Merhabaa 🌸
Hallederiz diye diye birçok iş erteleniyor ama yapılamıyor 😅. Atalarımız "bugünün işini yarına bırakma" diye boşuna dememiş 🙂.

Merhabaa 🌸
Hallederiz diye diye birçok iş erteleniyor ama yapılamıyor 😅. Atalarımız "bugünün işini yarına bırakma" diye boşuna dememiş 🙂.

Ertelemeyi seven birisi değilim çoğunlukla yapmam gereken şeyleri zamanında yapmayı seviyorum O zaman daha düzenli ve iyi olduğunu düşünüyorum çok nadir bir şeyi ertelediğim oluyor
Ertelememeye gayret gösteriyorum ama bazen erteleyip son dk hepsini yapmak daha zevkli geliyor 😂
Hayır maalesef ertelemiyorum aslında iptal ediyorum
Cevap
24Cevap
Yani son anına gelince yapıyorum tabi ki. Ama son ana gelmeden pek bişey yapmam genelde.
Yumurta kapıya dayandığında yapıyorum mecbur
Son dakka kicimin yumurta kaynatmasi daha iyi oluyo
Ahaha😅
Ertelemeyi sevmem. Her şeyi anında yaparım. 💁🏼♀️
Sürekli işlerimi ertelerim huzursuz olunca yaparım
ertelemek büyük bir ihmaldir aslında
işlerimi ertelememeye çalışırım
Bazen yapıyorum ama çoğunen maalesef yapmıyorum bende
Evet yapabiliyorum. Duruma göre bazen anında çözüyorum
Yapıyorum ama üşenerek o yüzden vaktinde yapmaya özen gösteriyorum
Aynen demir tadında dövülür sıcağı sıcağına yapıp bitirmek gerekir
1 aydir yuzmeye yazılacağım bu hafta halledeyim onu artik kafamda bosuna yer etmesin :D
Yapıyorum unutmuyorum
Şirkettekilere yaptırıyorum müdürler ne işe yarıyor
Bugün yaptım nihayet..
Erteledigim bir iş asla yerini bulmaz, yapanlara gıpta ediyorum
Asla yapamam o gün yapmadığıma pısman olurum ertesi gun
Yaparım ama baya ertelemiş olurum
cok erteliyorum lakin onemsiz isleri
Hayır daha çok erteliyorum 😂
Yalnzca tembeller erteler yani ben
Kolay kolay yapacağım işleri ertelemem
Atalarımız doğru demiş?
İşlerimi ertelemem aksine erkene çekerim
Eninde sonunda bana kalıyor nasılsa
Genellikle yapmam
evet yaparim illaki
Ertelemem ki
Yapmam
Zorunluysa yaparım değilse yapmam
Hallederiiz
Resim beni anlatıyor
Evet, yapabiliyorum.
Hiçbir işi ertelemem. Gününde yaparım
Evet yapıyorum
pek sayılmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?