Birkaç saniye içinde ne çok duygu değişikliği yaşattı sana baksana :/ bşrude olayın içindeki benim yaşadıklarımı düşün 😔 Yaa o benim ilk dondurmamdı biliyor musun 🥺 reklamlarda görür çok isterdim. İlk deneyimim böyle mi olacaktı 😔
Yoo. Ama seni iyi biri olduğuna inandırıp daha kolay dolandırırım diye düşünmüştüm 🤔 yanılmış mıyım 🤔 ben yanılmazdım eskiden hiç. Yanıldım mı cidden doğruyu söyle 🥺
Ama ben sen öyle deyince kendini iyi biri olarak görmüyorsun sandım. O yüzden öyle dedim 🥺 yoksa ben senin ne kadar harika olduğunu biliyorum. Sen farkında değilsin diye söylemiyorum sana. Çünkü senin için sıradan bir şey harika olmak 🥴🥴🥴 Aynı taktik. Bakalım kurtarır mıyız paçayı 👀
GÖKHAN büyük yazmışım caps açık kalmış😂 sonra gölkhan yazmıştım 😂 bakmadan yazıyorum en sonuncuda bakarak yazdım. Adın zor ama yazması bile zor söylemesi ayrı zor gökhan diye yazılır gökean diye okunur 😂😂🤭
Biri adımı yanlış kullansa suratına çakasım geliyo benim ondan dikkat ederim😂üşengeç insanım ben uzun yazınca yoruluyorum hem semt çocuğuyuz biz de eyvallah 😎😂😂😂
De de bir şey olmaz. Ben yüzüne karsı diyorum. 20 senede eşşşeğe gökhan dedirtirdim ama sana kesinlikle dedirtemiyorum falan diyorum. Gükan ehehehe diyor 😂
gözümde canlandı da yıkıldım 😂😂 daha komik bir şey anlatıyım sana ananem "h" harfini söyleyemiyor. Hangi yerine angi diyor felan😂 ve bütün çocuklarının ismi "h" ile başlıyor 😂😂😂
Baya sempatik ama bir kere çok güldüm 😂 aklıma geldı yine guldum 😂 Şu meshur gobek tası olan yerler var ya oraya gidecektik. Aradı bu gogo gelıyorum lan …. Gidecez unutmadın degıl mı dedi 😂 Nee duymadım nereye dedim 3 kere falan tekrarladı. Anladı sonra kufur etti 😂
Sonuç mu 😂😂 babannem olsa "ele gevura bak" der 😂 ananem kibar kadın "aaa çok ayıp yavrum" falan der sonra biz büyüklerimize diye başlar 40 saat nasihat 😂😂 yok ya vazgeçtim sonucu baya ağır olur bunun dayanamam 🥺
Benim de mi 😂 Dışardan bakınca gerçekten dertsiz tasasız dünya bana güzel gibi duruyorum 😂 Yakınımdaki tanımayan insanların tepkileride aynı böyle alışığım ben 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bunu der kesin
iyiymiş bu da😂😂
Hahah eyvallah 😂
''Yeter dinlendin, kalk birazda sen yorul'' der :D
bi rahat yok 😂😂
Sal bizi heyaaat :D
Beni hayat yormadı ki 😒 “kendin ettin kendin buldun” der bana.
doğru veya yanlış "etmeden nasıl bulucaz" deriz bizde 😂
Neden? Çünkü en haklı biziz 😎😂
tabiki 😎🥳🥳
"Daha dur bunlar iyi günlerin" der herhalde 🤔
İyi gün gösterdin mi hani nerde de sende 😂😂
Dedim.
"sınıfa dondurma yalattırdım ya sana" dedi. Sanırım bu durumun beni karizmatik gösterdiğini düşünüyor 😐 halbuki gözümde kendimi betimleyşnce çok komik geliyor 🥺
Komik gelse iyi ben kahrımdan güldüm yaa valla yıkıldım ama üzüldümde 😂😂 empati yaptım da oturur ağlardım 😂
Birkaç saniye içinde ne çok duygu değişikliği yaşattı sana baksana :/ bşrude olayın içindeki benim yaşadıklarımı düşün 😔
Yaa o benim ilk dondurmamdı biliyor musun 🥺 reklamlarda görür çok isterdim. İlk deneyimim böyle mi olacaktı 😔
ahahahhaha vahşi gelini izle orada diyor ki "malına sahip çıksaydın" izle ders çıkar kendine 😂😂
Yahu spoiler verip durmasana 😡 niye böyle yapıyorsun yaa 😭
Soruda hayatın bana verdiği cevabı oku sana cevabım aynen o 😂😂😂
Kardeş payı dizisinde de vardı ak saçlı bir adam. Hep itlik peşinde 😔
Biraz iyilik peşinde olalım ne olur 😔
iyilik mi o ne 😂
Senin için nefes alıp vermek gibi sıradan bir şey iyilik yapmak. Bilmiyor numarası yapma 😎
Niye ordan bakınca iyi bir insan gibi mi duruyorum 🤔
Yoo. Ama seni iyi biri olduğuna inandırıp daha kolay dolandırırım diye düşünmüştüm 🤔 yanılmış mıyım 🤔 ben yanılmazdım eskiden hiç. Yanıldım mı cidden doğruyu söyle 🥺
Yoooy muş püüü sana 😏 İnsan yalandan aaa olur mu tabiki iyi insansın felan der. şimdi ceza sana çelişkide kalda gör gününü 😂😂
Ama ben sen öyle deyince kendini iyi biri olarak görmüyorsun sandım. O yüzden öyle dedim 🥺 yoksa ben senin ne kadar harika olduğunu biliyorum. Sen farkında değilsin diye söylemiyorum sana. Çünkü senin için sıradan bir şey harika olmak 🥴🥴🥴
Aynı taktik. Bakalım kurtarır mıyız paçayı 👀
Oooo yalan en sevdiğim hemen kanarım 😎 😂😂
Öyleyse daha fazla söyleyip seni çılgınlar gibi kandıracağım 😎 yalanlarımla seni mutlu edip bulutların üzerine çıkaracağım 😎😂😂
Kandır beni yalanlarla kaf dağına ne zamandır gitmemiştim 😂😂
Ne iyi arkadaşım var. Yalan söyleme becerimi geliştireyim diye duygularını bana feda ediyor 😇😇
çok iyi insanım yaa görüryorsun bak 😂 kıymet bil kıymet 😂
Eller kadir kıymet bilmiyor totitoti. Bilirsem ben bilirim 😂
😂😂 yıldızlar kaydığında kıymeti bilinir hayat işte 🥺
Hayat deme bana. Hayat sana itlik yapıyor. Sevmiyorum bu hayatı, istemiyorum 😔
djasjdjafasj döv onu 🥺🥺🥺
Önce kendi hayatımın içine zıçayım seninkine de yapacağım. Görürler günlerini. Onlar saba benim kim olduğumu anlamamışlar 😡
ahahahahha aman dur sakin 😂😂
Yapıcam 😡😡 beni sakinleştirmeye çalışma 😡
Benim hayatım korktu kaçtı valla bak çok pişman yapma sen 😂😂
Bu seferlik yapmıyorum o zaman. Ama bir daha sana kötülük yaptığını duyarsam müshilimi alır gelirim 😡 bunu böyle bilsin 😡
tövbe 😂😂🤭
Hak edene hak ettiği tepkiyi göstereceksin 😎😂
Iyyyyy konuya bak yeni yemek yedim lütfen 😂😂
Tamam tamam. Ağzına acı biber sürmekle değiştiriyorum cezasını. 😂
😂😂 Allah razı olsun
Sordum tekrar.
