Yine aynı yerde işe başlıyorum. 😆😆 Uhuhuhuuh yani evime yakın onur markette bunun için çok mutluyum. Çünkü tayfunda meskende oturuyor. Yani onun Mahallesi'nde çalışacağım pek o markette gelmesede yine bir nevi onu görme ihtimalim mevcut. Ama geçen sene onu tanıdığım zaman boşluktaydi ve bana türlü türlü manipülasyon yapmıştı. Beni çok üzmüştü beni dolandırmışti. Çünkü o sıralar hapishaneden yeni çıkmıştı ve boşluktaydi yani o sıra bile ben zorluyordum buluşmak için falan. Benim tipimi tarzımı falan da hiç beğenmezdi zaten. Sonra bunhn kahvesi batınca boşluktaydi kimse yanında yoktu ailesi arkadaşları falan. O yüzden fazla uzatmayım okumuyorsunuz ben para verdim için falan benim yanımdaydı. şu an ben işe başlıyorum ya tekrardan param olacak özgüvenim olacak beni kullanması tekrar dövmesi için her şey mevcut ama bir daha yapmaz değil mi çünkü biz çok olaylar yaşadık ben bu bana yumruk atınca bunu polise falan şikayet ettim ya keşke yapmasaydım ya. Çok pişmanım. şu an da sözlendi zaten bu bir daha boşlukta olup beni kullanmasının dövmesinin manipüle etmesini nasıl sağlayabilirim. İmkansız mıdır?
Güncellemeler
+1 yıl
Troll değil yemin ediyorum ki vallah gerçek ne olur yardımcı olun.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer