Erkeklerle bebekle konuşur gibi konuşuyorum, sizce bu kötü bir şey mi?

kadınlara karşı mesafeli ve soğuğum ama erkekleri bebek gibi sevesim geliyor konuşurken bebekle konuşur gibi yapıyorum sesimi

Güncellemeler
+1 yıl
Bi erkeklere karşı böyleyim bide evcil hayvanlara karşı
Güncellemeler
+1 yıl
yani erkekler hayvandır demedim yanlış anlamayın
Erkeklerle bebekle konuşur gibi konuşuyorum, sizce bu kötü bir şey mi?
Cevapla