Birine yazarken yaşına dikkat ediyor musunuz?

Bakıyorum da bana 18 yaşındaki de yazıyo, 50 yaşındaki de. Tuhaf geliyor bana. İstediğiniz kadar yaş önemli değil diyin, ben buna inanmıyorum yaş önemli arkadaşlar. Siz ne düşünüyorsunuz?
Birine yazarken yaşına dikkat ediyor musunuz?
Cevapla