- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBanko soyardım para bulurdum sonra da ülkeyi terk ederdim sanırım, çünkü bunu her zaman yapmak istemişimdir. ama bazı sapıklar muhtemelen zekaları olmadığı için bu görünmezlik şansını karı kız izleyerek geçirirler. bense parayı bulur izlemem gider yaşarım daha sonra
https://www.youtube.com/embed/psuRGfAaju400 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılAbd ye gider önce elon muskun yaşayışını ve yaptıklarını öğrenirdim sonra hesap sifreleri ve mark Zuckerbergin facebook sistemini ve instagramın nasıl yönettiğini kimleri izlediğini sonra abd başkanının derin planlarını izlerdim neler yapıyorlar diye ona göre dünyaya çeki düzen getirirdim ee tabi amerikan kızlarının gece yatak odasına da kaçamak yapardım. Korkunç bir film sahnesi gibi, 😁 😁 😁
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKrem mi? Kesin bir yerlerimi unutur. Veya elim yetişmez bir yerlerim görünür kalır rezil olurdunlm.😂
115 Yorumla- +1 yıl
Sen sürdükten sonra aynaya bak görünüyormuyum diye 😂
Cevap sahibi+1 yıl- +1 yıl
Yaa senin canını yerim ben 😂 sen ses kaydımi attın 😂 teşekkür ederim çok naziksin 🙏 ozaman şöyle yapalım sen gel ben sana kremi sürerim merak etme hiç bir yerin açıkta kalmaz merak etme 😂 tecrübeli ellerdesin ben kahve ile balı karıştırıp yüzüme süren bir insanım sana mı süremiycem 😂
Cevap sahibi+1 yılPek güvende hissetmesemde, tecrübeli ellerden sonrasına ikna olur gibi oldum. Bal ve kahve ilginç geldi. Ben ballı şeyler duydum ama kahvelisini duymamıştım neye yarıyor
- +1 yıl
Bal ve Türk kahvesinin telvesini karıştıyorsun yüzüne sürüyorsun 5 10 dk bekletip ılık suyla yıkıyorsun doğal maske yapmış oluyorsun cilde çok iyi geliyor gözenekleri açıyor cildini yemiliyor ve parlak görünmesini sağlıyor cildin tertemiz ışıl ışıl ve parlak görünüyor hafta bir yapıyorum maskelere kimyasal ürünlere milyarlarca para vermektense böyle doğal yöntemlerle daha sağlıklı ve daha düşük bütçeli doğal bir maske yapmış oluyorsun genç adam
Cevap sahibi+1 yılHerkese mi genç adam dersin bana mı denk geliyor 😅
- +1 yıl
Genelde diyorum yaşıyla alakalı bir durum değil olumlu pozitif motive edici bir üslup olarak kullanırım genelde
- +1 yıl
Niye böyle dedin peki sen kendine mi özel olsun istiyordun deliğganli 😂
Cevap sahibi+1 yılYo daha önceki yorumlarda da demiştin de. Bir ara totom kalktı bana Özel diye 😂😂
- +1 yıl
Senin canını yiyeremm haaa 😂 aslında biraz kalkabilir neden dersen herkese kullanmıyorum tabiki bazı insanların o samimiyetini hissettiğim insanlara kullanıyorum aslında bazı insanlarla tanımasan elektirigin tutuyor o samimiyeti hissedebiliyirsun demekki sendede onu hissetmisim ki bu kelimeyi kullanmışım genç adam
Cevap sahibi+1 yılNe güzel, o etkileşimi yazılarla yakalamak zor bir şey. Sevindim. Tamam az biraz kalksın bari 🤪 neyse kahveyi içip balı sürüp mutlu mesut devam etsin hayat😂
- +1 yıl
Aynen öyle 👍 yorumun için çok teşekkür ederim genç adam ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏
Cevap sahibi+1 yılSeninde yüreğinde sağlık genç kadın ❤️
- +1 yıl
🙋🙋🙋
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim ❤️🥰
Seni gizli gizli öperdim 😸
136 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣 ağzına kimyon sürerim senin 😂
- +1 yıl
Olmazzzzzz 😂
- +1 yıl
Bala gerek var mı 😂
- +1 yıl
Niye bal krem şanti de olur 😂 çikolata sosu da olur 😂 neden bal 😂 kendimi self servis açık büfe köy kahvaltisi gibi hissettim şu an 😂 zalımmm
- +1 yıl
😂😂 mercimek çorbası olur mu peki 😂 oda sulu sonuçta 😂
- +1 yıl
