Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.
Kesinlikle kadın. Adamın az çok ne yapıp yapamayacağını tahmin edebilirsin. Ama kadının neler yapabileceğini hayal bile edemezsin. Bunu ben değil bir emniyet görevlisi söyledi. Offff fena fena..
Takıntı derken eğer gerçekten çok takıntılıysa herhangi bir şeye veya şeylere o zaman onda opsesif kompulsif bozukluk hastalığı vardır ben psikoloğa gitmesini tavsiye ederim
Kadınların. Bayburtlu bir kız vardı psikolojimi bozacak dereceye getirmişti beni. İntiharın eşiğinden döndürdüm kaç defa. Allahtan öyle böyle derken 3-4 senelik mücadelenin ardından saldı peşimi.
Kadının takıntılası çok korkunç. Erkekk düz mantıktır plan falan yapamaz. Kadın tasarlar, en ufak detayına kadar düşünür, intikamını alır saplantısını kurar her yerden takip eder izler. Ohoo
Akıl değil tavsiye sadece kilo hem sağlık hem görünüş için vermeli ayrıca burada bir yanlış yok sen neden bu kadar takıldın buna mesela biri bana çok kilo almışsın biraz vermen gerek dese hemen haklısın diyorum bunda yanlış olan ne yaşın kaç senin gerçekten ergen gibi konuşuyorsun
@Cielos yazmıştım ama okumamişsin. Tekrar söylüyorum kimseyi kusurlu görmüyorum. Kusurlu gören sensin ki insanlara şöyle yap böyle yap diye direktif veriyosun. Haddini aşan sensin. Başka söyleyecek sözüm yok
Sende benim yazdığımı okumamışsın direktif vermiyorum tavsiye sadece kilo versen daha iyi olur bunda emir kipi yok istersen bir daha oku kendisi bu kadar alınmazken senin alınmam çokta komik oluyor lütfen konuyu kapatalım bence
@Cielos kendimi bişey sandığım yok. Sırf hakaret etmek için özelden mesaj atmaya çalışan çok. Fırsat vermiyorum diue kendimi bişey sanmış olmuyor. Ki normal bişeu soylicek olsan burdsn söylerdin. Sana da iyi günler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
Erkek diyorum kadın takıntılı olsa ne kadar olur ki
Her takıntı kötüdür
Kesinlikle kadın.
Adamın az çok ne yapıp yapamayacağını tahmin edebilirsin.
Ama kadının neler yapabileceğini hayal bile edemezsin.
Bunu ben değil bir emniyet görevlisi söyledi.
Offff fena fena..
Takıntı derken eğer gerçekten çok takıntılıysa herhangi bir şeye veya şeylere o zaman onda opsesif kompulsif bozukluk hastalığı vardır ben psikoloğa gitmesini tavsiye ederim
Kadınların. Bayburtlu bir kız vardı psikolojimi bozacak dereceye getirmişti beni. İntiharın eşiğinden döndürdüm kaç defa. Allahtan öyle böyle derken 3-4 senelik mücadelenin ardından saldı peşimi.
Kadının takıntılası çok korkunç. Erkekk düz mantıktır plan falan yapamaz. Kadın tasarlar, en ufak detayına kadar düşünür, intikamını alır saplantısını kurar her yerden takip eder izler. Ohoo
Kadınlar şeytani bir zekaya sahiptir detaycıdır oyuzden kadının takıntılı olanı daha tehlikeli olur
@Cielos seninde kendini geliştirmen gerek aşırı patavatsızsın
Burada yanlış bişey yaptığımı düşünmüyorum
@Cielos milletin kilosundan sana ne? Sana mı kaldı
Kötü bişey mi kilo vermelisin demek?
@Cielos ya cshilsin ya da 18 yaş altısın böyle bişeyi sorduğuna göre
Siz kiloyu ayıp bişeymiş gibi görüyorsunuz o zaman sana göre kilo bir kusur kilolu insanlar hatalı öyle mi
Bence burada ca. hill sensin ya da 18 den küçük 🤷♂️
@Cielos hayır değil. Üzerinde durulması gereken de bişey değil. Senin bunun üzerinde durup da insanlara akıl vermeye çalışman cshilce
Akıl değil tavsiye sadece kilo hem sağlık hem görünüş için vermeli ayrıca burada bir yanlış yok sen neden bu kadar takıldın buna mesela biri bana çok kilo almışsın biraz vermen gerek dese hemen haklısın diyorum bunda yanlış olan ne yaşın kaç senin gerçekten ergen gibi konuşuyorsun
@Cielos ergen olan sensin ki patavatsızca konuşmaman gerektiğini ögrenememişsin. Senin givi birine başka bişey söylemeye gerek bile duymuyorum
Bence konuşmasını bilmiyorsun bir kere saygını aşıyorsun ben sana hakaret niteliğinde konuşmuyorum önce bi düzgün konuş
@Cielos sana söyleyecek başka bişeyim yok dedim okumuyor musun
Tabiki yok çünkü konuşmaya değecek bişey söyleyemiyorsun çünkü yanlış bişey yapmadım siz kilolu insanı kusurlu gördüğünüz için asıl yanlış sizsiniz.
