En yakın arkadaşınız tarafından hiç ihanete uğradınız mı?

En yakın arkadaşınız tarafından hiç ihanete uğradınız mı?

Hayır uğramadım yani öyle çok büyük bir ihanet yemedim sadece zamanında küçükken kuzenlerim bir keresinden yalan söylemişlerdi ve bensiz plan yapıyorlardı sürekli yani 3 kişi olduğumuz için beni dışlamışlardı. ama onu da zaten çoktan unuttum ben. bunun dışında sevgi ya da aşk konusunda da hiç ihanete uğramadım çünkü sevgilim ya da eşim olmadı bugüne kadar. ama ihanet durumda kalsaydım muhtemelen umursamazdım bana ihanet eden kim se hayatımdan tamamen çıkartırdım ve o kişi ile bir daha hiç bir şekilde konuşmazdım ya da bir iletişimim olmazdı kesinlikle bugünler de maalesef güvenilir insan bulmak o kadar zor ki. arkadaşlara güven olmuyor hiç bir şekilde. neyse ki şu an öyle arkadaşlarım yok gerçekten güvenene kadar da dost arkadaş edinmek bence saçma olur bir insan için.
Hayır çünkü kimseye yakın diyebilecek kadar içli dışlı olup güvenmedim ve arkadaş olmadım. Herhangi bir bilgimi hemen hemen hiç paylaşmadım. Birine gereğinden fazla güvenen biri belasını arıyor demektir.
Lisede olmuştu gibi ama onda da çok cahildim.
olur herkesin başına illa ki bir kaç kez geliyor
Cevap
5Cevap
Uğradığım oldu.. Hiç dert etmedim. İnsan vurduğu yerden vurulmadan ölmez çünkü. Keyifli geceler..
Hayir, kimseyle bana ihanet edebileceği kadar yakın olmuyorum
Sanırım hayır, bildiğim kadarıyla 😄 bu soru açıldığına göre uğramışsın
İlla ki oldu bu soru aklıma geldiği için sordum şu an için öyle bir durum yok 🤣 sanırım dediğine göre sen de emin değilsin 🤪
illa ki bazen olasılık dahilinde görmesek bile her şey başımıza gelebilir. O yüzden dediğin gibi hiç bir şeyden emin olamayız ☺️
Olmaz mı evdekiler bıçak aradığında sırtımdan alıyorlar 🤐
offf çok ağır oldu be o zaman bu akşam bütün kadeh ve sigaralar senin şerefine
En yakinim degildi ama yakindik, bana kotuledigi kisilerin 4 ay boyunca dedikodusunu yapip sonr aonlarla yeniden arkadas olmak icin beni satti ben onun için herkesin önünde kücük dusmeme ragmen
kimse için kendini küçük düşürmeyeceksin ;)))
Ölüm gibidir sadakat. Bir kere çizgiyi geçtin mi geri dönüş yoktur.
Uğramaz olur muyuz aklwqççşqwdxlsk ama bi yandan iyi herkese güvenmemen gerektiğini anlıyorsun.
insan hatalarından bir şey öğrenir zaten ;)))

Yok ya o nerden çıktı
Hayır ama herkes her şeyi yapar
Doktor House gibi konuştun herkes yalan söyler der o da 😱
İhanetin bedelini bilen hiç kimse buna kalkışamaz.
evet uğradım hem de çok kezz
Hayır. Hamdolsun. İnşallah da yaşamam.
Çok şükür öule bir şey olmadı , olmasında 😀
Hatırlamıom niye
Niye derken
Daha değil
Evet uğradım
Evet uğradım
Ewwt ewet ewwtt (
Evet.
sayamayacağım kadar çok hemde
Hayır çünkü yok
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?