tamam hayatım sen yeterki sinirlenme 😂 hallederiz 😂 ozaman dur ben masayı donatıyım 😂 hımm çilekli milk şehk , dondurma , puding , meyveli yoğurt , kelle paça çorbası 😂, başka bir şey daha koyayım mi masaya 😂 yoksa bunlar yeterli olur mu 🤣
- +1 yıl
Oooo hazır sofra mı 😂 en sevdiğim
bayılırım 😂 bugün çok yoruldum zaten valla ben hemen oturayım 😂 sen ortaya karışık yap birşeyler işte 😂 - +1 yıl
Neyi üst üste yiycez laa 🤣 hepsini üst üste yersek olur mu 😂 dellendin mi laa sen 😂 dışardan yemek söylemek olmaz şimdi 😂 sen geç otur koltuğa ben birşeyler hazırlarım 😂 tarife bakmadan yumurta pişirebiliyorum 😂 sen yeterki sinirlenme hayatım 😂 ben yemeği hazileyana kadar sende otur dinlen biraz ben sana birde köpüklü kahve yaparım ☕☕ hem hararetini alır 😂😂
- +1 yıl
Üst üste film izleyeni de sende görüyorum 😂 hayvan belgeseli mi çekiyoruz laa biz 🤣 Arizona kertenkelelerinin 🦎 çiftleşme dönemini canlandırır gibi 🤣 az kibar ol hayvan herif 🤣 otur koltuğa sen hele ben şimdi güzel bir film açar hayvan gibi değil 😂 insan gibi oturur izleriz 😂 ne filmi açsak acaba ?
- +1 yıl
Niye erotik bir film olsun ki kurtlar vadisi pusuyu da izleyebiliriz 😂 önemli olan film izlemek değil mi sen aç filmi ben bir çay koyayım 😂 sana karşı yükseldim şu an 🤣
- +1 yıl
Laa dip dibe film izlemek zorunda mıyız 😂 ben genelde ışıkları kapatıp çayımı ve sigaramı elime alıp siyah
saten pijama takımımı giyer ayaklarimi uzatarak film izlerim 😂 ben senin yamacında oturursam ayaklarımı nereye uzatıcam 😂 ben rahatına düşkünümdür - +1 yıl
Öyle olur gibi geldi 😂 önemli olan burada senin değil benim rahat olmam 😂 arkamada bir yastık koyarım ohh miss daha ne olsun bee 😂 eee ne izliyoruz
- +1 yıl
Herşeyi anladım da peaky Blinders ne laa 🤣
- +1 yıl
Anladım yabancı film pek izlemedigim için bilemedim kusura bakmayın 😒 hep bunlar cahillikten oluyor işte 😂 rabbim kimseyi cahillikle imtihan etmesin 😂 cahillik zor şey 😂 inşallah sectigin filmin içinde aşk vardır içinde aşk olmsyan filmleri pek sevmiyorum ayıptır söylemesi biraz aşk kadınıyımdırda 😂😂
- +1 yıl
Ağzından bal damlıyor gelde siliyimmmm 😂
- +1 yıl
Aşkın ne olduğunu unuttuk başkan 🤣 aşkı tarih kitaplarından dizilerden görüp ne olduğunu anlıyoruz... duygulandım lann kıyamam bana 🤣🤣
- +1 yıl
Valla beni de bozuyor aşk gerçekten bana yaramıyor aptallastiriyor nedense
- +1 yıl
İşte siz uzin vade ilişki insanı değilsiniz oyuzden özgür ruhlu olduğunuz için oluyor siz kafanıza buyruk havai yaşamayı seviyorsunuz sosyellesmeyi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
+1 yılİlk işim arkamdan konuşan insanların yüz ifadelerine bakmak isterdim gadası
13 Yorumla- +1 yıl
Süpersin 👍 birde arkandan tam konuşurken ağzının üstüne bir tane çakıcaksın ki 😂 aklı başına gelsin
- +1 yıl
Aynen öyle valla 😁
- +1 yıl
😂😂
+1 yılBankalardan para çalardım, tapu müdürlüğüne gidip o an işleme girmiş olan 4 evin ve 2 arsanın tapusunu kendi adıma yapardım, notere gidip orada da 2 araba ayarlardım, arabaları alır deposunu fulleyip birinş eve bırakıp sevgilimin yanına giderdim ama o zaman kremi silerdim. İyi be malı mülkü yaptım eşya sorun değil emekliliği de doldururum işe devam ederim 😂😂
18 Yorumla- +1 yıl
@Firu_Zen hazır bulmuşken fırsatı iyi değerlendirmek lazım 😂
- +1 yıl
Benim gerçek olarak da iş fikirlerim var ama sermayem yok yapamıyorum maalesef
- +1 yıl
@sulfurukasit hey maşallah kafa zehir gibi çalışıyor mübarek 😂
- +1 yıl
Daha uykusuzum gece çalıştım. Bir de dinlenik olsam o zaman gör sen
- +1 yıl
@sulfurukasit senin canını yiyeremm haaa 😂 olur birde öyle görürüz hem cakralarımız açılır biraz 😂
- +1 yıl
Yok görmesin kimse nazar değer
- Kişilik & Karakter konusunda 720 cevap paylaştı.