Kalori yakıp kilo ver diye dedi bu sefer 🤔 oysa ben zihinsel yorgunluğu kastetmiştim 😔
Hepimiz zihinsel yorgunuz hemde çok😏 😕
Bu hayat niye böyle anladığı halde anlamazlıktan gelir😒
Dalga geçiyor bizle 🙄
Çelme takacağım ona😡
Hayatımı tepe taklak mı etmeyi planlıyorsun 😱
Evet 😂 kimse nunumla dalga geçemez, dalga geçmek neymiş görecek o😎
Neyse ben onu uyarım sen zahmet etme. Teşekkür ederim beni düşündüğün için 😨 iyi ki varsın 😰
İyi ki varım dimi😇😇
İwit 😇😂
Dağına göre kar der sanırım, bulur öyle zor şeyler beni zaten..
Dur daha çok yorayım, der skxhs
😂😂😂
Sus ve izlee, derdi herhalde.
Sus vee cıstaklı hayatının tadını çıkar, da diyebilirmiş sjsjs
Oooo cıstak cıstak 😂 bak şimdi doğru konuşmuş 🥳🥳 aynen böyle desin 😂
Eheh sjsjd
Hayat beni yormuyor ki, pozitif ol biraz.
he ok
Çünkü yorabiliyorum der 😂
Şaşırt be hayat 😂
Kesinlikle çizgisini bozmaz 😂
Ne demiş şair🤔 ben böyle hayatın🤭🤭bu kadar yeter çizgimi bozamam😂
Ben bozarım bak şimdi evveliyatını 😂😂
😱😂 hayat duymasın küser sonra, burnundan getirir yapma etme deme 😂😂
Daha ne kadar getirecek kız 😔
Sordum sordum iyilik hoşluk getireceğim diyor bekle sabreden derviş gibi bekle 😂😂
Yhaaa gercekten benden mi bahsetti 😂😂😂
lkjhgfds sevince bak 😂
Nasıl mutlu oldum anlatamam 😂
Mutluluktan iştahın kapanır yemeden içmeden kesilir uyuyaamazsın şimdi 😂😂 Bulutların üzerinde hayat nasıl gidiyo Gökhan 😂😂
Ben ölsem iştahım kapanmaz. Mezara benimle beraber kebap gömecekler 😂
Adımı yazarken h kullanan biri. Şimdi mutlu oldum bak 😂
Yazarken verdiğim mücadeleyi emeği görsen gözlerin yaşarır daha çok duygulanır mutlu olurdun 😂😂 3 kere sildim yaaa 😂😂😂
Gökan mı yazdın kız yoksa? Bu beni üzer bak yapma onu 😔
GÖKHAN büyük yazmışım caps açık kalmış😂 sonra gölkhan yazmıştım 😂 bakmadan yazıyorum en sonuncuda bakarak yazdım. Adın zor ama yazması bile zor söylemesi ayrı zor gökhan diye yazılır gökean diye okunur 😂😂🤭
Adımı değiştirip ali yapacam ama anlamı güzel diye yapmıyorum 😂
Adımı yazmak için mücadele vermiş resmen 😂 gogo yaz geç kız
savaştım bildiğin bunu niye daha önce demedin 😂 gogo iyiymiş bu ve pratik. İsmin pratik olanı makbul 😂
Tabi ki , bilmem aklıma gelmedi daha dogrusu cebelleştiğini bilmiyordum 😂
Semtte arkadaslar hep gogo diyor ondan aklıma geldı
Biri adımı yanlış kullansa suratına çakasım geliyo benim ondan dikkat ederim😂üşengeç insanım ben uzun yazınca yoruluyorum hem semt çocuğuyuz biz de eyvallah 😎😂😂😂
Triplere bak ya 😂😂 semt cocugu falan 😂
Bana mahmut desinler ama gökan , gükan , yökan demesinler 😔
Waşington yaa bizim semt 😂😂😂
Gükan diyen arkadaş peltek mi acaba aksi mümkün değil 😂
Yok peltek değil malın önde gideni. Adama 20 senedir adımı düzgün söyletemedim 😂
Aklıma çok pis espri "Eskiden televizyona vuruyordun düzeliyordu nerede o eski mallar 🥺🥺😂" diyesim geldi ama demiyim çok ayıp olur🤭🤭
De de bir şey olmaz. Ben yüzüne karsı diyorum.
