Uykudan uyandırıldığınız zaman sinirlenir misiniz? 🙎🏻♀️💤

Uykudan uyandırıldığınız zaman sinirlenir misiniz? 🙎🏻♀️💤

Uykunun kesintiye uğraması, özellikle de derin REM uykusundayken, zihnimizi ve bedenimizi olumsuz etkileyebilir. Bu nedenle, biri sizi uyandırdığında, bazı kişiler hafif baş ağrısı, halsizlik veya sinirlilik hissedebilir.
Biri sizi uyandırdığında, öncelikle durumun farkında olmanız ve kendinize gelmeniz gerekiyor. Hızlıca hareket etmeden önce, birkaç saniye boyunca gözlerinizi açık tutup odaklanın ve çevrenizde ne olduğunu anlamaya çalışın. Sonra da sakin bir şekilde tepkinizi verin.
Eğer kişi sizin için önemli bir mesaj iletir ya da bir acil yardım ihtiyacı varsa, sizi uyandırması normaldir. Ancak eğer uyku düzeninizi kesintiye uğrattığı ve size zarar verdiği için öfkelenirseniz, bu durumda da agresif davranmaktan kaçının. Sakin bir ton ve uygun bir tavırla hatırlatıcı kişiyle konuşarak, ileride benzer durumların yaşanmasını engelleyebilirsiniz.
Ayrıca, uykunuzu bozmamaları için ailenizin ve arkadaşlarınızın bilgilendirilmesi de iyi bir fikirdir. Bu sayede, uyku saatleriniz hakkında bilgi sahibi olacaklar ve mümkün olduğunca sizi rahatsız etmemeye özen göstereceklerdir.
Beni uyandıran kişiye ve nedenine göre değişir. eşim ise hiç bir şekilde sinirlenmem ya da sevgilimle hatta tepki bile vermem uyandırabilir. ama bunun dışında kimse beni uyandırmamalı zaten nerede kalırsam kalayım bunu söylerim net şekilde rahatsız etmeyin diye ya da başka yerde kalıyorsam kapıyı kilitlerim mesela. en küçük ses bile bazen uykuya dalmayı engelliyor çünkü. ya da mesela şaka için arkadaşlarım ayda kuzenlerim uyandırdı ise çok sinirlenirdim. ama zaten bunun için farklı bir yer de kalmam lazım kalmadığım için de sorun olmaz. veya şehirler arası otobüs ile yolculuk yaparken belki uyuyabilirim. ama onda da muhtemelen mola verildiği için uyandırırlar
Gıcık kapıyorum onlara. Uykuma dokunmayın. Gerçi iş sebebiyle sabah 7 de uyanıyorum her gün mecbur. Uyandırsalar ne olacak? :( eskidendi öğlen kalkmalar.
Cevap
59Cevap
Ne ölmesi kardeşim uyumuşum derim
Ayyy hayır lütfen 5 dakika daha diyip 1 saat uyurum
😂😂
Evet, özellikle tatil günümde ve alarmda önce uyandırılırsam..
Çok sinirleniyorum. Uyanık olduğum zaman söylesin. Ölen kalan olmadığı sürece hiçbir konu beni ilgilendirmiyor o an sksjdj
Keyfi olarak uyandırıysa kızarım. Ama öncesinde bir plan yaptıysak ve uyanmam gerekiyorsa vs çok ses etmem. Aksi takdirde külahları değişiriz ‽
Bi sahne vardı adam otobüste uyurken sevgilisi ona romantik bakarak su lazım mı abi diyordu sonrasında rüya çıkıyo falan adam muavine kızmıştı dizide sjjs.. 😀
Yani uyandırmak için uyandırıyorsa öyle yeter uyuma kalk falan gibisinden söylenir dururum somurturum..