+1 yılSürekli polise şikayet eden kedi düşmanı komşumun evine girer paranormal aktivitelerde bulunurdum. Aksaraya girer birde orada paranormal aktivitelerde bulunurdum
38 Yorumla- +1 yıl
Haydaa eee kedinin nesinden şikayet ediyor Allah aşkına kime ne zararı olur kedinin benim evde bir kedim birde köpeğim var Allah'tan komşularım çok iyi hiç böyle bir sorun yaşamadım asıl ben hayvan sevmeyen insandan korkarım
- +1 yıl
İşte insan kafadan hastalıklı olunca, neymiş apartman buram buram bok sidik kokuyormuş kedi sokakta bakılırmış sokakta baktığım zamanda bahçeyi kirletiyorlar diye şikayet geliyordu😄her türlü bahaneleri var dilleri her yana yatıyor anlayacağın, kendi * aşağı bahçeye çöp atar yukarıdan izmarit atar onları görmezler el kadar kediden rahatsız olurlar. Dünyada varoluş amacının farkında olmayan insan müsveddesi yaratıklar işte müslümanlığıda kimseye bırakmazlar
- +1 yıl
Bunlarda baştan ses etmiyordu ne oldu ise kudurdular var bir karın ağrıları hınçlarını zavallı hayvanlardan çıkarıyorlar göya evden artıracaktı kedileri bir bok yiyemediler
- +1 yıl
Gercrkten oyle bunlar insanlıktan nasibini almamış varlıklar biz hayvanlardan değil bu insan musvettelerinden korkmalıyız asıl
- +1 yıl
Sen yinede üslubunu bozma onlara tartışmaya girme boş ver başını derde soktuğuna değmez Allah'ın dan bulsunlar cezalarını vicdanlı olmak sevgi dolu olmak ta bir nimettir her kula nasip olmuyor iste
- +1 yıl
Aynen öyle böylelerini toplumdan izole edeceksin yok olmuyorum evet allaha havale ettim artık
- +1 yıl
En güzeli boş ver takma kafana... yorumun için samimiyetin için çok teşekkür ederim genç adam ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Rica ederim 🫠
Kişilik & Karakter konusunda 896 cevap paylaştı. Sokak röportajlarında ''ehonomi çoohh iyi'' diyenlerin ağzına tam ''ekonomi çoo..'' dedikleri anda uçan tekme atardım.
24 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣🤣 bazen evet gıcık edetcesine bir konuşma tarzları var yok açın halinden anlamaz derler ya o hesap. Boş boş konuşuyorlar işte
- +1 yıl
Sen uçan tekme at 😂 bende tam öyle derken ağzının üstüne terlikle vurarım 🤣
- +1 yıl
olur olur 😂 Bende uçan tekme atıyım desem şimdi brnim boyum yetmez 😂
Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Senin evine gelir bir süre birlikte yaşarız olur mu acaba bu kaç gün idare eder bir saat ise bir işe yaramaz
12 Yorumla- +1 yıl
Yaa hadi senin canını yiyeremm haaa 😂
Siyasette dönen bütün kirli çarşafları ortaya çıkarmak için kullanırdım. A b c partisi demeden herşeyi şeffaf bir hale getirmek için uğraşırdim..
11 Yorumla- +1 yıl
Vuuu süper olurdu belkide daha güzel bir Türkiye'de yaşama şansımız olurdu hem maddi hem manevi olarak hiç kimse kimseye boyun eğmek zorunda kalmazdı
- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılKremi satışa çıkarttırdim kesin alan olmazdı zaten gözükmedigi için iflas ederdim manyak bir ticaret kafam var 😂
14 Yorumla- +1 yıl
Bence de sen ticarete girme batarsın 😂 hele dur biraz sakin iç piyasa karışık ekonomi çökmüş birde sen bu fikirle ekonomiyi geriye çekme genç adam bir kenfimize gelelim sonra olmadı internetten satışa sunarız 😂 her kör satıcının bir kör alıcısı olur merak etme 😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim genç adam değilim gerçek yaşımı duysan inanmazsin zaten görünmezlik kremini değilde gençlik kremini buldugum doğrudur 😂
- +1 yıl
insan olduğu değil hissettiği yaştadir derler bende 32 yaşındayım ama ruh ruh yaşım 18 🤣 ergenligi üzerimden atamadım daha 🤣 senin Yaş kaç peki genç adam
- +1 yıl
47 boşuna demedim görünmezlik kremi değil fakat gençlik kremini buldum diye 😁
Kişilik & Karakter konusunda 561 cevap paylaştı. Hiçbir işime yaramazdı. Boş yere tüm vücuduma onu sürmeye zaman harcamaya bile değmez benim için.
