Canınızın sıkıldığını hissedip de hatırınızı soranlarınız var mı?

Kendi elllerimle yalnızlığı seçtim. Şimdide canım sıkıldığında hatırımı soran bir tane bile arkadaşım vs kimse yok. Ne bir mesaj gelir nede biri arar. Yalnızca işi düzen tanır. Yani samimi olduğum birileri yok. Sizde durumlar nedir?

Canınızın sıkıldığını hissedip de hatırınızı soranlarınız var mı?
Canınızın sıkıldığını hissedip de hatırınızı soranlarınız var mı?
Cevapla