Merhabalar Herkese 🌸

Her sorun için geçerli olmasa bile, bazılarını çözmemiz veya yüzleşmemiz gerekse bile; görmezden gelerek baş edebileceğimiz problemler de yok mudur?
Olmamış gibi yapsak, sanki orada değilmiş gini davransak olmuyor mu?
Merhabalar Herkese 🌸

Her sorun için geçerli olmasa bile, bazılarını çözmemiz veya yüzleşmemiz gerekse bile; görmezden gelerek baş edebileceğimiz problemler de yok mudur?
Olmamış gibi yapsak, sanki orada değilmiş gini davransak olmuyor mu?
Sorunları görmezden gelmek onlar ile ne kadar iç içe olduğumuza göre çokça değişkenlik gösterir. Sorun evde diyelim, nasıl görmezden geleceğiz ki? Sorunları kabullenme tekniği daha çok işe yarıyor çözümü yoksa
Merhabalar,
Hayır, bir sorunu görmezden gelmek, sorunun çözümüne katkıda bulunmaz. Sorunun göz ardı edilmesi, sorunun daha da büyümesine ve çözümü zorlaştırmasına neden olabilir. Sorunların çözülmesi için öncelikle fark edilmesi ve kabul edilmesi gereklidir. Ardından, sorunun nedenleri ve etkileri hakkında bir analiz yapılmalı ve çözüm yolları belirlenmelidir. Sorunun çözümü için uygun adımlar atıldığında, sorunun çözümüne katkıda bulunulabilir ve olası sonuçlar önceden tahmin edilebilir. Görmezden gelmek veya ertelemek, sorunun çözümünü sadece daha da zorlaştırabilir ve uzatır.
Evet eninde sonunda yine sorun bizi bulur
Görmezden gelmek o sorunu çözmek için yeterli bir davranış biçimi değil maalesef sadece başından savuşturmuş olursun yarın öbür gün o sorun mutlaka bir şekilde senin karşına çıkacaktır
Hayır er ya da geç karşımıza çıkıyor tekrar. O an için görmezden gelmek olabilir bazen ben de sallıyorum duruma göre ama illaki karşıma çıkıyor ve çözüyorum
Cevap
9Cevap
O an çözemediysem ileri zamana erteleyebiliyorum. Ben elimden geleni yapmışımdır mesela, sonrasını akışa bırakıyorum. Keyifli günler..
" Hiçbir şeyi düşünmezsen,
Gerçek seni bir yerde karşılar,
En zayıf anında.. "
Çok güzel bir söz
Nedenine göre değişir. Bazen en iyi çözüm yok saymaktadır.
İlla ki o sorun bizi bir gün bulur bence çözmek lazım. Bu arada ne kadar güzel soruların var aşkııım🤩
Ay teşekkür ederimm🤩🤩
Sitede beğendiğim nadir insanlardan birisin valla🤩
🤩❤️❤️
İstek atsam mı bilemedim utandım ahahahd
Görmezden gelerek ertelemiş olunulur. Çözüm için çaba gerekir.
Aklının bir köşesinde kalıyor bu durum. O yüzden çözmek en güzeli
Her soru için geçerli değil bence
Katkısı olmaz bence. Bunu bazen bende yapıyorum ama çoğunlukla o sorunu çözmeye odaklanın.
Görmezden gelmek sorunu çözmek için doğru bir davranış değil
Daha büyük sorunlara yol açabilir
Ertelemeye faydası var çözüme asla
Boş bir konu ise evet, önemli bir konu ise hayır
Sorunun üzerinden gitmezsen çözülmez ki.
Nasıl bir sorundan bahseden.
sorun kafada daha çok büyür öyle
Bazen olabilir.
Olmaz
Olabilir
Anlik evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?