Evet... en sevdiğin o 3 şey nedir?))
Kahve, gezmek, çalışmak..

Evet... en sevdiğin o 3 şey nedir?))
Kahve, gezmek, çalışmak..

Benim aslında bir çok sevdiğim şey var bunlardan 3 tanesini ben sayamazdım hiç bir zaman ama yine de başlarsam saymaya benim en çok sevdiğim şey bilgisayar ilk olarak çünkü oyun oynamayı çok seviyorum oyun oynadığım zaman hem zamanım çok eğlenceli geçiyor hem de kendimi daha mutlu hissediyorum buna ek olarak da oyun oynadıkça stres atıyorum. ikinci şey ise şarkı dinlemektir çünkü şarkı dinlediğim zaman da kendimi daha rahat ve iyi hissediyorum bu beni motive ediyor çünkü son olarak da en çok sevdiğim son şey kahve içmektir çünkü kahve de bana enerji veriyor.
Cevap
10Cevap
1: kahve
2: ikinci bir kahve
3 : üçüncü bir kahve
Uyku
Müzik
Kalemler
Sağlık
Başarı
Mutluluk
Gezmek çay şarkı dinlemek
Kitap, hayvan ve doğa ‽
Müzik gezmek yemek yapmak
Araba spor ve alışveriş
Uyumak, şarkı dinlemek ve yemek yemek
Kahve ve türleri diyim 2. sii alışveriş gezmek ama ne soğuk ne sıcak hava ılık bir havada
Allah, ailem ve sevdiklerim, kendim 😇
Müzik, uyumak, yatarken uyumamak..: )
Çay, sigara, uyku..
İşte sıkıcı kadın profili 🤣
Kedi, ev, uyku.
Dizi/filmler, arkadaşlarla sohbet, kahve
Kahve
Deniz , doğa ve Spa
Annem ben çay.
Mesleğim arabam eşim
Seks seks seks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?