12 Yorumla- +1 yıl
Neden ki
+1 yılortamdan kalktıgım zaman arkamdan ne konusuluyor diye baslarında dururdum dfhfnjlkfdhfd
23 Yorumla- +1 yıl
Yaa süpersin güzellik 🌺 aynen çokta zevkli olur hee 😂 baktık ki arkamızdan konuşuyorlar ağzının üstüne bir cakarız dünyayı toz pembe görürler 😂
- +1 yıl
HAHhhshajhdjshhs cidden öyle
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim güzellik eline emeğine sağlık 🙏🙏
+1 yılHayatta istediğim tek süper güç, keşke olsaydı öyle bir krem veya gücüm.
15 Yorumla- +1 yıl
Ah keşke olsaydı ben sadece bu özelliği kendim için kullanmazdım çocukları koruyabilmek , hayvanları ihtiyaç sahiplerini , masum insanların hakkını savunabilmekicin kullanırdım özellikle çocuk tecavüzcülerine , hayvana eziyet edene, kadına şiddet uygulayanlara , ya da vatan hainlerine göz actirmazdım ve hepsini herhalde sıraya sokar hakettikleri cezayı ben kendim vermek isterdim
- +1 yıl
Yapacak o kadar çok şey var ki, çok haklısın.
- +1 yıl
Kesinlikle öyle çok haklısınız... yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık genç adam 🙏
- +1 yıl
Rica ederim, ama genc adam mi :)
- +1 yıl
Evet genç adam neden şaşırdınız ki böyle
gizliservislere giderdim ülkem için belki bişiler öğrenirdim:)
11 Yorumla- +1 yıl
Belkide ihtiyacimiz olan tek şey bu ülkemiz için birşeyler yapabilmek daha ileri taşıyabilmek hayali bile güzel
Onu izlemek isterdim sessizce yanında sarılmak saçlarıni okşamak öpmek isterdim
12 Yorumla- +1 yıl
Seninle aynı şeyleri istiyor olmamız hiç bir şey olmasın yeterki onu sessizce izliyim iyi olduğunu göreyim o bile yeterdi var bir hayalimiz 🙋
Kızların gotüne şaplak atıp kaçarım muhtemelen asdjdk
16 Yorumla- +1 yıl
😂 deme öyle deme öyle 🤣 çılgın şeyyy seni 😂
- +1 yıl
bak bak laflara bak sen 😂 Çılgın şeyyy seni 🤣
- +1 yıl
Gülmeee 🤣🤣
+1 yılherkesi trollerdim dışarıda dokunur bakarlardı kimse yok :D
16 Yorumla- +1 yıl
Mertcan bir rahat dur etme eyleme elin ayağın bir rahat dursun zalımm 😂
- +1 yıl
:D güzel olurdu
- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣 ağzına kimyon sürerim senin 😂
- +1 yıl
görebilirsen sürersin abla :D
- +1 yıl
Vayyy lafida koydun gider ayak 😂 oda doğru valla 😂 yıkıldım şu an 🤣 şaka şaka benim boyum bukadar 😂
- +1 yıl
Mercan lafı yerinde koydun 😂 ben uzun süre bu travmayı atlatamam üzerimden
Sandıkların içine girer AKP oylarını degistirirdim puhaha
105 Yorumla- +1 yıl
Kral cevap 🤣👏🏽
- +1 yıl
😂😂😂😂
Kişilik & Karakter konusunda 482 cevap paylaştı. Görmek istediğim herşeyi görmeye çalışırdım 🙈
11 Yorumla- +1 yıl
Niye gormedin mi bu yaşa kadar zalımmm 😂
+1 yılİlkini Bılmem de şu an, baya bişe yapmak ister yapardım 😈😁
16 Yorumla- +1 yıl
Vuuu bu nasıl yorum laa 🤣 kafasını fermuara sıkıştırırsın inşallah 😂
- +1 yıl
O biçim yorum 🤪neyin kafasını 🤔
- +1 yıl
Onu sen bulucan neyin kafasini olduğunu 😂😂 bir düşün bakalım
- +1 yıl
Sen söledin 😜😉biliyorsundur.
