Üniversitede kendi halimdeyim kimseyle iletişimim yok tek takılıyorum dışardan nasıl bir izlenim veriyorumdur sizce?

Soru başlıkta insanlar geliyor bazen ama benim hiç isteğim yok konuşmaya vs sizce dışarıdan nasıl bir izlenim veriyorumdur?

Güncellemeler
+1 yıl
Yorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen yorum bekliyorum
Üniversitede kendi halimdeyim kimseyle iletişimim yok tek takılıyorum dışardan nasıl bir izlenim veriyorumdur sizce?
Cevapla