Türk ünlülere sempati beslemek neden ergenlik olarak görülüyor?

Aynı sevgiyi ilgiyi yabancı birine gösterirsen kimse bir şey demiyor, mesela ben kadın bi şarkıcıyı çok seviyorum konserlerine gidip fotoğraf cekildiğim de oldu ama insanlar bunu yadırgıyor, ergenlik olarak görüyor. aşırı fanatik olmaktan bahsetmiyorum o zaten sıkıntılı bir durum. Mesela keşke o kişi benim bir yakınım olsaydı, en iyi arkadaşım olsaydı, sesini, şarkılarını, zekasını, samimiyetini her şeyini çok seviyorum
Türk ünlülere sempati beslemek neden ergenlik olarak görülüyor?
Cevapla