Aksi ne kadar aksi özellikler taşıdığına göre değişir. Asil duruyorsan ama güzel değilsen normal gelebilir ama hem güzel değilsen, hem kafanı önüne eğiyorsan asosyal içine kapanık soğuk biri muamalesi görebilirsin. Güzellik elinde olan bişey değil ama özgüvenli olmak elinde olan bişey. Özgüvenin yerinde olsun, dik dur ve rahat ol. O zaman dışarıdan pozitif görünürsün.
Şimdi şöyle güzel olduğumu düşünüyorum özgüven konusunda biraz eksiğim olabilir ama bu ınsanlardan uzaklasmamın baska sebepleri var yani mesela üniversitede her şey çıkar ilişkisi sınıfta olsun baska bır yerde olsun herkes birbirini kullanmanın peşinde bundan nefret ediyorum. İkinci olarak mesela birinden hoşlandım bırkac kez baktım sonra birgün yanında kız gördüm kız varken bana bakıyordu yani hiçbir anlamda insanlara güvenim kalmadı o yuzden mecbur olmadıkça gerçekten samimiyetine inanmadığım insanları hayatıma almak istemiyorum
Çok iyi anlıyorum seni, haklısın da ama insan ilişkilerini şöyle gruplamalısın bence: 1. Samimi olduğun dostların, 2. Oturup muhabbet edebildiğin, gülüp eğlenebildiğin arkadaşların. 3. Güvenmediğin ama oturup dersleri günlük hayat işlerini konuşabileceğin arkadaşların.
Sen sanırım şu an bu 3 gruba da kimseyi almıyorsun özel hayatında. İnsanlara güvenmiyorsan bile 3. gruba birkaç kişiyi alabilmeli ve ara ara oturup sohbet edebilmelisin. Aksi durumda çok asosyal ve iletişim becerilerini geliştirmemiş bir insan olur kalırsın.
Üniversite sosyalleşmek için iyi bir ortam ve bunu kaçırma bence. Evet insanlara güven yok, sen de oyunu kuralına göre oyna. İnsanlara güvenme ama arkadaşlık da et.
Yanı zaten pandemi vs 1 buçuk sene sadece okula gıttım seneye son sınıfım zaten emın olun pek kımse kımseyle iletişim kurmuyor sadece vakıt geçiriyorlar anlık yoksa gerçekten değer verdiği için birlikte bulunan arkadaşlar bence az çok çaba gösterdim insanlarla alakalı hem arkadaslık olsun hem birine duygusal yaklaşma konusunda olsun o kadar darbe aldıktan sonra eskisi gıbı olamayacagım elbette
Bu söylediklerini birçok insan yaşıyor ve bunlar hayatın gerçekleri. Ben de geçmişte benzeri 1-2 dönem yaşamıştım, anlayabiliyorum ruh halini. Senin bunlara çok aldırış etmeden, insanlarla da iletişimi koparmadan bir şekilde hayata tutunman gerekiyor. İnsanlar nankör ve çıkarcı, bunu hayatının hiç bi anında unutmadan yaşaman ve insanlara öyle güvenmen gerekiyor maalesef. Önceki mesajda da söylediğim gibi, bu oyunu kuralına göre oynaman lazım, yoksa daha çok üzülürsün ve kırılırsın.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Üniversitede kendi halimdeyim kimseyle iletişimim yok tek takılıyorum dışardan nasıl bir izlenim veriyorumdur sizce?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Biraz güzelsen, dik durabiliyorsan ve asil görünüyorsan insanlar wouv der emin ol. Ama aksi durumlar varsa aksi görüşler olabilir.
Aksi ne gibi
Aksi ne kadar aksi özellikler taşıdığına göre değişir. Asil duruyorsan ama güzel değilsen normal gelebilir ama hem güzel değilsen, hem kafanı önüne eğiyorsan asosyal içine kapanık soğuk biri muamalesi görebilirsin. Güzellik elinde olan bişey değil ama özgüvenli olmak elinde olan bişey. Özgüvenin yerinde olsun, dik dur ve rahat ol. O zaman dışarıdan pozitif görünürsün.