- +1 yıl
Niye srn biliyormusun hınzır 😂
- +1 yıl
Yoh ben bilmiyorum sanırım 🤪😁deli
+1 yılOlmadık yerlerde erkeklerin şeyini havaya kaldırirdim
Dermişim 🤣🤣
Erkeklere parmak atardım 🤣🤣23 Yorumla- +1 yıl
Sapık :)
- +1 yıl
zaten kalkıyo bırde sen el atma
- Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılS. KS yapan çiftleri seyrederdim😂
31 Yorumla- +1 yıl
Sende az hınzır değilsin güzellik 😂 izleyipte napıcan 😂 çılgın şeyyy seni 🤣
+1 yılHiçbir fikrim yok. Görünmez olmak için krem sürmeme de gerek yok. İstersem çok iyi hayalet yaparım kendimi. 👻
11 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Gıcık olduklarımı gıdıklardım:) sevdiğim kişiyi gizlice izlerdim evinde😂
21 Yorumla- +1 yıl
Röntgenci seni
Bu krem olmasa da hap olsa olur mu? Kremi sürerken bi tarafa eksik kalırda o tarafa açıkta kalırsa hoş olmaz yani. Gel şunu hap yapalım 😀😀😀
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 450 cevap paylaştı.
+1 yılHer yere sürer sadece böyle 5cm karelik bi yere sürmezdim anlımda millet o ne lan diye kaçışsın isterdim chskdhsk
00 Yorumla
+1 yılKebap salonuna gidip milletin tabaklarından İskender aşırırdım.
04 Yorumla- +1 yıl
@okan_akarsu1992 Okan bu nasıl bir hayel laa 🤣 yıkıldım şu an elbisen yırtila emii 😂😂
- +1 yıl
Dünya’da boğazından et geçemeyen ne kadar insan var biliyor musunuz siz kaliteli beslenme önemli benim için yatlar katlar arabalar sizin olsun
- +1 yıl
Lamborgini araba galerisinden car mı ayıklayalım
+1 yılKadıköy’de çıplak halde koşardım şarkı söylerdim 🤣
016 Yorumla- +1 yıl
Abicim buna gerek yok. Kadıköy de giyinik insanmı var😂
- +1 yıl
@Bay_Nutella hahahah tüh benim hayalimi gerçekleştirenler var desene 🤣
- +1 yıl
@İsviçrededelibiri bence hayellerinin peşinden koşmalısın gel bizim Güngörende koş 😂 bizim buralar çok elit yerler olduğu için 😂😂 ilgi odağı olursun
- +1 yıl
Pek bilmiyorum orayı ama ben koşarsam beni gavur diyip indirirler beni. Sünnetsiz birine hazır değildir Türkiye 🤣🤣
- +1 yıl
@r_engarenkyollar elit semtinizin her yerde reklamını yapmayın. Kiralar artacak
- +1 yıl
@Bay_Nutella 😂😂 hsklisin komşu çocuğu şimdi herkes Güngörenin çok elit bir yer olduğunu öğrendi 😂
- +1 yıl
@r_engarenkyollar orayı güzel yapan sensin😂
- +1 yıl
@Bay_Nutella evet evet kesinlikle
öyle burayı elit gösteren benim 😂 ben burdan bir taşınsam varya Güngören biter 🤣 haritadan silinir 😂 - +1 yıl
@r_engarenkyollar gel anadolu yakasını renklerdir
- +1 yıl
@Bay_Nutella yok ben burdan Bağcılara gecicem 😂 biraz orayida renklendirmem lazım 😂 orası bizim elit semtlerimizden birisi çünkü 😂
- +1 yıl
Esencılıs 😂😂
- +1 yıl
@Bay_Nutella 😂😂 evet daha orası da var ordanda Tozkoparana geçerim 😂 farkındaysan hep elit semtlerde geziyorum 😂
- +1 yıl
@r_engarenkyollar senin olduğun her yer paris
- +1 yıl
@Bay_Nutella aslında asaletim oturduğum semtten değilde soyumdan geliyor 😂 benim soyum taaa 2. Mahmutlara kadar dayanıyor 😂 benim dedem sarayda pombacı başıymış 😂