20 senede eşşşeğe gökhan dedirtirdim ama sana kesinlikle dedirtemiyorum falan diyorum. Gükan ehehehe diyor 😂
gözümde canlandı da yıkıldım 😂😂 daha komik bir şey anlatıyım sana ananem "h" harfini söyleyemiyor. Hangi yerine angi diyor felan😂 ve bütün çocuklarının ismi "h" ile başlıyor 😂😂😂
O bana normal gelıyor cunku 10 tane falan trakyalı arkadasım var. Hele biri var mesajda bile h kullanmıyor 😂😂
o kadar benimsemiş 😂😂
H desene lan diyorum e diyor. E baska kanka diyorum senın dedıgın biz de yok diyor 😂
ahhdjasdjajsd çok pis dalga geçilesi ama konuşurken tatlı oluyorlar yaa "ani nerde" "ava bugun nasıl" 🤣🤣
Baya sempatik ama bir kere çok güldüm 😂 aklıma geldı yine guldum 😂
Şu meshur gobek tası olan yerler var ya oraya gidecektik.
Aradı bu gogo gelıyorum lan …. Gidecez unutmadın degıl mı dedi 😂
Nee duymadım nereye dedim 3 kere falan tekrarladı. Anladı sonra kufur etti 😂
dur dur zuhaha diye gülcem dur 😂🤣 ben bunu nasıl unutcam yaa müthiş bu 😂😂
Anlatınca komik gelıyor bir de o anı yasasaydın haykırırdın 😂 nereye geldık buranın adı ne lan falan diye darladım eve gelene kadar 😂
ananeme yapma fikri çıkmıyor aklımdan birde bayramda 😂🤣 döver beni 🤣🤣
Denesene kız sonucu mutlaka bekliyorum 😂
Sonuç mu 😂😂 babannem olsa "ele gevura bak" der 😂 ananem kibar kadın "aaa çok ayıp yavrum" falan der sonra biz büyüklerimize diye başlar 40 saat nasihat 😂😂 yok ya vazgeçtim sonucu baya ağır olur bunun dayanamam 🥺
Biz büyüklerimize kadar gayet yolunda ilerliyordu ama harbiden o muhabbet çekilmez be torti 😂
evin içinde köşe kapmaca oynuyoz beni tek yakalamasın diye 😂😂😂 biz daha genciz hiç anlamıyoruz yaşlanınca anlar mışız amann boşver😂😂
Hepsi aynı galiba yaşlılarımızın.
ahahah maalesef o yüzden belli yaş altını ve üstünü sevmiyorum ben 🥺bayramdan bayrama meraba meraba 😂 çok samimi olmaya gerek yok
Sonuna kadar katılıyorum. Yaşlılar eyvallah severiz ama yok ya cok kafa açıyorlar.
düşünürken bile boğuldum. 🙄
Cam aç cam valla düşününce darlandım 😔
Çay iç çay boş ver 😂
O zaten ya 🤤🖤 ben evde oldugum sürece çay hep var 😂
Çünkü sen aptalsın ! Der...
Bakalım ne kadar daha dayanabileceksin
Senin de derdin varsa @tortitotilla 😀
Benim de mi 😂 Dışardan bakınca gerçekten dertsiz tasasız dünya bana güzel gibi duruyorum 😂 Yakınımdaki tanımayan insanların tepkileride aynı böyle alışığım ben 😂
Neden mutlu değilsin torti?
Mutlu değilim demedim ki? Seninde derdin varsa dedin diye dedim.
O zaman böyle dertlerin arasında nasıl mutlu kalabiliyorsun diye sorayım 🙃
Yalnız bana herkes torti demez burada 😂diyen kişiler sayılı alla alla 😂
Sana mı soracam der
ahahaahaha çok iyi 😂