Bazı keskin yanlar ilk önce kişinin kendisini yaralar, o yüzden törpülenmesi elzemdir.

Bazı keskin yanlar ilk önce kişinin kendisini yaralar, o yüzden törpülenmesi elzemdir.

Takip ettiklerimin hoş soruları😍
Aaaa neden öyle olmuş ki 😕
İnançlarım konusunda hayır.. Çünkü o sınırları ben çizmedim..
Ama kendi çizdiğim sınırları, hayat bir şekilde törpülüyor.. Olmaz, yapılmaz, yapmam denilen nice şeyleri yapıyor insan..
En büyük pişmanlığım ise Covid aşısını olmam diyordum, oldum.. Pişmanım..
yaşayarak öğrenebiliyoruz..
yani aslında yediğimiz kazıklardan dolayı oluşan durumun özeti törpülenmek öfkeliydim öfkem zarar verdiği için değilim artık mesala.
Düşünerek konuşmaya başladım
Daha sabırlıyım insanlığa karşı
Daha çalışkanım.
İyi gidiyor benim için yani✌🙏
Cevap
1Cevap
Hayır benim keskin çizgilerim sınırlarım vardır vaz geçmeyecğeim
Törpüleme aşamasındayım
Benim hiçbir zaman sınırım olmadı ki.
Beni ben yapanı törpülemem..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?