da var sjsj.
+1 yılGenelde burçlara kendilerini aşırı kaptırıyorlar ya ona
16 Yorumla- +1 yıl
Doğru o daha da kötü.
- +1 yıl
Aşırı dindar insanı falan anlarım da burçlarla kafayı bozmak nedir ya azıcık akıl olur insanda azıcık gerçekçi olur insan
- +1 yıl
Celal hocama yürekten katılıyorum ama ben bu kadar sakin kalamıyorum bu konularda :D
- +1 yıl
O da zor tutuyor kendini :D
- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣🤣 ben buna gülmekten yoruldum adam paylaşmaktan yorulmadı😅😅
+1 yılBana ruh hastası dedi fakat bende ruh hastasının yapacağı şeyleri yaptım ama sonra döndü konuşalım. seni dinleyeceğim kendini affettir diye fırsat verdi 😂
20 Yorumlaözür dilemeyi bilmemesi ve tipine güvenerek herşeyi elde edebileceğini sanması
50 YorumlaHoslaniyomus gibi sinyaller verim başka bı gün soğuk yapmasına gıcık oluyorum arkadaş anlamıyorum da bı insana bakarken gözlerinin içi gülüyosa ya da gülerken direkt hoslandigin kişiye bakiyosan ki yani bana kaç kere yakaldim ceza verir gibi yapmasından hoşlanmıyorum
10 Yorumla
+1 yılerkeklerle ilk tanışma zamanlarinda kendilerini övmeleri
böyle sana ürün tanıtır gibi kasıla kasıla ben şöyleyim , şu özelliklerim var , şunları başardım falan. direkt soguyorum10 Yorumla
+1 yılVahşice saldırgan olmaları ve can yakıcı davranışları birde erjdn boşalmak problemleri sinir bozucu gercktn anal yoldan ilişki istemeleri de gerckten can sikici
10 YorumlaÇok fazla küfür etmesi, her şeyi cinselliğe bağlaması, iğrenç bir şekilde sakız çiğnemesi vs vs
40 Yorumla
+1 yılKafasına göre ortadan kaybolmasına bu kaybolusta da bir tamam ya uyuyor ya çalışıyor evde ya ne diye aramıyorsun yazmıyorsun ozman
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılErkeklerin seviyorum sözüne güvenip de yakınlaşmalarına çok kızıyorum.
30 Yorumla Kendini beğenmiş egoist taraflarından nefret ediyorum küçük dağları siz yaratmadınız diyesim geliyor..😏
10 Yorumla
+1 yılBir gün iyi, bir gün kötü olması, başkalarının yanında tanımamazlıktan gelmesi, burnu havada oluşu, yapmacıklık, şımarık tavırlar
10 YorumlaKilolu bir kadinin göbeğini açacak şekilde giyinmesi ya da kalın iri bacaklarını gösteren mini etek giymesi sinir bozucu
10 YorumlaKendisine mecbur olunduğunu hissettiren ve kendini nadir element zannedenler sinir bozan sınıfındandır
10 YorumlaSimarıklara zerre tahammül edemiyorum yemin ederim komple koli bandıyla banlamak istiyorum nedense 🙄
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSürekli fotoğraf istemesi.
Sana kim çocuk dedi?111 Yorumla- +1 yıl
Genelde kızlar diyor.
Cevap sahibi+1 yılSen kaç yaşındasın
- +1 yıl
19
Cevap sahibi+1 yılBoy kilo kaç
- +1 yıl
185-75 de neden beden eğitimi öğretmeni misin?
Cevap sahibi+1 yılVücudun yapılı değilse çocuk derler
Ondan sordum. Yüzün nasıl sevimli mi- +1 yıl
Yok ya normalim yani
Cevap sahibi+1 yılYüzü sevimli olan ve vücudu ince olan erkeklere çocuk derler
- +1 yıl
Hmm ilginçmiş
Cevap sahibi+1 yılO zaman yaşın 25ten küçük olduğu için çocuk diyorlardır. Kendi yaşları da küçüktür. Ergen ağzı ile konuşuyorlardı. Ergenler çocuk der erkeklere
- +1 yıl
Aynen yaşıtlarım öyle
+1 yılbizim kadar açık ve duygusal olamamaları tabi değişiyo kişiden kişiye
42 Yorumla- +1 yıl
Sizin kadar olmamız mümkün değil
- +1 yıl
farkındayız
Her hayırı evet anlamalari veya Naz yapmak sanmaları hayırı hayır olarak da kullanıyoruz
21 YorumlaÇok fazla düz mantık ve fazlasıyla odun oluşlarına😂🙄
20 YorumlaKaba kaba yemek yemesinler, bide ortalığı dağıtıp kçını toplattırmasınlar bize
20 Yorumla
+1 yılÖzgüven adı altında bariz ukalalıktan nefret ederim.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Her zaman haklı olmalarına özellikle haksız olduklarında 😉🤔🤔
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.