- +1 yıl
Asalet huydan değil soydan gelir derdi paşa dedem 🤣🤣
- +1 yıl
@r_engarenkyollar pompasever sülalesi bilirim istekli sülaledir
+1 yılOtobüse beleş binerdim
12 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂 bu kadar mı
- +1 yıl
Evet :D
+1 yılhayatimi komple gorunmez olarak yasamaya calisirdim
10 Yorumla
+1 yılgüzellikleri görmeye baslardim😀
130 Yorumla- +1 yıl
Hımmm peki güzelliklerden kastın ne tam olarak neyi görmek isterdin Ertuğrul bey 🤣
- +1 yıl
güzel ve dolgun guzellikler😂😂
- +1 yıl
Bu yaşa kadar görmedin mi leynn 🤣
- +1 yıl
fazlası göz çıkarmaz 😂😂
- +1 yıl
Fazlası zaten göz çıkarsın 😂 alıp güzellikleri gözüne sokacak değil ya 😂
- +1 yıl
belki sokar 😂😂
- +1 yıl
Daha önce gözüne sokan oldumu Ertuğrul 😂 bu travmayı atlatamadın 😂 hemen senin gençliğine inmek zorunda kalıcam 😂
- +1 yıl
ben halen gencim😂😂 fazla inme
- +1 yıl
Bırak ona ben karar veriyim ben gençliğine inmek istiyorum 😂 olaya tıbben müdahale edicem yaş kaç senin küçük bey
- +1 yıl
çocukluğa ineceksiniz doktor hanım yasa gerek yok😂😂
- +1 yıl
Ama şimdiki yaşını bilnezsem ne kadar inecegimi bilememki sayın hocam sen şimdi doktor adamsın 12 yaşındaki çocukla 20 yaşındaki bir yetişkine uyguladığın tedavi aynı mı vetdigin ilaç aynımı Ertuğrul nekadar yasanmisliğın var ben bunu bilmeden nasıl çocukluğuna inicem 😂 20 yaşındaki adamla 35 yaşındaki adamın yaşanmışlık seviyesi aynı olsbilir mi sayın hocam lütfen ama istirham edicimmm 😂 tedavi etmemi istiyorsan geç sedyeye soyun lütfen 😂😂
- +1 yıl
soyundum hocam 😂😂😂
- +1 yıl
Ne ara soyundun laa kaşla göz arası 😂 üstünde bir şey yok muydu yoksa 😂 okadar yazdığım şeyden cımbızla lafı alır gibi soyunmayi alman peki 😂
- +1 yıl
doktor soyun dedi ben masumumm😂😂😂
- +1 yıl
ine bildiğin yere kadar inersin artik doktor hanim😂😂
- +1 yıl
İnebildigim kadar inerizde ya ciksnazsam sonra 😂 etme eyleme yanarızzz 😂
- +1 yıl
Ertuğrul beyciğim 😂 ben değerli şahsınızı bir soruda etiket yapmıştım bildirim geldimi
- +1 yıl
nicimi doğru yazdigin an gelecek 😂😂😂
- +1 yıl
Gülüm yazdığım zaman osekilde çıkıyor ben yazmıyorum ki Dr Yazıyorum direk ismin çıkıyor
- +1 yıl
Hadi görüşlerden bul soruyu künefe ile ilgili bir soruydu
- +1 yıl
Cevap yazmışsın teşekkür ederim 🙏 eline emeğine sağlık
- +1 yıl
rica ederim ne demek
- +1 yıl
Ama sana güldüm haberin olsun
- +1 yıl
sen gül 😂😂
- +1 yıl
Ee niye güldürdüğümü sormiycakmısın
- +1 yıl
neye güldün bakalim
- +1 yıl
Sen benim ismimi yazarken " rengarenk yıllar yazmışsın 😂 ona güldüm
- +1 yıl
Senin rengarenk yıllar yazan dilini varya 😂 ısırırım 😂
- +1 yıl
isirma lazım olur 😂😂
- +1 yıl
bizde ayrımcılık yok tüm harfler bir 😂😂😂
- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılGörünmezlik kremi? Kremi. Evet anlıyorum...
11 Yorumla- +1 yıl
Bak bunu anlaman beni gururlandırdı açıkçası 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 506 cevap paylaştı.
