Kendi kendine triplere girip engelleyenlerin sorunu ne?

Ay zerre iletişimim olmadığı halde kendi kendine triplere girip engelleyenler sorunsalı hiç bitmiyor. Çok mu batıyorum anlamıyorum ki 🤣 demek ki çok umurlarındayım 😉 umursamayan zaten hiç bir şey yapmaz. Niye durup dururken engelliyorlar anlamış değilim, bi kuyruk acın mı var ne var tatlım ya ne oldu yani tavuğun mı kışt dedim, valla ne yaptığımı hiç bilmiyorum 🤣 tavşan dağa küsmüş dağın haberi yok jsjsjsjsj ne olur o engeli sakın açma da görmeyim sıfatını süslüman kardeşim 🙂💄 Sizce bu tarz insanların SORUNU NE? öyle aklıma geldi de merak ettim.

Yallah
Yallah

ℰ𝒹𝒶𝓂ℯ𝒹𝒶

Güncellemeler
+1 yıl
😄😄 İyi ki bu soruyu sormuşum diyorum 😄
Kendi kendine triplere girip engelleyenlerin sorunu ne?
Cevapla