Şimdi şöyle güzel olduğumu düşünüyorum özgüven konusunda biraz eksiğim olabilir ama bu ınsanlardan uzaklasmamın baska sebepleri var yani mesela üniversitede her şey çıkar ilişkisi sınıfta olsun baska bır yerde olsun herkes birbirini kullanmanın peşinde bundan nefret ediyorum. İkinci olarak mesela birinden hoşlandım bırkac kez baktım sonra birgün yanında kız gördüm kız varken bana bakıyordu yani hiçbir anlamda insanlara güvenim kalmadı o yuzden mecbur olmadıkça gerçekten samimiyetine inanmadığım insanları hayatıma almak istemiyorum
Çok iyi anlıyorum seni, haklısın da ama insan ilişkilerini şöyle gruplamalısın bence: 1. Samimi olduğun dostların, 2. Oturup muhabbet edebildiğin, gülüp eğlenebildiğin arkadaşların. 3. Güvenmediğin ama oturup dersleri günlük hayat işlerini konuşabileceğin arkadaşların.
Sen sanırım şu an bu 3 gruba da kimseyi almıyorsun özel hayatında. İnsanlara güvenmiyorsan bile 3. gruba birkaç kişiyi alabilmeli ve ara ara oturup sohbet edebilmelisin. Aksi durumda çok asosyal ve iletişim becerilerini geliştirmemiş bir insan olur kalırsın.
Üniversite sosyalleşmek için iyi bir ortam ve bunu kaçırma bence. Evet insanlara güven yok, sen de oyunu kuralına göre oyna. İnsanlara güvenme ama arkadaşlık da et.
En acısı da bu yasadıklarımdan sonra kımseye guvenmeme konusunu herkese anlattım yanı herkesi kendıme yakın gördüm başta
Yanı zaten pandemi vs 1 buçuk sene sadece okula gıttım seneye son sınıfım zaten emın olun pek kımse kımseyle iletişim kurmuyor sadece vakıt geçiriyorlar anlık yoksa gerçekten değer verdiği için birlikte bulunan arkadaşlar bence az çok çaba gösterdim insanlarla alakalı hem arkadaslık olsun hem birine duygusal yaklaşma konusunda olsun o kadar darbe aldıktan sonra eskisi gıbı olamayacagım elbette
Bu söylediklerini birçok insan yaşıyor ve bunlar hayatın gerçekleri. Ben de geçmişte benzeri 1-2 dönem yaşamıştım, anlayabiliyorum ruh halini. Senin bunlara çok aldırış etmeden, insanlarla da iletişimi koparmadan bir şekilde hayata tutunman gerekiyor. İnsanlar nankör ve çıkarcı, bunu hayatının hiç bi anında unutmadan yaşaman ve insanlara öyle güvenmen gerekiyor maalesef. Önceki mesajda da söylediğim gibi, bu oyunu kuralına göre oynaman lazım, yoksa daha çok üzülürsün ve kırılırsın.
Tamamdır teşekkür ederim ☺️
Rica ederim. Umarım biraz daha sosyalleşip insanlarla daha çok iletişim kurarsın bundan sonra :)
İnşallah 🙂
Sana yorum falan yok 😂
Neden
Gayet normal
Nasıl
Ne nasıl, normal işte.
A sosyal
Ama insanlar görünce gülümsüyor mesela sınıfımdaki ınsanlar
Yüzüne gülüp arkandan konuşan insanlar çok bu devirde
Mutlaka bılıyorum onu ya
Dm atsana
Yazamıyorum
Attım
Bır cocuktan hoşlandım ama guvenım yok yanında kız varken bana bakmıştı
Yani
Soğuk
Hımm
Ama bazı insanlar görünce gülümsüyor