+1 yılYanaklarını sıkardım :)
114 Yorumla- +1 yıl
Sen taktın benim yanaklarıma 😂
- +1 yıl
Seninle uğraşmak güzel :)
- +1 yıl
Sen herkeske uğraşmayı seviyorsun bana Özel ya da benlik bir şey değil bu deliğganlı 😂 ben olmayınca da baskalarininkini sıkarsın 😂
- +1 yıl
Gözüm üstünde 🤣😂
- +1 yıl
Bak ya. Mutfak :)
- +1 yıl
Önce burada kavga edelim çok haretlenirsek mutfağa geçer kavga ederiz 😂
- +1 yıl
Tatile gidiyoruz tatile :)
Tamam erkeksen çek kılıcını :) - +1 yıl
Erkeksem mi 🤣 senin o dilini varya neyse sustum 😂
- +1 yıl
Susarsan
ölürsün, öldürürsün sendeki benı
Kim koklar umudumun nergiz, sümbül kokan
Özgürlük çiçeklerıni
Susma
Susarsan
Ülkem yanar ben üşürüm
Susma :) - +1 yıl
Bir kadın susuyorsa susamış olabilir ona su verin 😂
- +1 yıl
Suskunluğum asaletimden geliyor aslında 😂 benim soyum taaa 2. mahmutlara kadar dayanıyor 😂 benim dedem sarayda pombacı başıymış 😂
- +1 yıl
Bende meslek nerden geliyor diyorum. Dede mesleği imiş :)
- +1 yıl
Tabiki asalet boydan değil soydan gelir 🤣 derdi paşa dedem 🤣🤣
- +1 yıl
Doğru demiş dede :)
Aklıma kötü şeyler geliyor ablacım burada yazmayayım 😂
00 Yorumla
+1 yılHer tarafıma iyice sürerdim açıkta bir şey kalmasın diye.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yıl- + Aynaya bakardım. 😎
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılHeezaman görünmeyi ve gözünün içlne baka baka yapmayı tercih ediyorum
00 Yorumla Ülke başkalarının odasına girerdim. Merak ediyorum dünya orada nasıl görünüyor 😀😀😀
00 Yorumla
+1 yılDışarıda kendimden geçerek yemek yiyebilirdim mesela fjdgk
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ölene dek öyle kalmak. Tüm ülkeleri gezerdim.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı.
+1 yılarkamdan konuşabilecek potansiyele sahip insanların etrafında gezinirim
00 Yorumla
+1 yılTayyip beyin sarayına girerdim, gerisini boşverin :D jsjs
00 Yorumla
+1 yılÇıplak gezmezsek çalışmaz o gülüm, yakışanı yapardık. 😂
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Kadınlar hamamına giderdim. gerçek hallerini görmek için.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılerkeklerin kucağında hooop hooop aaaaaaağğğğğğğhhh yapardım
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeninle uğraşırdim😄😄😄
19 Yorumla- +1 yıl
Haydaa bu nasıl yorum laa 😂 kafasını fermuara sıkıştırırsın inşallah 😂 ben naptım sanada benimle uğraşıyorsun hınzır 😂
Cevap sahibi+1 yıl😄😄 gıcıklık değilmi😄😄uğraşırım tabiki
- +1 yıl
Özellikle gıcık olduğunuz bir taraf var mı benimle uğraşan yüreği güzel adam 😂😂
Cevap sahibi+1 yıl😊😊ne bilim sevimli bir yüz halin olunca hani küçük kız çocuklarını kızdırırlar ya öyle sinir etmek gibi 🤣🤣hadi bizim niyetimiz belli sen görünmez olsan ne olacak .. 😁😁kesecen mi bizi kıtır kıtır canım
Cevap sahibi+1 yılSenin bu boyadigın yollar bizi çıkmaz sokağa mı sokuyor 😉
- +1 yıl
Aslında güzel tespit etmişsin çünkü çocuksu bir ruh haline sahibim ama sen yinede uğraşma boş ver o çocuk kendi halinde oynuyor buralarda kimseye bir zararı yok
Cevap sahibi+1 yılPeki sizi kırmak ya da üzmek değil amacım güzel kalbiniz daima güler inşallah
- +1 yıl
Valla bilmiyorum ki sizi çıkmaz sokağa sokmak benim ne haddime sen sadece o yollarda yürümek istemişsin belkide yolun sonunu merak ediyorsundur bu yol nereye varicak acaba diye 😂 kimse kimseyi zorla peşinden getiremez ki genç adam 😂 bu yollar her nekadar renkli gözükse de seni yorar 😂 sen yol yakınken dön istersen ya da yürürsün bu yollarda baktinki yanlış yoldasın ooo ben çok yanlış gelmişim yaa diyip olsun senin için bu yollarda yürümek te güzeldi dersin 😂 yürüyen cazibe seni 🤣
Cevap sahibi+1 yılPeki üzdünüz.. kendinize iyi bakın saygılarımla iyi akşamlar Hanım efendi
Sevmediğim insanlarla uğraşırdım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılManitanin eve girerdim 😂😂😂😂 sonra mite çalışmak için basvururdum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAlt komşuyu izlemeye giderdim 😃 o sesler çıkarken neler yapıyor diye 😃
05 Yorumla- +1 yıl
:)) duvarları ınce yapmayın o kadar mutahıtler
Cevap sahibi+1 yıl@ecstasys1155 ses yalıtımı sıfır tüm Türkiye de 😃 konuşmaları bile çoğu duyuluyor
- +1 yıl
kac yaslarında kı komsun
Cevap sahibi+1 yıl@ecstasys1155 26 27 o civarlarında
- +1 yıl
hımm kıvamında o zmn acemılık donemı bıtmıstır nasıl ses cıkartıyo
Gizli Üye(30-35)+1 yılO kadının sahip olmak istediğim vücuduna dokunurdum.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı. Görünüyor muyum diye aynaya bakardım.
