
Bu sizde hayal kırıklığı yaşattı mı? Neler hissettiniz?

Bu sizde hayal kırıklığı yaşattı mı? Neler hissettiniz?
Yani eğer o kişiyi gerçekten rol model olarak aldıysam iyi takip ederim, e tabi kafayı çalıştırmak bazı şeyleri hesap etmek gerekir. şu an bir çok kişinin idol olarak aldığı instagram fenomenlerinin gerçek hali rezalet, kişiliklerinden hiç bahsetmiyorum açmıyorum bile.
Mesela siz grift olarak düşünüyorsunuz. Hareketlerini kontrol edip yansıttığını sanıyorsunuz. Halbuki tam tersi çok basit birisi çıkıyor
Basit olsalar milyonlarca kişiyi manipüle edemezler, e tabi o toplumun zeka seviyesinin düşük olmasıyla bağlantılı da.. Sizin örneğinize tiktok fenomenleri daha çok uyuyor.
Yok bu yakın arkadaşınız, akrabanızda olabilir illa takip edilmesine gerek yok.
Ben daha çok küresel ölçekte düşündüm pardon, yakınen kendime örnek aldığım biri olmadı.
Enerjisini sevdiğiniz olabilir size yansıttığı dışardan çok renkli cafcaflı görünür sonradan dipsiz bir kuyu olduğunu anlarsınız. Bu şekil
Bende buna benzer bir şey olmadı, yani yakın çevremde olmadı.
🤔🤔
Düşündüren nedir?
Olsa idi diyoruz zaten ne hissederdin
Basima gelmeyen bir seyi farazi olarak konusmam size ne kadar yarar saglayacak ki
Ben hayatımda kimseyi rol model olarak almadım almam da. her zaman için kendim oldum kimseyi örnek almadım bunun yerine kendi kararlarım kendi özelliklerim oldu bundan ad memnunum oldukça
Cevap
2Cevap
İdolüm Celallettin Harzemşahtır.
Bütün dünya Cengiz Han a saygı duyar, Cengiz Han ise oğlu yaşında olan Celalettin'e.
Daha çok günümüzden bahsediyorum görüş, fikir olabilir
Günümüzde yok. Çünkü günümüzde herkes sıradan ve hazırcı.
Birde başkaları seni uyarır o işe yramaz keyfine düşkün birisi diye ama inanmazsın kendi kafanda başka bir yere oturduğun için sonra gün gelir. Bir yolculuğa çıkarsınız ya da birlikte zaman geçirdiğinizde o uyaran kişinin haklı olduğunu görürsünüz
Beni uyaran insanları dinleseydim yerimde sayardım. Ben bildiğimi yaparım. Çünkü bu hayat benim ve bedelini ben ödüyom.
Akil akıldan üstündür bnce herkesin fikri vardır az çok öyle bodoslama bir fikre girilmez 🤔
Hayat benimse ben bildiğimi yaparım. Elalemi dinlemicen. Bildiğini yapıcan.
Hayır. Rol modelim peygamber efendimiz (s. a. v) çünkü yani yaşamış en mükemmel insan ‽
Oldu
doğrudur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?