ne var yaaaaaa derim 😀 ya ama sinirli uyanmıyorum ben annem hep der ki çocukken gülümseyerek uyanırdın 😀 hâlâ öyleyim
Ne için uyandırdığına göre değişir eğer çok acil bir şeyse hiç tepki vermem. Keyfi olarak uyandırırsa gebertirim
Genelde abim yapar gicikligina jsjsj şuu şerefsiz oğliii serefsizzler anaaaaaaoğğğ diyen kız moduna giriyorum ben snjsjsdjdj
Yok ya. Haklı bir gerekçesi vardır illaki
Uyurken biri uyandırınca sinir oluyorum, kan beynime sıçrıyor resmen
Hiç sevmem ama o kişiye de kızmam. Telefon sesi daha çok sinirlendirir beni. Küfür ede ede uyanırım
Boş bişey için uyandırdıysa ejderha gibi ateş saçarım
Bundan pek hoşlanmam ama tepkim kişiye bağlı olarak değişebilir
Sinirlenmem çünkü ben istemedikten sonra kimse beni uyandıramaz 😎
Uykum varken ve uyandığımda aşırı sinirli oluyorum. Tavsiye edilmez :D
Özellikle ani uyandırmalarda çok agresif oluyorum.
Huysuz ve sinirli olabilirim uykumdan uyandırıldığımda.
Kimin uyandırdığı ve neden uyandırdığına göre değişir
Normal bir şekilde işte ha buyur ne oldu gibisinden
Önemli bir şeyse tepki vermem, zaten kimse keyfi için uyandırmaz.
Kuzenim yapıyo genelde sinir hali ile tokat atıyorum Allah'tan kötü nisanciyim 😊😊
Saçma sapan bir şey yüzünden uyanırsam kızarım kalp kırarım
Gergin oluyorum öldürücek gibi bakıyorum tirsarlar genelde
Evet bu yüzden evdeki kimse ben uyurken odama girmez yüksek ses çıkarmaz çünkü günleri güzel geçsin istiyorlar bende öyle ne demişler karanlığa küfür edecegine git uyu ve bide
ne uykunuz varsa uyuyun dimi😂😂
Aldatılmak benim için bir insanın kişiliğine duygularına ve onu o yapan tüm değerlerine yapılmış hakaret gibidir asla affedilemez bu durumda intikam ve kin beslemek onun size yaptığı hakarete yapılabilecek en sert ve acı cevaptır.
Demek ki çok önemli bir durum söz konusu olmuş normal karşılarım
genellikle güzel bir rüya görüyor isem uyandırıldığımda sinirlenirim ama beni uyandıran kişiye belli etmem bunu
Hayır hiç sinirlenmiyorum o an kim ne derse tamam yapim diyorum ve yaparken farkına varıyorum ne yapıyorum lan ben diye
dedemle yaşadım kavga ettim bağırış çağırış olay boka gitti
kimin ve nasıl uyandırdığına bağlı. hayatına maal olabilir :D
Sevdiğim biriyse veay arkadaşımda tabiki hayır hatta mutlu uyanırım onu gördüğüm için 🙂
Nasıl uyandırdığına bağlı
hep olan şey. tepki vermiyorum
Kimin uyandırdığına göre değişir.
Kimin uyandirdigina bagli
Kimin uyandırdığına bağlı
Yastığı kafasında patlatırdım galiba
Uyandırma sebebi veya şekline bağlı.
kimin ve nasıl uyandırdığı önemli..
Uyanmam
uyandırma şekline bağlı
Bi de öperek uyandirsa süper olur
Uykumu alamadıysam olabilir
Uyuycadım ben yaaa😁😂 derim
Çok sinirleniyorum evdekiler dokunmaz ben uyurken
öperek uyandırırsa iş değişir
İş için durmadan kaldırılıyorum yapacak bişi yok
önemli bişey için rahatsız ederse bişey diyemem ama saçma sapan bişeyi çinse kızarım
Uyandırdığı saate bağlı:)
Manasız olursa evet
Evet çok sinir olurum
Nasıl uyandırdığına bağlı
O birinin kim olduğuna nasıl olduğuna bağlı
Sinirli çakarım bir tane
Çakk
Hmmm dağ gibi esmer yakışıklı kaslı biri 😀
Kimin uyandırdığına göre değişir tepkim 😂
Saçma bir şey içinse sinirlenirim.
Kimin uyandırdığı önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?