10 Yorumla
+1 yılBanka soyardım alışveriş yapardım nasılsa görünmezim cezada yok
21 Yorumla
+1 yılFotoğraf ne alaka a q
19 Yorumla- +1 yıl
Küfür etme mübarek gün 😂 görsel resmi ben koymadım site koymuş 😂
- +1 yıl
Hagah ha siteye bak ya :D
- +1 yıl
Gülmee 😂😂
- +1 yıl
Hahaha ama bu site beni de koyarmı böyle. Soruya , ya da sen denk gelsen guzel olur :D
- +1 yıl
😂😂 çok iyi olurdu sitenin reklam yüzü olurduk fenami 😂 reklamın iyisi kötüsü olmaz derler 😂 seninle bir selfi cekilelim ikimizin resmini koysunlar hem biraz havamız olur 😂😂
- +1 yıl
Bizim ikimizi kaldıramaz bu site guzellik abideleri olarak :D kendilerine gelemezler hahahaha :D
- +1 yıl
Gelmesinler zaten sürünsünler 😂 biz ikimiz zeki ile metin _ edi ile büdü _ temel ile Safinaz misali muhteşem ikili oluruz dosta güven düşmana korku veririz 😂 bizi bir taniyan birde tanımayan pişman olur reiss 😂 profilimize bakanları linçleriz 😂 sen benim arkamda dur sıkıntı yok hallederiz 😂
- +1 yıl
Bam güm konuşmussun işte bu düşmana korku :D. Ben senin arkandayım yapistir gitsin gaza geldim zeki ile metin hahahaha çok iyiydi edi ile budu olalım biz fena ikili ama sırtımı sana yaslıcammmm haberin olsun :D
- +1 yıl
Olur olur yasla bana dayıyım sana 😂 hallederiz sıkıntı yok 😂 ben arkandayım korkma 😂😂
Malum kişiyi öldürürdüm : )
13 Yorumla- +1 yıl
Bak şimdi böyle demen bende merak uyandırdı kim o peki zalımm
- +1 yıl
Tm peki sustum
Gizli Üye(30-35)+1 yılHer gece farklı bi erkegin yatağına girerdim nasılsa beni görmüyor 😘
44 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSen iste yeter
- Kişilik & Karakter konusunda 328 cevap paylaştı.
+1 yılSen napardin abla😂
11 Yorumla- +1 yıl
1_ İki yıl önce aşık olduğum birisi vardı onun yanına gider saatlerce onu izlerdim çünkü o benim gerçekleşmeyeceğini bildiğim en güzel hayalimdi 😒
2 _ eski kaynanam dan beni hem çok üzdüğü hemde yuvamı yıktığı için intikam almayı çok isterdim Aynı acıları oda yaşasin bende o halini görüyüm isterdim
+1 yılTürlü türlü şeyler 😈🤪😃😃izlemek öpmek gıdıklamak gibi eylemler de olur
00 Yorumla
+1 yılDevletlerin basta amarikanin gizli dosyalarina bakardim ama bisey yaparmiydim bilmem
00 Yorumla
+1 yılİnsanların hakkımdaki gerçek düşüncelerini merak eder dinlerdim 🤣
00 Yorumla
+1 yılKendimi yapışık yapışık hissederdim duş alırdım, görünmezlikte giderdi ya :D
00 Yorumla
+1 yılGece sokaklarda dolaşırdım
16 Yorumla- +1 yıl
Evet maalesef bu lüks bizim için
- +1 yıl
@pelin73748 Gerçekten öyle çok haklısın bizim sokakta özgürce dolaşmamız bile bir hayelden ibaret
- +1 yıl
Tr gerçekleri işte maalesef
- +1 yıl
Aynen öyle... yorumun için çok teşekkür ederim güzellik 🌺🌿🌺 eline emeğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Rica ederim canım ne demek😇
Gizli Üye(18-24)+1 yılHoşlandığım erkeğin odasına gidip onu sevdiğimi söylediğim kağıt bırakırdım. İsmimle beraber ğdbdpdvdobd
00 YorumlaPek bişey yapmam herlade
10 Yorumla- Devamını Gör (49)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 