@Cielos yazmıştım ama okumamişsin. Tekrar söylüyorum kimseyi kusurlu görmüyorum. Kusurlu gören sensin ki insanlara şöyle yap böyle yap diye direktif veriyosun. Haddini aşan sensin. Başka söyleyecek sözüm yok
Sende benim yazdığımı okumamışsın direktif vermiyorum tavsiye sadece kilo versen daha iyi olur bunda emir kipi yok istersen bir daha oku kendisi bu kadar alınmazken senin alınmam çokta komik oluyor lütfen konuyu kapatalım bence
@Cielos alınmıyorum. Sadece davranışını yanlış buluyorum. Ayrıca niye takip isteği atıp duruyorsun?
@Cielos sebep?
İşine bak arkadaşım ya
@Cielos hayır
@Cielos ne soyliceksen burdan söyle. Söylemiceksen de direkt gidebilirsin. Uğraşma benle
Ya ne uzattın sende kendini ne sandın bu kadar neyse vazgeçtim tamam kapat konuyu iyi günler
@Cielos kendimi bişey sandığım yok. Sırf hakaret etmek için özelden mesaj atmaya çalışan çok. Fırsat vermiyorum diue kendimi bişey sanmış olmuyor. Ki normal bişeu soylicek olsan burdsn söylerdin. Sana da iyi günler
Ne saçmalıyorsun neden hakaret edeyim manyak mıyım ben yani sen hakaret ediyorsun diye bendende onu bekleme işim olmaz hakaretle
@Cielos ok
@cielos İstek atıp durma bana
Kadının takıntılısına hayatımda 2 kez denk geldim ve o süreçlerde adeta dünyada cehennemi yaşadım desem yeridir...
Kadın takıntılıysa erkeği cezaevine gönderir, erkek takıntılıysa kadını mezara gömer. Sen seç hangisi daha tehlikeli
Erkek tabiki
Umarım öyle birine gönlünü kaptırmazsın
umarim ya
Erkek takti mi bellidir ne yapacagi ama kadin daha takintili olud
Ben kadınların bu yöndeki problemleri daha kötü sonuçlara sebep olduğunu gördüm
Yani kadın erkek diye ayrım yapmasak. Genel anlamda takıntılı insanlar bence çok ciddi sorun.
Hemde büyük sorun
Benim takıntılarım bana yeter. Başkasınınkini bilmesemde olur
Cinsiyete bakmaz bu psikopat olan her şeyi yapar jsbsb
Kadının daha korkunç ancak erkeği hafife alamayız tabiki.
Amanın kaçın şayet bir kadının takıntısına denk gelirseniz saklanacak yer bulun
Bence erkeklerinki, cinayete sebebiyet verenler hep o tipler.
Her iki cinsiyetten de çok beter takıntılar gördüm tek bir cinsiyeti yargılayamayacağım
Erkeğin takıntılısı en fazla okb olur , Kadının takıntılısı manyak olur
Kadınların nörotisizmi daha yüksek olduğundan kadınlar
Şükürler olsun böyle bir kadına denk gelmedim. İkisi de çok tehlikeli.
Bir kadın bir erkeği kafaya takmışsa onu belki öldürmez ama süründürür
Kadınların aşkı da nefreti de inanılmaz derecede büyüktür
Kadın İsterse...
Erkeklerin tabiikide. Kadım takıntı yapınca kendine zarar verir genellikle. Ama erkek takıntı yapınca kadına da zarar verebilir
Takıntı kadınların zaten yapısında olan bir şey ayrıntıya takılabilir. Erkekler daha nadir ama takintilisida kadından daha beter olabiliyor
Cinsiyetten bağımsız olarak takıntılı insanlar korkunçtur..
Erkeklerin demek istiyorum
Takıntılı biri olarak kadınların bence.
bence kadin ama delirince ikiside kötü
Erkeklerin takıntılı olanı daha kötü ya
Kişiye ve takıntılarına göre değişir 😊
Açık ara farkla kadınlar 😄
Erkeklerin bence
Her ikisinin de korkunç
Kadınlar daha çok takıntılı
Erkeklerin diyorum ben
İkisi de bi başka.
Ayn valla. Yerine göre değişiyor bencede
Takıntı her türlü berbat, kimse için dilemeyiz.
Bence bu konuda kadınların eline su dökemeyiz
kadınlar daha psıkopat ve ınce dusuncelı
Tabiki kadınların
İkisi de korkunç...
İkisi de korkunç
Cinsiyet fark etmiyor bence
kadınların
araba çizmeye kadar gidiyorlar
Kadınların tabıkı
kadınların takıntısı beni korkutuyo
Kadınların daha korkunç elbette.
Türkler
hwisksjwjakqkknananajqjkansjwnajqq evet😀
Göktürk rune
Her ikisinde de sıkıntı olur
İkiside
Etkek kanka
Erkek sory
Kadın
Kadının tabi ki
Kadınların tabi ki.
Kadınlaaarr
kadın
Kadinlar
Her ikisinin de korkunç
Tabiki kadınlar
Her ikisi de.
Takinti boyutuna gore degisir
Kadınların kinden korkarim