u +1 yılGereksiz sebeplerden 5 saat sıkılmadan tartışılması. Enerjim bunu kaldırmıyor.. 😌
10 Yorumla
+1 yılbencil cimri devamlı para pul muabbeti yapan tiplere ayar olurum
10 YorumlaDerdini paylaşmamasına bencilliğine yahudi gibi kendini üstün ırk sanmasına. Egosuna
10 YorumlaSaygısiz , egosu tavan yapmış herşeyi ben bilirim havasında bencil insanlar
10 YorumlaKapris arkadaş kapris olduğu zaman beni zikiyolar cildiriom neyin kaprisi lan bu 🤣🤣
10 Yorumla
+1 yılbi kızla konuşurlarken cinsellik konusunu açmaları. en nefret ettiğim şey. sanırım bu yorumdan sonra da mesajlarım bunu yapan erkeklerle dolacak
17 Yorumla- +1 yıl
Evet tanımadığın karşı cinsle bunu konuşmak yanlış da anlatamıyoruz.
- +1 yıl
bak az önce birisi yazmış bana daha kim olduğunu bile bilmiyorum ilk mesajında yazdığı şey: "Bakkala diye çıkıp sana gelesim var" yani nedir bu? sosyal medyada kendine kız mı avlıyor? aynı mesajı yüzlerce kıza atıyorlar hangisi tutarsa diye
- +1 yıl
Evet bot gibi random atıyorlar sanırım
- +1 yıl
bilemiyorum valla cevabını verdim ben ona bidaha yazmaya yüzü varsa artık ne diyim
- +1 yıl
Sjsjs iflah olmaz onlar
- +1 yıl
cjskjcks hep böyle kalıcaklar asla doğru sevgiyi bulamiycaklar benim bi kuzenim var çocuk 6 yıldır aynı kızı seviyor arkadaşları "sen enayisin olm" diyolar ama gerçek aşk bu aslında çocuğun hala açılmaya güveni yok...
- +1 yıl
Evet doğru olan o. Ben de birine açıldım ama ret yedim. Belki fikri değişir diye bekliyorum.
+1 yılSevgili olunca üzerimizdeki tüm hakları kendisinde sanması😂
11 Yorumla
+1 yılKendinden bihaber olmasina. Kac yasina gelipte gelismemis olmasina
10 Yorumla
+1 yılAşırı kıskanç olması, aşırı şüpheci olması, büyücü be sihircilerle nerede ise 24 saat meşgul olması
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 620 cevap paylaştı.
+1 yılKüçük dağları ben yarattım hareketleri kendini beğenmiş bencil ve saygısız olmalarına !!!
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Doymak bilmemeleri sürekli ilgi ilgi deyip ilginin ne olduğunu bilmemeleri...
10 YorumlaKendini kasması ve rahatsız davranması... Bazı konularda çok takılması vücut ve insani olarak...
10 YorumlaManipülatif ağlamalar erkek istediğini yapmayınca tribe sokmalar
10 Yorumla
+1 yılTrip huyuna aga motivasyonumu düşürüyor, 10 sene yaşlandırıyor çok fena bir şey :D
10 Yorumla
+1 yılSaçma sapan triplere girmesine.
Çok konuşmasına.
Her şeyi bilşyor gibi davranmasına.10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yıleşimin pasif agresif tarzından hoşlanmıyorum
15 Yorumla- +1 yıl
@Hadiiyani bir şeye sinirlenir ve o şeye sinirlenmediğini bir şey olmadığını söyler ve gıcık davranır ama gıcık davranmadığını söyler. Ben bağırınca da haksız duruma düşerim o da ben sana tek bir kelime ettim mi sana hiç kızdım mı der.. Sonra bağırıdğım için üste çıkar. Artık daha akılcı davranıyorum. Geç oldu ama oldukça yol kat ettim.
- +1 yıl
@Hadiiyani mutluluk her daim hepimizin olsun.
+1 yılKarşı cinse direkt sinir oluyorum, huya gerek yok.
10 Yorumla
+1 yılKendini her konuda haklı bulması insanlara tepeden bakması ilk tanışmada aldığı maaştan bahsetmesi ve bunu sürekli dile getirmesi küfür içerikli videoları açıp çok komikmiş gibi gülmemi beklemesi
20 YorumlaBen karşı cinsin yaptığı her şey gıcık oluyorum açıkçası
16 Yorumla- +1 yıl
Bu ayrı bir seviye.
- +1 yıl
Duymasın.
- +1 yıl
İlginçmiş.
Gizli Üye(25-29)+1 yılher konuda kendini haklı görmesi her tartışmada haklı çıkmaya çalışması
20 YorumlaHerhangi bir konuda direkt "kes bitir" tavırlarına uyuz oluyorum
50 YorumlaBana karışmalarına, gereksiz eleştiri yapmalarına, bana güvenmemesine , ukala tavırlarına, daha iyi bir kadın bulunca seni yedek olarak görmelerine vs.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSorumsuzluk sözünde durmaması en nefret ettiğim sey
10 Yorumla- Devamını Gör (121)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
